[rp] Stara-nowa podwójna zali czka na PIT

Data: 2009-10-09 19:20:51
Autor: Tomek
[rp] Stara-nowa podwójna zali czka na PIT
http://www.rp.pl/artykul/6,375076_Jeszcze_nie_pora_na_jedna_zaliczke.html

cyt: "Teraz muszą w grudniu zapłacić fiskusowi podwójną kwotę.. Miało się  to skończyć w przyszłym roku, ministerstwo przygotowało jednak projekt  nowelizacji, który przesuwa zmianę na 2012 r."

A Stosowny projekt znalazłem kilka dni temu na bip.mf.gov.pl

Także Palikot zebrał słowa pochwały, a koledzy pod stołem
wycofują zmiany zanim zdążą wejść :)

--
Tomek

[rp] Stara-nowa podwójna zali czka na PIT