Stare p³yty 386, 486, pentium

Data: 2017-03-17 00:12:43
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Data: 2017-03-17 01:26:49
Autor: Animka
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.
Ja wywali³am do zsypu bo nikt nie chcia³.

Mam jeszcze do oddania monitor 17 cali Miro (¶wietny obraz i w ogóle), ale monitor nie LCD tylko starszego typu. Nic nie zniszczony.
Poza ty mam do oddania radiomagnetodon Panasonic na 2 kasety z nagrywaniem nawet g³osu i bogatym ustawieniem d¿wiêków. Niestety, trzeba go przestroic na obecne czêstotliwo¶ci i do³±czyæ swoje g³o¶niki, bo g³o¶niki sobie zostawiam.
Poza tym jeszcze router Pentagtam (n) w dobrym stanie. Zawsze dobrze dzia³al, ale teraz mam Wifi z UPC w modemie.

Komu¶ z Warszawy. Odbiór osobisty.

--
animka

Data: 2017-03-17 14:26:48
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

Ja wywali³am do zsypu bo nikt nie chcia³.

Powinna¶ dostaæ 5000 z³ mandatu za g³upotê i trucie ¶rodowiska.

--
mahe

Data: 2017-03-17 15:20:10
Autor: Krystek
Stare płyty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 14:26, mahe pisze:
W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

Ja wywali³am do zsypu bo nikt nie chcia³.

Powinna¶ dostaæ 5000 z³ mandatu za g³upotê i trucie ¶rodowiska.

O, to to to!

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-03-17 17:35:14
Autor: Animka
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 14:26, mahe pisze:
W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

Ja wywali³am do zsypu bo nikt nie chcia³.

Powinna¶ dostaæ 5000 z³ mandatu za g³upotê i trucie ¶rodowiska.

Do koszy przecie¿ l±duje, potem jedzie do jakiej¶ segregowni ¶mieci.

--
animka

Data: 2017-03-18 01:07:23
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 17:35, Animka pisze:

Do koszy przecie¿ l±duje, potem jedzie do jakiej¶ segregowni ¶mieci.

To chyba kto¶ powinien Ciê u¶miadomiæ.
Pierwszy link z gogli:
http://serwisy.gazetaprawna.pl/ekologia/artykuly/777760,10-pytan-o-elektrosmieci-gdzie-mozna-je-oddac-jakie-kary-groza-za-wyrzucenie-ich-na-smietnik.html

pozdro

--
mahe

Data: 2017-03-18 01:19:14
Autor: Animka
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 01:07, mahe pisze:
[...]

U Ciebie mo¿e jest wysypisko ¶mieci. U mnie s± specjalne pojemniki.

--
animka

Data: 2017-03-20 10:44:07
Autor: Chris
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 01:19, Animka pisze:
[...]

Poka¿ mi pojemnik na elektronikê ...

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2017-03-20 15:28:22
Autor: Animka
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-20 o 10:44, Chris pisze:
[...]

Na telewizory, monitory i sprzêt Agd?
Bez odpowiedzi.

--
animka

Data: 2017-03-20 15:39:32
Autor: Chris
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-20 o 15:28, Animka pisze:
[...]

I masz taki pod domem?

Bez odpowiedzi.

No i fajnie ....

Data: 2017-03-20 16:18:58
Autor: ąćęłńóśźż
Stare p³yty 386, 486, pentium
Blisko domu mam sklep elektryczny, i tam maj± karton na "odpady" - mo¿e teraz takie wymaganie wobec sklepów?
A w Lidlu karton na zu¿yte baterie.
W ka¿dym media markcie itp przy wej¶ciu s± miejsca na zu¿yty sprzêt (a¿ czasami cz³owieka korci sprawdziæ, czy dzia³a ;))), no ale market zwykle daleko bywa.

-- -- -
I masz taki pod domem?

Data: 2017-03-21 08:35:22
Autor: Chris
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-20 o 16:18, ±æê³ñ󶼿 pisze:
[...]

Wymagania dla sprzedawców pod wzglêdem recyclingu.

