Stare filmy SF plus jedna identyfikacja

Data: 2009-08-04 21:05:34
Autor: Sławomir Szczyrba
Stare filmy SF plus jedna identyfikacja
Nie odpowiadałbym, gdyby nie to, że autorem jest Kenjiro :

Ale przy okazji proszę o identyfikację jeszcze jednego filmu, pamiętam niestety niewiele z niego, jedynie to, że akcja działa się albo na Ziemi na pustyni wśród skał, albo na jakiejś planecie, bohaterowie jeździli tam takimi obudowanymi w jakieś lemiesze pojazdami. Pamiętam też, że główny bodajże bohater miał towarzyszkę, walczyli razem przeciwko komuś, a potem ona została trafiona i okazało się, że jest androidem.

Może 'Screamers' ?

Sławek
--
  ________ Q:  How many chickens does it take to screw in a light bulb?
_/ __/ __/ A:  Two-one to do it and one to cross the road.

Data: 2009-08-05 09:44:21
Autor: Kenjiro
Stare filmy SF plus jedna identyfikacja
Może 'Screamers' ?

Sławek

Nie nie, to coś zdecydowanie starszego...Poza tym jak wspominałem, jeździli tam takimi pojazdami zabudowanymi, niczym w mad max.

Data: 2009-08-05 10:08:27
Autor: lukawar
[...]

Najbardziej pasuje mi to http://www.imdb.com/title/tt0092746/ - Cherry 2000 - z tą różnicą, że trochę inaczej było z kobietą androidem, ale oglądałem to baaardzo dawno temu i mogło mi się pomylić.

pozdr.

Data: 2009-08-05 12:30:17
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:h5bd8q$1k04$1opal.icpnet.pl...
Może 'Screamers' ?

Sławek

Nie nie, to coś zdecydowanie starszego...Poza tym jak wspominałem, jeździli tam takimi pojazdami zabudowanymi, niczym w mad max.
A moze jeszcze walczyli o wode?
Zobacz tu
http://www.post-apocalypse.co.uk/
mnie sie cos kojarzy ale za chiny nie przypomne sobie co to za tytul. :)

pozdr
Bartek

Data: 2009-08-05 12:13:33
Autor: Axel