Stara korba do nowego napędu - podmianka

Data: 2009-05-25 09:50:28
Autor: Hautameki
Stara korba do nowego napędu - podmianka
Witam

Miałem zmieniać ramę, ale po dokładnych obliczeniach bardziej będzie
mi się opłacało kupić cały rower z porządaną ramą i kiepskim osprzętem
niż samą ramę.

No właśnie i stąd pytanie do Was. W Nowym rowerku jest zamontowana
licha korba jeszcze na starym suporcie. W swoim obecnym rowerze mam
hollowtech II. Korba jest już trochę jeżdżona, ale aż tak źle z nią
nie jest. Stąd pytanie, jak myślicie czy wstawienie jeżdżonej korby do
nowego napędu się sprawdzi.

Data: 2009-05-25 19:30:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stara korba do nowego napędu - podmianka
Panie Hautameki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

Korba ma raczej większą wytrzymałość kilometrową niż kaseta. Jak tylko
wyregulujesz przerzutkę przednią to powinno być dobrze.
Z ciekawości: nie możesz przełożyć całego napędu? --

Data: 2009-05-25 11:37:01
Autor: Hautameki
Stara korba do nowego napędu - podmianka
On 25 Maj, 19:30, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

wyregulujesz przerzutkę przednią to powinno być dobrze.
Z ciekawości: nie możesz przełożyć całego napędu?

I chyba tak będzie najrozsądniej .. ahh musi człowiek kombinować z
braku laku  ;-)

Data: 2009-05-25 22:17:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stara korba do nowego napędu - podmianka
Panie Hautameki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

sp...@gmail.com> wrote:
[...]

Ja bym nie kombinował, tylko od razu tak zrobił - po prostu lubię czasami
pogrzebać przy rowerze :-)

Data: 2009-05-25 22:58:08
Autor: Wojtek Paszkowski
Stara korba do nowego napędu - podmianka

"Hautameki" <hautameki@gmail.com> wrote in message news:c482a7d5-3c1a-4f4d-b7b6-73836e74db77j12g2000vbl.googlegroups.com...
Witam

[...]

nie możesz przełożyć zębatek z nowej korby do starej?

pozdr

Stara korba do nowego napędu - podmianka