Stara szosówka, jaki suport pod nietypową muf ę ..?

Data: 2009-12-15 10:04:00
Autor: speedygo
Stara szosówka, jaki suport pod nietypową muf ę ..?
Myślę że 1,5 mm nie będzie przeszkadzać przy założeniu suportu 68mm.
Jakby co, mufę można zawsze sfrezować do odpowiedniej długości.

1,5 mm nie powinno być problemem przy 68mm suporcie.
Jeśli jednak problem wystąpi radzę sfrezować mufę do odpowiedniej
długości.
Jeśli jesteś z Łodzi, to mogę ci ją sfrezować.

Pozdrawiam

On 15 Gru, 10:44, newman <m.nowakowsk...@gmail.com> wrote:
Witam!

Mam starą szosówkę. Rozebrałem suport celem wymiany. Okazało się, że
prawa miska jest lewoskrętny, czyli niby typ angielski. Pomiar mufy
pokazuje w granicach 69-69.5mm ..?
Mufa pod suport angielski ma 68 lub 73 z tego co wiem. Gwint
lewoskrętne miały tylko "angliki", czyli to musi być "anglik" ...a
może się mylę(?)

Teraz pytanie, czy mam kupić suport pod 68mm, czy da się to dobrze
zamontować w mufie dłuższej o 1.5mm..?

Stara szosówka, jaki suport pod nietypową muf ę ..?