Stara kolarzówka

Data: 2010-07-23 13:17:22
Autor: Raist
Stara kolarzówka
Użytkownik "Isajenko" <isajenko@op.pl> napisał w wiadomości news:1m65klj4rp33a.5bs7zpevkv24.dlg40tude.net...
Planuję zakup pierwszej kolarzówki. Stan finansów pozwala jedynie na
używany rowerek. Wypatrzyłem coś takiego:

http://allegro.pl/item1161164188_rower_szosowy.html

i nie wiem czy rower jest warty ceny...na co zwrócić uwagę...rower
złożony..czy to dobrze czy źle...pojeździ ten rowerek jakiś czas?

Możecie coś poradzić? Mój wzrost to 179cm.

jak masz możliwość wsiasc na ten rower i sie przymierzyc to jest wart zainteresowania
kupowac na odleglosc, zeby sie przekonac ze to złom (skrzypi itp) to szkoda zachodu
kiera 42 cm trochę wąska, ale moze sie przyzwyczaisz
56 cm na Twój wzrost może być, chyba ze masz ultra krótkie nogi:)
ja jezdze na 55 cm przy wzroscie 184cm, ale wole mniejsze "rozmiary" ;)

Raist

Stara kolarzówka