Stare klamki v-brake i regulacja

Data: 2010-01-09 15:04:48
Autor: Piotrek
Stare klamki v-brake i regulacja

Użytkownik "R.Madejski" <rmadejski@a-- -- co.com> napisał w wiadomości news:019029c7$0$26581$c3e8da3news.astraweb.com...
Mam klamki hamulcowe starszego typu. Do czego służą regulacje A, B, C, które zaznaczyłem na zdjęciu? Czy są jakieś rekomendowane ich ustawienia podczas zakładania linki i początkowej regulacji hamulców? To znaczy na ile najlepiej jest wykręcić np. B, C albo ustawić A aby ewentualna regulacja była możliwa "w obie strony"?

http://img138.imageshack.us/img138/9874/47454196366401620772978.jpg

Na stronach Shimano nie znalazłem dokumentów montażowych dotyczących klamek STX RC BL-MC40 i nie bardzo wiem jak się zabrać z głową do tych regulacji.

RM

Noo. Wiec:
A- zmienia uciag linki
B- Odleglosc klamki od kierownicy. Wkrecasz-klamka sie przybliza//wykrecasz-klamka sie oddala
C- naciąg linki. Odkrecasz-linka sie naciaga//wkrecasz-linka sie luzuje

no, chyba tyle :)

Pozdrawiam

Stare klamki v-brake i regulacja