Stara skarpeta dobra na wszystko

Data: 2009-06-27 20:18:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Stara skarpeta dobra na wszystko
Już miałem brać się za szycie osłony dampera i wpadł mi do głowy pomysł, by wykorzystać zużytą skarpetę, której przeznaczeniem, podobnie jak starych tiszertów było czyściwo.
W kolorze czarnym rzecz jasna.
A na allegro nawet kilkadziesiąt zł, z neoprenu.
Hehe

zyga

Data: 2009-06-27 20:23:52
Autor: CeZ__134
[...]

Ja zamiast drzec tiszerty stwierdzilem ze lepiej bedzie zalozyc gumowa
harmonijke za cale 11 zl :) z DHX-em AIR-em wyglada slicznie :) extra
szczelnie i zaden kamien nie straszy :)

pozdr

CeZ__134

Data: 2009-06-28 00:29:54
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h25mnn$o2q$1news.interia.pl...
[...]

zyga jak Babcie kocham... LITOŚCI! Weź się przejedź w deszcz z tym patentem to zrozumiesz dlaczego to jest zrobione z neopranu.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-28 01:07:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stara skarpeta dobra na wszystko
Panie kml, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h266h6$qh7$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Sugerujesz... MASA (po namoknięciu?).

Data: 2009-06-28 01:13:05
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:ub8lj875yi78.dlgpedaluje.ile.moze...

zyga jak Babcie kocham... LITOŚCI! Weź się przejedź w deszcz z tym
patentem to zrozumiesz dlaczego to jest zrobione z neopranu.

Sugerujesz... MASA (po namoknięciu?).

Sueruje syfiasty kompres po namoknięciu zamiast ochorny przed wilgocią i błotem.

Data: 2009-06-28 01:32:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sugerujesz, że ta skarpeta nie ochroni przed błotem?

zyga

Data: 2009-06-28 03:12:01
Autor: mocniak
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
Sugerujesz, że ta skarpeta nie ochroni przed błotem?

Po jeździe w deszczu i błocie masz czyste stopy po zdjęciu skarpet? Bo ja nie ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-06-28 11:58:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Stara skarpeta dobra na wszystko

Sugerujesz, że ta skarpeta nie ochroni przed błotem?

Po jeździe w deszczu i błocie masz czyste stopy po zdjęciu skarpet? Bo ja nie ;-)

Jak ktoś jeździ w sandałach...

zyga

Data: 2009-06-28 12:25:09
Autor: mocniak
[...]

Będziesz jeszcze nakładał gumofilca na tego dampera? :>

--
Mocniak

Data: 2009-06-28 13:35:19
Autor: Wooyek
Stara skarpeta dobra na wszystko

> Będziesz jeszcze nakładał gumofilca na tego dampera? :>

Niby po co?

Jakbyś skojarzył fakty, to zobaczył byś odpowiedź powyżej :P

Data: 2009-06-28 13:55:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Stara skarpeta dobra na wszystko

> Będziesz jeszcze nakładał gumofilca na tego dampera? :>

Niby po co?

Jakbyś skojarzył fakty, to zobaczył byś odpowiedź powyżej :P

Sądzisz, że nie czytam wątku stworzonego przez siebie?

zyga

Data: 2009-06-28 17:12:17
Autor: Wooyek

Data: 2009-06-28 21:02:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Stara skarpeta dobra na wszystko

> Jakbyś skojarzył fakty, to zobaczył byś odpowiedź powyżej :P

Sądzisz, że nie czytam wątku stworzonego przez siebie?

Nie napisałem, że nie czytasz, tylko że nie kojarzysz faktów :)

Ehhh, znów się chcesz wykazać.

zyga

Data: 2009-06-28 21:56:55
Autor: Wooyek
Stara skarpeta dobra na wszystko
Ehhh, znów się chcesz wykazać.

To się postaraj, żebym nie miał (i inni też) ku temu powodów...

Data: 2009-06-28 08:04:15
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h2693g$d0f$1news.interia.pl...

