Stara sztyca (DC)

Data: 2017-12-04 04:15:45
Autor: rmikke
Stara sztyca (DC)
Nie pęta się komuś w przydasiach dłuższa (30cm+) sztyca starego typu?
Konstrukcja na obrazku (miękkie damskie siodło na amortyzatorze) nie służy zmiękczeniu, tylko podwyższeniu siodła i jeszcze mi centymetra lub dwóch brakuje...

https://cdn.blabler.pl/image/20w7/dash

Data: 2017-12-04 16:41:57
Autor: Prot Ogenes
Stara sztyca (DC)
On 2017-12-04 13:15, rmikke wrote:
[...]

Co się raz zobaczyło, tego nie da się odzobaczyc... brrrr.

Prot

Data: 2017-12-04 22:28:46
Autor: ToMasz
Stara sztyca (DC)
On 2017-12-04 13:15, rmikke wrote:
Nie pęta się komuś w przydasiach dłuższa (30cm+)
nie uważasz że dobrze byłoby podać średnice poszukiwanej sztycy?

https://cdn.blabler.pl/image/20w7/dash

Co się raz zobaczyło, tego nie da się odzobaczyc... brrrr.
to fakt

ToMasz

Data: 2017-12-05 12:36:43
Autor: rmikke
Stara sztyca (DC)
On Monday, 4 December 2017 22:28:48 UTC+1, ToMasz  wrote:
nie uważasz że dobrze byłoby podać średnice poszukiwanej sztycy?

Zdecydowanie warto by było.

27,2

Data: 2017-12-05 11:42:25
Autor: Szuwarek
Stara sztyca (DC)
Prot Ogenes pisze:
On 2017-12-04 13:15, rmikke wrote:
[...]

Podobno w zespole stresu pourazowego (PTSD) pomaga propranolol.
Może da się wyciągnąć od babci.
Pozdrawiam

Data: 2017-12-05 12:39:09
Autor: rmikke
Stara sztyca (DC)
On Tuesday, 5 December 2017 13:58:56 UTC+1, Olivander  wrote:
wygląda to faktycznie ughrmftć

Kiedyś reanimowałem sąsiadowi stareńki składak z za krótką nieamortyzowaną sztycą, po prostu zespawałem domowym inwertorkiem takie dwie, do środka króciiteńką (2cm) rurkę, rower chodzi z tym do dziś. Spaw zamaskowany opaską.

Ej, ja na tym jeżdżę!

Co prawda siodło ze zdjęcia dałem teraz, poprzesdnie było fajne męskie z urwanym trochę noskiem, jeszcze z centymetr niżej wychodziło...

Data: 2017-12-05 17:05:01
Autor: rmikke
Stara sztyca (DC)
On 2017-12-05 21:39, rmikke wrote:

> I w porządku. Na TYM też ktoś jeździ :-|
http://pl.rec.rowery.narkive.com/8obQkprS/pro-ba-o-opini:i.23.4.full

Chylę czoła, klamka od hydraulicznego hamulca na tej kierownicy
przebija moje ubijaki w wagancie...

Data: 2017-12-06 17:29:55
Autor: PeJot
Stara sztyca (DC)
W dniu 2017-12-05 o 22:43, Prot Ogenes pisze:

I w porządku. Na TYM też ktoś jeździ :-|
http://pl.rec.rowery.narkive.com/8obQkprS/pro-ba-o-opini:i.23.4.full

A to jakiś festiwal paskudy jest, czy inny odpust ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-12-07 08:27:08
Autor: rmikke
Stara sztyca (DC)
On Wednesday, 6 December 2017 17:29:58 UTC+1, PeJot  wrote:
W dniu 2017-12-05 o 22:43, Prot Ogenes pisze:

> I w porządku. Na TYM też ktoś jeździ :-|
> http://pl.rec.rowery.narkive.com/8obQkprS/pro-ba-o-opini:i.23.4.full

A to jakiś festiwal paskudy jest, czy inny odpust ?

To jest rower kupiony za pięć dych i przerabiany na zimówkę.
Przy czym okazało się, że rama 20,8" bardzo odbiega rozmiarem
od ramy 21" posiadanego przeze mnie wcześniej roweru...

Data: 2017-12-07 21:59:43
Autor: PeJot
Stara sztyca (DC)
W dniu 2017-12-07 o 17:27, rmikke pisze:
[...]

Gdyby to był mieszczuch, żaden złodziej by się nie czepił.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-12-08 10:07:29
Autor: Jacek
Stara sztyca (DC)
W dniu 04.12.2017 o 13:15, rmikke pisze:
[...]

Polecam wizytę w skupie złomu.
Ja tak zostałem właścicielem sztycy od składaka za 2 zł (z siodełkiem gratis) i przy okazji kupiłem jeszcze fajny stojak pod garnek do robienia prażonych za 5 zł.
Jacek

Stara sztyca (DC)