Ale pod domem to nikt tego nei ma chyba ¿e Animka mieszka w sklepie AGD :)

Data: 2017-03-21 08:51:25
Autor: JaNus
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-21 o 08:35, Chris pisze:
[...]

No nie wiem, czemu nie wolno wrzucaæ do kosza. Wszak s± jakie¶ ju¿
rozwi±zania, regulacje administracyjne dotycz±ce segregowania ¶mieci,
odbiera je u mnie wyspecjalizowana firma, która ma z miastem umowê. No i
cisn± mi siê "mocno uzasadnione", acz wredne podejrzenia, granicz±ce
jednak z pewno¶ci±, i¿ kto¶ w magistracie niez³± wzi±tkê kasuje za to,
¿e wybrana zosta³a jak raz taka, a nie zupe³nie inna firma. To przecie¿
oczywiste, ¿e wszêdzie na styku "prywaciarz a niczyje" - kwitn±æ *musi*
korupcja. Przedtem ka¿dy móg³ sobie sam wybraæ firmê od wywozu ¶mieci,
no ale gdzie¿ by tu by³o miejsce na bakczysz? Tedy musiano je "wymy¶liæ"!

Ad rem: ¶mieci sortujê, wrzucam do 3 ró¿nych worków, ale tylko 2 uwa¿am
za przypisane do precyzyjnie okre¶lonych odpadów, za¶ ostatni po prostu
*muszê* traktowaæ jako zbiornicê "wszystkich innych", czyli takich, co
ewidentnie nie kwalifikuj± siê ani jako szk³o, ani papier. Za¶ psim
obowi±zkiem tych, co maj± uk³ad z miastem, jest detaliczne posortowanie
tego melan¿u z "ostatniego worka". Czy to bêd± plastiki, metal, baterie,
czy jakie¶ u³amki sprzêtu AGD.

--
Nie interesujesz siê polityk±? To lekkomy¶lne chowanie g³owy w piasek!
Wszak polityka interesuje siê tob± i tak, a rz±dz±cy te¿ siê interesuj±,

Data: 2017-03-21 09:11:51
Autor: Chris
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-21 o 08:51, JaNus pisze:
[...]

Tu chodzi o to ¿e takie baterie maj± ¶rodku ¿r±ce i musz± byæ specjalnie sk³adowane. Nie ja to wymy¶li³em tylko ekozjeby :)

To tak samo jak kupuj±c akumulator musisz oddaæ stary, u nas to wiêkszo¶æ olewa albo dok³ada extra kwotê i ka¿e"" tobie samemu poddaæ aku recyclingowi w specjalnym punkcie.

Data: 2017-03-21 14:14:32
Autor: Animka
Stare p³yty 386, 486, pentium
[...]

Ciekawa jestem za co pracownicy segregowni ¶mieci dostaj± pieni±dze jak ¶mieci sa ju¿ posegregowane.
Pokazywali w tv, ze pracownicy w rêkawiczkach siedz± przy ta¶mie po której jad± ¶mieci i oni je segreguj±.

--
animka

Data: 2017-03-23 02:50:29
Autor: Krystek
Stare płyty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-21 14:14, Animka pisze:
Ciekawa jestem za co pracownicy segregowni ¶mieci dostaj± pieni±dze jak
¶mieci sa ju¿ posegregowane.

Taaa, posegregowane. Jak rodacy wrzucaj± papier i plastik do pojemników na szk³o albo odpadki organiczne do kontenerów na plastik. Z takim podej¶ciem to za 100 lat dojdziemy do poziomu Szwedów, czy Finów. Chyba, ¿e wprowadz± obowi±zkow± op³atê za butelki, puszki i inne opakowania i nie bêdzie siê op³aca³o wywalaæ gdzie popadnie. W Finlandii s± specjalne automaty, do których wrzuca siê puszki i w zamian otrzymuje pieni±dze. Tam problem walaj±cych siê ¶mieci praktycznie nie istnieje, nie mówi±c o tym, ¿e nikomu by nie przysz³o wywoziæ starych mebli, lodówek i ca³ego ch³amu np. do lasu.