[...]

Dokładnie tak. Na suche dni to może jeszcze bym jakoś to przyjął do wiadomości ale mokre to bez sensu IMO.

Data: 2009-06-28 11:06:14
Autor: kundzia Pindzia
napisał(a):
[...]

a po kiego grzyba w ogóle coś takiego jest? czy to z neoprenu czy ze skarpety
to czemu to ma niby służyć?

Data: 2009-06-28 13:34:48
Autor: Wooyek
Stara skarpeta dobra na wszystko
a po kiego grzyba w ogóle coś takiego jest? czy to z neoprenu czy ze
skarpety to czemu to ma niby służyć?

Zabezpiecza tłok dampera (a tym samym uszczelkę, a tym samym wnętrzności) przed błotem.

W niektórych typach zawieszenia (np. starsze FSR, wiele jednozawiasów) jest to niemal konieczne, bo cały syf z rozkręconej opony jest wyrzucany bezpośrednio na uszczelkę - przy dużych prędkościach ciśnienei takiego strumienia może być spore. Ponadto, w przypadku damperów sprężynowych regularne czyszczenie tłoka i uszczelki jest bardzo uciążliwe lub niemożliwe (w zależności od "gęstości" sprężyny).

Można więc zaoszczędzić parę stówek na serwisach.

Data: 2009-06-28 12:31:05
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

to jeszcze zrob sobie ze starych kalesonow oslony na boxxera

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-06-28 12:38:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie mam czarnych.
Dasz mi?

zyga

Data: 2009-06-28 12:46:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Rajtuzy albo pończochy mi daj.
:-P

zyga

Data: 2009-06-28 13:24:01
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

nie wiem skad to przypuszczenie, ze inni musza uzywac podobnej garderoby jak ty

Data: 2009-06-28 11:35:31
Autor: Ryszard Mikke
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> :-P

nie wiem skad to przypuszczenie, ze inni musza uzywac podobnej garderoby jak ty

W innym wątku (o promocji w Deca) ktoś strasznie rozpacza
po tanich pończoszkach, więc chyba używają...

rmikke

Data: 2009-06-28 13:56:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

Ja nie używam obcisłej rowerowej odzieży.
Ba! Śmieszy mnie jeżdżenie na co dzień w takiej obcisłej kolorowej odzieży.

zyga

Data: 2009-06-28 14:04:24
Autor: MadMan
Dnia Sun, 28 Jun 2009 13:56:14 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Ja nie używam obcisłej rowerowej odzieży.
Ba! Śmieszy mnie jeżdżenie na co dzień w takiej obcisłej kolorowej odzieży.

A cóż cię w tym śmieszy?
Mając perspektywę przejechania 50 km prawie zawsze wkładam obcisłe gacie
rowerowe. Koszulkę - często jak mam przejechać 5. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-06-28 14:27:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Słowo klucz: kolorowe
Wiesz dobrze co mam na myśli.

zyga

Data: 2009-06-28 14:38:37
Autor: MadMan
Stara skarpeta dobra na wszystko
Dnia Sun, 28 Jun 2009 14:27:38 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Słowo klucz: kolorowe

A, fakt. Gacie mam czarne, koszulki: biała z czerwonym paskiem, szaro-szara i
czarno-szara :P

Data: 2009-06-28 16:20:50
Autor: Ryszard Mikke
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Słowo klucz: kolorowe

A, fakt. Gacie mam czarne, koszulki: biała z czerwonym paskiem, szaro-szara i

Ja mam prawie same czarne...

rmikke

Data: 2009-06-28 16:19:01
Autor: Ryszard Mikke
napisał(a):

> Mając perspektywę przejechania 50 km prawie zawsze wkładam obcisłe gacie
> rowerowe. Koszulkę - często jak mam przejechać 5. Słowo klucz: kolorowe
Wiesz dobrze co mam na myśli.

Akurat jak chcesz czarne, to do deca jak w dym...

rmikke

--

Stara skarpeta dobra na wszystko