Starcze z obłędem nienawiści w oczach - jesteś starcem - bój się Boga

Data: 2010-06-15 11:31:42
Autor: Charlie delta
Starcze z obłędem nienawiści w oczach - jesteś starcem - bój się Boga
ja chociaż mam ledwie 40+ boję się Boga , on starzecz w przededniu
spotkania z Sądem Ostatecznym, bluźni, powiem inaczej ma staruch jaja,
nie boi się wiecznego potępienia

czy jego poplecznik, nie-mój-niby-prezydent hrabia Komorrowski
zagwarantował starcowi wieczną gwarancję zbawienia ?

http://www.niepoprawni.pl/blog/814/kto-sieje-wiatr-ten-ma-ochrone-bor-u#comment-74095

Data: 2010-06-15 22:58:07
Autor: Nie karmić trolla