Stare drogie włoskie

Data: 2013-02-02 20:58:20
Autor: p0li
Stare drogie włoskie
T->Dnia 2013-02-02 20:31:46 niejaki _Michał napisał:
drogi i czy tył nie wyprzedza przodu ?

"100% bezwypadkowy ale miał malowany bok"

pewnie tak z nudów

przebieg 88tys a siedzenie tak wypierdziane że w moim xm-ie z przebiegiem
267tys wygl±da duuużo lepiej

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-02-02 21:29:41
Autor: Michał
Stare drogie włoskie
On 2/2/2013 8:58 PM, p0li wrote:
T->Dnia 2013-02-02 20:31:46 niejaki _Michał napisał:
drogi i czy tył nie wyprzedza przodu ?

"100% bezwypadkowy ale miał malowany bok"

no przecież jest że 100 % ;) przykładowo to wkleiłem, specjalnie
dzi¶ bo jutro jestem bez szans żeby kupować jak mi odbije ;)
do poniedziałku mi przejdzie - poza tym to V8 wersja (zła).

pewnie tak z nudów

przebieg 88tys a siedzenie tak wypierdziane że w moim xm-ie z przebiegiem
267tys wygl±da duuużo lepiej

btw. XM (który model?) - kolejne ciekawe auto :)

Możesz opisać jak zawieszenie sobie z zakrętami radzi ? (elektronicznie i mechanicznie)

Data: 2013-02-02 21:44:13
Autor: Michał
Stare drogie włoskie
On 2/2/2013 9:29 PM, _Michał wrote:
On 2/2/2013 8:58 PM, p0li wrote:
[...]

btw. to tylko FWD, czy też 4x4 i jak szpera, elektroniczna czy mechnaiczna ?

Data: 2013-02-02 22:51:03
Autor: p0li
Stare drogie włoskie
T->Dnia 2013-02-02 21:29:41 niejaki _Michał napisał:
On 2/2/2013 8:58 PM, p0li wrote:
[Ukryto 4 cytowane linie]

[...]

v6 exclusive z automatem tym co ci się w safranie wysrał

Możesz opisać jak zawieszenie sobie z zakrętami radzi ? (elektronicznie i mechanicznie)

nie wiem - nie jeżdżę "na limicie" (w sumie obecie wcale nie jeżdżę xm-em -
stoi w komisie czeka na kupca)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-02-02 22:56:43
Autor: Michał
Stare drogie włoskie
btw. XM (który model?) - kolejne ciekawe auto :)

v6 exclusive z automatem tym co ci się w safranie wysrał

Ten tiptronik spierniczony ZF'a ? łopatki to ma przy kierownicy ?
(jak C2 2004, w wersji z ekranem i rozpoznawaniem mowy - chyba VST)

[...]

oj szkoda, a bujał się czy tam jak w xantii miał czujniczki
i dopompowywał boczne przechyły ?

Data: 2013-02-03 00:11:47
Autor: p0li
Stare drogie włoskie
T->Dnia 2013-02-02 22:56:43 niejaki _Michał napisał:
[Ukryto 3 cytowane linie]

Ten tiptronik spierniczony ZF'a ? łopatki to ma przy kierownicy ?
(jak C2 2004, w wersji z ekranem i rozpoznawaniem mowy - chyba VST)

niee - to jest 4HP20E - hydraulik ze sterowaniem elektronicznym + tryb
sport i zima

[Ukryto 6 cytowanych linii]

oj szkoda, a bujał się czy tam jak w xantii miał czujniczki
i dopompowywał boczne przechyły ?

trochę szkoda - ale za mały się zrobił

to o czym piszesz miała tylko wersja zawieszenia w modelu activa - nie
występowała ona w xm-ie aczkolwiek i tak miałem 10 gruszek więc żeby to ogarn±ć musiał być osobny
komputer