Stara nowa wladza

Data: 2016-03-02 18:10:48
Autor: J.F.
Stara nowa wladza
Wybory, zmiany, dobre zmiany - a samochody sie traktuje po staremu :-(

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,centra-miast-ograniczenie-spalin-strefy-eko.html

wraca podatek Religi
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/512213,podatek-bankowy-wzrost-cen-ubezpiecznia-oc.html

Choc tu akurat wyborcy nie moga narzekac - widzialy galy na co glosowaly :-)

J.

Data: 2016-03-02 18:23:01
Autor: PiteR
Stara nowa wladza

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,centra-miast-og
raniczenie-spalin-strefy-eko.html

"Największym problemem starych samochodów, np. 10-letnich, są nie tyle spaliny, ile wyciekające płyny eksploatacyjne, które niszczą nam świeżo położoną nawierzchnię granitową."

Kraj gołodupców, którzy trwonią kasę na marmury.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-03-03 03:03:13
Autor: Bolko
Stara nowa wladza
W dniu środa, 2 marca 2016 18:23:03 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,centra-miast-og
> raniczenie-spalin-strefy-eko.html "Największym problemem starych samochodów, np. 10-letnich, są nie tyle spaliny, ile wyciekające płyny eksploatacyjne, które niszczą nam świeżo położoną nawierzchnię granitową."

Kraj gołodupców, którzy trwonią kasę na marmury.

A wiesz że granit jest jednym z najtwardszych materiałów.
I np. przy budowaniu dróg jest stosowany na krawężniki gdzie dostawcy dają gwarancje na 10 lat.

Data: 2016-03-02 18:51:21
Autor: Czesław Wiśniak
Stara nowa wladza
Wybory, zmiany, dobre zmiany - a samochody sie traktuje po staremu :-(

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/514421,centra-miast-ograniczenie-spalin-strefy-eko.html

Wywalenie starych kopcących diesli z centrów miast to dobra decyzja, popieram.
Jednak wcale nie jestem pewny czy do tego dojdzie.

wraca podatek Religi
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/512213,podatek-bankowy-wzrost-cen-ubezpiecznia-oc.html

Choc tu akurat wyborcy nie moga narzekac - widzialy galy na co glosowaly
:-)

Od X lat słyszę, że zdrożeją ubezp, a ja co roku o kilka-kilkanaście zł płacę mniej, tak więc nie bierz na razie do głowy:)

Data: 2016-03-02 20:23:16
Autor: Lucenty
Stara nowa wladza
[...]

Właśnie nie widziały gały na co głosowały.
PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi
na wprowadzeniu "dobrej zmiany".

Data: 2016-03-02 20:28:06
Autor: Czesław Wiśniak
Stara nowa wladza

[...]

NTG, więc spierdalaj

Data: 2016-03-02 20:28:26
Autor: J.F.
Stara nowa wladza
Użytkownik "Lucenty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56d73db1$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Za ich poprzednich rzadow wprowadzono skladke na NFZ do polis, to czemu sie bulwersowac, jesli znow wprowadzaja ?

A tak prawde mowiac to nie bardzo wiem czemu ubezpieczyciele nie mieliby placic za leczenie ofiar wypadkow ... no chyba tylko dlatego ze kierowcy i tak mocno zasilaja budzet przez paliwa.

J.

Data: 2016-03-03 20:11:08
Autor: Cavallino
Stara nowa wladza
W dniu 02.03.2016 o 20:28, J.F. pisze:

A tak prawde mowiac to nie bardzo wiem czemu ubezpieczyciele nie mieliby
placic za leczenie ofiar wypadkow ...

A dlaczego nie płacą palacze, pijacy i inne typy chorujące na własną prośbę?

Data: 2016-03-03 20:12:35
Autor: Mateusz Bogusz
Stara nowa wladza
A dlaczego nie płacą palacze, pijacy i inne typy chorujące na własną
prośbę?

Przecież płacą.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-03-03 20:18:54
Autor: Cavallino
Stara nowa wladza
W dniu 03.03.2016 o 20:12, Mateusz Bogusz pisze:
A dlaczego nie płacą palacze, pijacy i inne typy chorujące na własną
prośbę?

Przecież płacą.

Ale nie za leczenie.

Data: 2016-03-10 23:52:05
Autor: jerzu.xyz
Stara nowa wladza
On Thu, 3 Mar 2016 20:12:35 +0100, Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
wrote:

A dlaczego nie płacą palacze, pijacy i inne typy chorujące na własną
prośbę?

Przecież płacą.

Płacą tak jak inni, nawet Ci niepalący. A kierowcy zapłacą dodatkowo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-03-02 22:00:58
Autor: Budzik
Stara nowa wladza
Użytkownik Lucenty nikola@wp.pl ...

Właśnie nie widziały gały na co głosowały.
PiSdzielcy dokonali oszustwa wyborczego.
Mówili, że pieniądze wezmą od firm zagranicznych,
uszczelnią VAT i zwykły Polak nie ucierpi
na wprowadzeniu "dobrej zmiany".

Po to chodziłes do szkoły zeby na takie dyrdymały sie nie nabierać.

Data: 2016-03-03 10:33:52
Autor: Lucenty
NTG. Stara nowa wladza. W której ..
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA5BFE3AAA5B12budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

W której szkole tego uczą ?

Ja się nie nabrałem. I co z tego ?

Data: 2016-03-03 17:00:51
Autor: Budzik
[...]

W kazdej, w ktorej ucza logiki, myslenia i wyciagani wniosków.

Ja się nie nabrałem. I co z tego ?

No w sumie nic.

Stara nowa wladza