Tak swoj± drog± to jakim trzeba byæ zjebem, by decydowaæ siê na wywózkê ¶mieci do lasu, czêsto daleko od swojego miejsca zamieszkania, skoro w PSZOK-ach odbior± takie ¶mieci bez op³at.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-03-23 05:53:37
Autor: TurboPascal
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 23 marca 2017 02:50:31 u¿ytkownik Krystek napisa³:

[...]

Wyja¶nienie jest bardzo prozaiczne (dane z Wikipedii):
- powierzchnia kraju - praktycznie identyczna
- gêsto¶æ zaludnienia - Finl.  16 os./km?
                        Pols. 123 os./km?
- zalesienie          - Finl.  69%
                        Pols.  29%

Znacznie mniej ludzi, du¿o wiêcej lasów - wiêc zapewne trudniej dostrzec ¶mieci.
Uwzglêdniaj±c powierzchnie krajów - dok³adnie 20-krotnie.

Data: 2017-03-23 06:47:18
Autor: TurboPascal
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 23 marca 2017 13:53:38 u¿ytkownik TurboPascal napisa³:

WERSJA POPRAWIONA:

Nie bêdzie przys³owiowy Fin plu³ nam w twarz!

[...]

Uwzglêdniaj±c powierzchnie krajów - dok³adnie 20-krotnie. Gdyby z naszych lasów usun±æ 95% ¶mieci, nie posiadaliby¶my siê ze zdumienia:

                           JAK TU U NAS CZYSTO

Data: 2017-03-24 14:03:16
Autor: Maciek
Stare p³yty 386, 486, pentium
Dnia Thu, 23 Mar 2017 05:53:37 -0700 (PDT), TurboPascal napisa³(a):

Znacznie mniej ludzi, du¿o wiêcej lasów - wiêc zapewne trudniej dostrzec ¶mieci.

A mo¿e po prostu (inna) kultura...?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-03-24 20:24:03
Autor: Trefni¶
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu .03.2017 o 14:03 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:

Dnia Thu, 23 Mar 2017 05:53:37 -0700 (PDT), TurboPascal napisa³(a):

Znacznie mniej ludzi, du¿o wiêcej lasów - wiêc zapewne trudniej  dostrzec ¶mieci.

A mo¿e po prostu (inna) kultura...?

Kultury na pewno nieidentyczne.
Tylko ja tu wyczuwam wytresowane przez pokolenia ca³e: "Polacy gorsi!"..
Póki nie podasz twardych faktów (a ró¿nice w zaludnieniu i powierzchni  lasów to twarde fakty), nie generalizuj.

--
Trefni¶

Data: 2017-03-25 08:46:15
Autor: ±æê³ñ󶼿
Stare p³yty 386, 486, pentium
Nie przesadzaj, Finowie to historycznie pro¶ci ludzie, co najlepiej wychodzi, jak sobie popij± (nie mówiê, ¿e u nas nie wychodzi ;)

-- -- -
A mo¿e po prostu kultura?

Data: 2017-03-28 18:16:33
Autor: Maciek
Stare p³yty 386, 486, pentium
Dnia Sat, 25 Mar 2017 08:46:15 +0100, ±æê³ñ󶼿 napisa³(a):

Nie przesadzaj, Finowie to historycznie pro¶ci ludzie, co najlepiej wychodzi, jak sobie popij± (nie mówiê, ¿e u nas nie wychodzi ;)

-- -- -
A mo¿e po prostu kultura?

S± ludzie pro¶ci, ale wychowani, oraz skomplikowane chamy.
Protestanckie spo³eczno¶ci s± na ogó³ schludniejsze od katolickich, a
najgorszy burdel jest na prawos³awnym wschodzie ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-03-23 13:21:25
Autor: RadoslawF
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-23 o 02:50, Krystek pisze:

[...]

