Stare slipy, wyciągi, itd...

Data: 2009-09-13 17:10:30
Autor: Filip
Stare slipy, wyciągi, itd...
Maciej Loret pisze:
Witam.

Polikwidowałem trochę kart i rachunków.
Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi (trochę tego mam)?

Ja właśnie w bieżący weekend wyrzuciłem z papierów wszystko, co nosiło datę starszą niż xx.xx.2005 (poza PITami)

Data: 2009-09-15 21:25:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
Stare slipy, wyciągi, itd...
papierzyska rozumiem, ale po co trzymac stare slipy albo stare skarpetki? :P

Data: 2009-09-15 14:45:45
Autor: witek
Stare slipy, wyciągi, itd...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl wrote:
stare slipy albo stare skarpetki? :P

przydają się do brudnej roboty. Potem można wywalić i już.

Data: 2009-09-16 10:20:53
Autor: Valdi.Pavlack
Stare slipy, wyciągi, itd...
"witek" news:h8oqt9$pqb$3inews.gazeta.pl

> stare slipy albo stare skarpetki? :P

przydają się do brudnej roboty. Potem można wywalić i już.

Jeszcze jako tako (z trudem) rozumiem brudne skarpetki + brudna robota, ale
brudne slipy? ;) Co wy ludzie pralek w domu nie macie?

Stare slipy, wyciągi, itd...