Stare enduro

Data: 2012-06-01 17:06:46
Autor: robertbig
Stare enduro
W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 11:14:17 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:

Jedyne co mi nieszczegolnie odpowiada to dwusuwowy silnik.

Ale mozna mieć spierdolony baniak !!! Przeszkadza mu 2t zwłaszcza ,ze nie bedzie na nim jeĽdził... !
To jakby bredzic -kocham lata 70-te ,ale bez afro, grubych spodów ,  długich kołnierzyków  no i muzyki z tamtych lat...
!!! Przygłupy i programowi snobowie wszytkich wiosek ,co¶ta przyleĽli do duzych miast z małych wsi -łaczta sie ...w snopki . Słome w peczkach łatwo siem sprzonta

Data: 2012-06-01 20:15:55
Autor: Iguan_007
Stare enduro
On Saturday, June 2, 2012 10:06:46 AM UTC+10, robertbig wrote:

[...]

To ze cos mi sie z lat 70 podoba wcale nie znaczy ze bede wpadal zachwyt nad wszystkim. Jak Ci sie podoba to afro to obowiazkowo lubisz grube spody? Odpowiada mi wyglad motocykli z tamtych lat ale akurat wole silniki 4-suwowe.. I nie widze w tym absolutnie nic dziwnego.

!!! Przygłupy i programowi snobowie wszytkich wiosek ,co¶ta przyleĽli do duzych miast z małych wsi -łaczta sie ...w snopki . Słome w peczkach łatwo siem sprzonta

Czy Ty chociaz sam wiesz o co Ci chodzi? Czy to pisane po zakrapianej imprezie?

Iguan

Data: 2012-06-01 22:09:49
Autor: Mnich
Stare enduro
W dniu sobota, 2 czerwca 2012 05:15:55 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:
> [...]

Czy Ty chociaz sam wiesz o co Ci chodzi? Czy to pisane po zakrapianej imprezie?

I po co karmisz trola?

Pozdr
Mnich

Stare enduro