Ja i nie tylko ja mam dwa pojemniki. Jeden na ¶miecie do segregacji
i jeden na ogólne które jad± na wysypisko. Wiêc wrzucanie organicznych
do sortowanych to chamstwo i g³upota. Wrzucanie plastiku do szk³a czy
odwrotnie nie ma znaczenia.

Tak swoj± drog± to jakim trzeba byæ zjebem, by decydowaæ siê na wywózkê
¶mieci do lasu, czêsto daleko od swojego miejsca zamieszkania, skoro w
PSZOK-ach odbior± takie ¶mieci bez op³at.

Trzeba byæ mocno nienormalnym zak³adaj±c ¿e kto¶ wiezie to ¶miecie
do lasu specjalnie z odleg³ego miasta. Sprawd¼ najpierw jakie mo¿liwo¶ci
utylizacji maja miejscowi a bêdziesz zna³ winnych.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-17 15:51:32
Autor: z
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

Poza ty mam do oddania radiomagnetodon Panasonic na 2 kasety z
nagrywaniem nawet g³osu i bogatym ustawieniem d¿wiêków.

Mo¿e masz Condora to bym reflektowa³ :-)

Data: 2017-03-17 08:58:17
Autor: Zenon Oktawiec
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Chyba s± firmy , które to skupuj±?

--
pzdr,
Z.

Zwiedzaj Kraków:    http://www.przewodnik-miejski.krakow.pl

Data: 2017-03-17 21:38:18
Autor: m4rkiz
Stare p³yty 386, 486, pentium
On 2017-03-17 08:58, Zenon Oktawiec wrote:
W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Chyba s± firmy , które to skupuj±?

ceny od 20 zlotych za kilogram

http://www.geomar.net.pl/skup/galeria

Data: 2017-03-18 00:28:44
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 17.03.2017 o 08:58, Zenon Oktawiec pisze:
W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Chyba s± firmy , które to skupuj±?

P³yty na kilogramy, procki na dekagramy, Ile wa¿y procek pentium bo mam 5 szt a s± po 260 za kilogram. I trzeba jechaæ do Bie¿anowa.

Data: 2017-03-17 09:17:44
Autor: zhbick
Stare p³yty 386, 486, pentium

U¿ytkownik "Smok Eustachy"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:58cb1beb$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...

Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

potrzymaj jeszcze trochê, za parê lat bêd± sporo warte

Data: 2017-03-18 12:51:09
Autor: RadoslawF
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 09:17, zhbick pisze:

Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

potrzymaj jeszcze trochê, za parê lat bêd± sporo warte

Nic nie bêd± warte.
To co nabiera warto¶ci nabra³o jej ju¿, sprawd¼ ile dzi¶ kosztuj±
o¶miobitowce ze szczególnym uwzglêdnieniem spectrusia.
Pecety s± warte tyle ile ich z³om.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-17 09:25:27
Autor: Maciek
Stare p³yty 386, 486, pentium
Dnia Fri, 17 Mar 2017 00:12:43 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Ja chcê 386. Masz jak±¶ p³ytê z procem?
Je¿eli masz jak±¶ kartê graficzn± z epoki 386, to te¿ chcê.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-03-17 12:56:53
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Stare p³yty 386, 486, pentium
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Mar 2017 00:12:43 +0100  dosz³a do mnie wiadomo¶æ <58cb1beb$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
 od Smok Eustachy <smok@wurg.pl>  :

Wystaw na A******, mo¿e sam siê na co¶ skuszê.
--
Gdyby siê wysadzi³o ich planety, zburzy³o miasta,
spali³o ksiêgi, a ich samych wyt³uk³o do nogi,

Data: 2017-03-17 14:43:45
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.

Witam.
Poszukujê namiêtnie pamiêci RAM SIMM 72pin FPM (nie EDO!) (70ns lub wolniejsze) 32 bity bez parzysto¶ci w modu³ach po 16 MB najlepiej, ewentualnie 8 MB.
Potrzebujê do starej drukarki HP LJ 5M cztery modu³y.
Je¿eli masz to chêtnie KUPIÊ, gdy¿ nigdzie nie potrafiê znale¼æ.

