Stara szosówka, jaki suport pod nietypową mufę ..?

Data: 2009-12-15 13:54:44
Autor: SN .. AP
Stara szosówka, jaki suport pod nietypową mufę ..?
Wedlug mnie oba by pasowaly. Jak bys kupil szerszy to najwyzej dal bys podkladke z prawej strony.
Trzeba zwrocic uwage tylko na dlugosc tego preta co sie zaklada na niego korby.
Kupic takiej dlugosci aby nie ocieraly korby o rame.
Ogolnie to mysle ze 68 by byl lepszy.
Pozdrawiam

Data: 2009-12-15 05:33:44
Autor: newman
Stara szosówka, jaki suport pod nietypową muf ę ..?
Dzięki za odpowiedź!
Dopiero jak będę miał korby (czekam na przesyłkę) to wymierzę jaka
długość ośki suportu (na starym).
Teraz tylko zastanawiam czy pod mufe 68 czy 70..?

Wyczytałem, że czeski kinex robi universalne. Są jeszcze jakieś firmy,
który nie produkują suport-ów pod konkretną mufe ..?

W sumie wolałbym suport, gdzie głebiej wkręca się miski, niż taki
gdzie miski wystają (bliżej do rozmiaru 68mm). Pytanie czy wystarczy
gwintu w mufie do głębszego wkręcenia (ok 1.5mm)?

Data: 2009-12-15 15:23:04
Autor: SN .. AP
Stara szosówka, jaki suport pod nietypow? mufe ..?
bierz 68 a jak by nie starczylo gwintu w ramie to zawsze mozna ta nakretke szlifierka katowa troche spilowac.

Stara szosówka, jaki suport pod nietypową mufę ..?