--
mahe

Data: 2017-03-17 15:02:01
Autor: t-1
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 14:43, mahe pisze:
[...]

A to nie to?
http://allegro.pl/pamiec-ram-simm-72pin-16mb-i6324636261.html

Data: 2017-03-17 17:00:57
Autor: Irokez
Stare p³yty 386, 486, pentium
[...]

Wsadza³em do 6P takie modu³y, Nie zauwa¿y³em jakiego¶ przyspieszenia.Tylko strasznie d³ugo po w³±czeniu za to my¶la³a. W koñcu zostawi³em jej modu³ 8MB.
Drukuj±c w PDF i tak drukarka koszmarnie wolno my¶li nad ka¿d± stron±. Trzeba by³o w³±czyæ druk jako bitmapê a nie PS.

Do czego te rozszerzenie pamiêci na obecn± chwilê siê przyda?

--
Irokez

Data: 2017-03-18 00:50:26
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 17:00, Irokez pisze:

Wsadza³em do 6P takie modu³y, Nie zauwa¿y³em jakiego¶
przyspieszenia.Tylko strasznie d³ugo po w³±czeniu za to my¶la³a. W koñcu
zostawi³em jej modu³ 8MB.

Mam aktualnie 6MB

Drukuj±c w PDF i tak drukarka koszmarnie wolno my¶li nad ka¿d± stron±.
Trzeba by³o w³±czyæ druk jako bitmapê a nie PS.

o... w³a¶nie mi siê podobnie dzieje, tzn. my¶li d³ugo (to pal licho jeszcze) ale dodatkowo czasem przy wiêkszym dokumencie wywala b³±d czyli na kartce drukuje komunikat "This job requires more memory..."

Do czego te rozszerzenie pamiêci na obecn± chwilê siê przyda?

My¶la³em, ¿e rozwi±¿ê problem z pamiêci±, ale mo¿e lepiej i taniej rozejrzeæ siê za nowszym modelem.

Dziêki za wskazówki.

--
mahe

Data: 2017-03-19 16:11:00
Autor: Irokez
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 00:50, mahe pisze:
[...]

Rozwi±¿e ten b³±d, nie rozwi±¿e problemu zbyt ju¿ starego i powolnego procesora.
Przestaw w ustawieniach sterownika drukarki aby wysy³a³ do niej bitmapê a nie wektorówkê. Wtedy komputer bierze na siebie ten proces.

Ogólnie jeszcze jako zapasowa stoi u rodziców (pod³±czona do sieci przez Printserwer HP), ale oni sobie kupili po prostu w pewnym momencie i tak now±.

zdrówko.

--
Irokez

Data: 2017-03-17 22:13:21
Autor: ąćęłńóśźż
Stare p³yty 386, 486, pentium
Mogê mieæ (w kompie na AMD586 125 MHz + 64MB RAM), ale ile na tym bym na nich zarobi³, ¿eby by³o warto szukaæ i rozkrêcaæ?

-- -- -
Poszukujê namiêtnie pamiêci RAM SIMM 72pin FPM 32 bity bez parzysto¶ci w modu³ach po 16 MB najlepiej

Data: 2017-03-18 00:32:04
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 17.03.2017 o 22:13, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Mogê mieæ (w kompie na AMD586 125 MHz + 64MB RAM), ale ile na tym bym na nich zarobi³, ¿eby by³o warto szukaæ i rozkrêcaæ?

  Dasz im drugie ¿ycie

Data: 2017-03-18 00:54:57
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-17 o 22:13, ±æê³ñ󶼿 pisze:
Mogê mieæ (w kompie na AMD586 125 MHz + 64MB RAM), ale ile na tym bym na nich zarobi³, ¿eby by³o warto szukaæ i rozkrêcaæ?

Za¶piewam Ci jak zespó³ Piersi "07 zg³asza siê" ;) (+koszty wysy³ki)

Mój mail: m a h e @ g a z e t a . p l

--
mahe

Data: 2017-03-18 07:33:06
Autor: ąćęłńóśźż
Stare p³yty 386, 486, pentium
A ile to warte?

-- -- -
Za¶piewam Ci jak zespó³ Piersi "07 zg³asza siê"

Data: 2017-03-18 00:27:28
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 17.03.2017 o 14:43, mahe pisze:
[...]

A tak bardziej po ludzku?

Data: 2017-03-18 01:01:14
Autor: mahe
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 00:27, Smok Eustachy pisze:
[...]

Ale jak? Co to znaczy "po ludzku"? Jeste¶my na grupie technicznej i staram siê pisaæ precyzyjnie jak tylko potrafiê ;)

Je¶li masz takie pamiêci to odezwij siê proszê na maila: m a h e @ g a z e t a . p l
bo mi nie chcia³ wyj¶æ mail do Ciebie.

--
mahe

Data: 2017-03-17 23:19:00
Autor: Santana
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 17.03.2017 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

Wywalam. Chce kto¶?
Oddam za darmo Kraków. To zabytki s±.
Gratulujê wytrwa³o¶ci. Ostatnio wyrzuca³em sprawne p³yty C2D w ilo¶ciach pó³hurtowych :)
P.S. Mo¿na na legalu wyrzuciæ odpady elektro do kontenera pod Makro w Bronowicach. Tak informuje jakby¶ mia³ problem lub wyrzuty sumienia ;)

Data: 2017-03-18 00:15:12
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 17.03.2017 o 23:19, Santana pisze:
[...]

A trzeba by³o napisaæ.

Stwierdzi³em, ¿e i tak tego nie uruchomiê, a Pentium jest ju¿ dawno nieu¿yteczne. Duron 800 te¿.

Data: 2017-03-18 00:32:41
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 18.03.2017 o 00:15, Smok Eustachy pisze:
[...]

W sensie ¿e wywalasz. co za marnotrastwo.

Data: 2017-03-18 14:32:30
Autor: Santana
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 18.03.2017 o 00:32, Smok Eustachy pisze:
[...]

¯onka ultimatum postawi³a :) Zreszt± trudno jej siê dziwiæ, pó³ kuchni zawalone by³o starymi kompami.

Data: 2017-03-18 15:10:07
Autor: RadoslawF
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 14:32, Santana pisze:

[...]

Do ³ó¿ka zorganizuj nowy model a stary do kuchni.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-18 15:26:19
Autor: Jan Stożek
Stare płyty 386, 486, pentium
Po g³êbokim namy¶le RadoslawF napisa³ w Saturday 18 of March 2017 15:10:

¯onka ultimatum postawi³a :) Zreszt± trudno jej siê dziwiæ, pó³
kuchni zawalone by³o starymi kompami.

Do ³ó¿ka zorganizuj nowy model a stary do kuchni.

No przecie¿ pisa³, ¿e stare wyrzuci³, bo w kuchni ju¿ nie by³o miejsca. :D

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadaj±c bezpo¶rednio proszê usun±æ minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2017-03-18 18:31:06
Autor: RadoslawF
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 2017-03-18 o 15:26, Jan Sto¿ek pisze:

[...]

To dlaczego ultimatum mu postawi³a ? za blisko wyrzuci³ ?

Pozdrawiam

Data: 2017-03-19 04:49:52
Autor: ąćęłńóśźż
Stare p³yty 386, 486, pentium
G³o¶ny jest.

-- -- -
stary do kuchni.

Data: 2017-03-18 16:39:29
Autor: Smok Eustachy
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 18.03.2017 o 14:32, Santana pisze:
[...]

trzeba bylo powiedzieæ. przecie¿ to mo¿e ¿yæ

Data: 2017-03-19 00:21:36
Autor: Santana
Stare p³yty 386, 486, pentium
W dniu 18.03.2017 o 16:39, Smok Eustachy pisze:
[...]

No dobra, jak bêdê mia³ i-trójki do wyrzucenia to powiem ;)

Data: 2017-04-18 19:36:37
Autor: P_P
Stare p³yty 386, 486, pentium
Smok Eustachy wrote: