Stare sprawdzone metody

Data: 2010-01-24 13:47:03
Autor: u2
Stare sprawdzone metody
.... czyli jak działają zwiadowcy z ubojni :

http://wirtualnapolonia.com/2010/01/22/andrzej-kumor-zwiadowca-z-tvn-u-na-tropie/

"Filmik z programu “Teraz my” nie jest co prawda jakimś majstersztykiem
– ot, taka sobie stylistyka ubeckich “dokumentów” propagandowych; kamera
najeĹĽdĹĽa na koperty przygotowane przy tale-rzach na dotacje dla Radia
Maryja. – Popatrzcie -krzyczÄ… obrazem realizatorzy  -wszÄ™dzie Rydzyk
wymusza pieniądze…
 Gdybym nie byĹ‚ na tym  “zamkniÄ™tym dla prasy” spotkaniu i nie widziaĹ‚
na własne oczy, to być może na tefauenowską propagandówę machnąłbym ręką.
 Kiedy dziennikarz telewizyjny, zamiast dociekać prawdy, oceniać
krytycznie i pokazywać opinie ludzi, zaczyna realizować zadanie
operacyjne, staje się ti-wi-szczurkiem, takim pajacykiem na uwięzi,
który ma przynieść w zębach materiał o zleconym wydźwięku.
  Wszak wiadomo, ĹĽe o. Rydzyk, tylko czyha, aby Ĺ›ciÄ…gnąć ze
zniedołężniałych emerytek pieniądze na majbacha, nie to co taki, na
przykład, Jurek święty Owsiak, którego “Orkiestra” akurat w tym samym
dniu “grała” w innej sali litewskiej, tylko że w Mississaudze.
 Tego rodzaju fotokolaĹĽe majÄ… przekonać  ludzi o odpowiednio
rozmiękczonych mózgach, że o. Tadeusz Rydzyk to wszystko kitra
podstępnie pod sutannę, aby pławić się w luksusach najpewniej z jakimiś
hurysami, choć tego jeszcze nie zdołano wiarygodnie spreparować…
 Fakt, ĹĽe TVN wysyĹ‚a za redemptorystami ti-wi-szczurki, pokazuje, jak
wielkim zagroĹĽeniem jest dzisiaj Radio Maryja dla  postkomuszego ukĹ‚adu."

Data: 2010-01-24 14:11:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Stare sprawdzone metody

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
... czyli jak działają zwiadowcy z ubojni :

http://wirtualnapolonia.com/2010/01/22/andrzej-kumor-zwiadowca-z-tvn-u-na-tropie/

[...]

wielkim zagroĹĽeniem jest dzisiaj Radio Maryja dla  postkomuszego ukĹ‚adu."

   w krainie slepcow nawet jednooki jest krolem i podobnie rzecz ma sie z
tym
   pokurwionym i skurwialym spoleczenstwem i o. Tadeuszem Rydzykiem. nic
   przeto dziwnego, ze tak ,wielkie zagrozenie' stanowi on dla wszelkiej
   prowieniencji Michnikow i michnikoidow zyjacych, i to dobrze, z ciemnoty
   mas pracujacych miast i wsi.

   ar

Data: 2010-01-24 14:47:31
Autor: u2
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-24 14:11, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

   ar

Spadaj volksdeutschu.

Data: 2010-01-24 19:24:29
Autor: Jadrys
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-24 13:47, u2 pisze:
  Fakt, ĹĽe TVN wysyĹ‚a za redemptorystami ti-wi-szczurki, pokazuje, jak
wielkim zagroĹĽeniem jest dzisiaj Radio Maryja dla  postkomuszego ukĹ‚adu."

Coś jest na rzeczy.. Każda inicjatywa Rydzyka (nie tylko radio) jest torpedowana... prym w tym wiodą TVN i GW. Z pewnością muszą mieć w tym jakiś interes. Bo jakoś mi się nie chce wierzyć w ich troskę o biednych rencistów i emerytów, którzy to rzekomo są okradani przez Rydzyka.

Data: 2010-01-25 10:07:28
Autor: cirrus
Stare sprawdzone metody
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hji393$rm2$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-24 13:47, u2 pisze:
  Fakt, że TVN wysyła za redemptorystami ti-wi-szczurki, pokazuje, jak
wielkim zagrożeniem jest dzisiaj Radio Maryja dla  postkomuszego układu."
Co¶ jest na rzeczy.. Każda inicjatywa Rydzyka (nie tylko radio) jest torpedowana... prym w tym wiod± TVN i GW. Z pewno¶ci± musz± mieć w tym jaki¶ interes. Bo jako¶ mi się nie chce wierzyć w ich troskę o biednych rencistów i emerytów, którzy to rzekomo s± okradani przez Rydzyka.

Musi  w tym kosmici i krasnoludki w tym maczaj± palce.

--
stevep

Data: 2010-01-25 01:33:15
Autor: Hans Kloss
Stare sprawdzone metody
cirrus napisał(a):

Musi  w tym kosmici i krasnoludki w tym maczaj± palce.

Za komuny na takich kosmitów i krasnoudków mawiało się "nieznani
sprawcy". Teraz też przydałoby się na nich znaleĽć jak±¶ poręczn±
nazwę...może "wysłannicy Ministerstwa Prawdy"? ;)
J-23

Data: 2010-01-25 11:28:39
Autor: Jadrys
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-25 10:07, cirrus pisze:
[...]

Jacy kosmici? To nasze wiecznie nienażarte kapitalistyczne ryje nie chc± dopu¶ci do przełamania monopoli przez Rydzyka.

Data: 2010-01-26 09:43:20
Autor: cirrus
Stare sprawdzone metody
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjjroq$q7e$1news.onet.pl...
[...]

A konkretnie to kto?

--
stevep

Data: 2010-01-26 13:25:15
Autor: Jadrys
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-26 09:43, cirrus pisze:

[...]

Wła¶ciciele mediów prywatnych i państwowych, operatorzy sieci telefonii komórkowej, energetyka itd. Wszyscy oni nie s± zainteresowani tym żeby kto¶ przełamał ich monopole.

Data: 2010-01-26 16:27:13
Autor: cirrus
Stare sprawdzone metody
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjmmvk$1fg$1news.onet.pl...
[...]

Sugerujesz, że jest zmowa TVP, TVN, Polsat w sprawie Rydzyka?

--
stevep

Data: 2010-01-26 19:57:09
Autor: Jadrys
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-26 16:27, cirrus pisze:
[...]

Zmowa to trochę za wielkie słowo, tym nie mniej ww. nie jest na rękę działalno¶ć medialna Rydzyka.

Data: 2010-01-27 16:34:19
Autor: cirrus
Stare sprawdzone metody
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjndu5$4p0$3news.onet.pl...
[...]

Ale przecież to "nienażarte kapitalistyczne ryje", które czychaj± na radio z ryjem.

--
stevep

Data: 2010-01-27 16:41:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Stare sprawdzone metody

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> działalno¶ć medialna Rydzyka.

Ale przecież to "nienażarte kapitalistyczne ryje", które czychaj± na radio
ryjem.

-- stevep

   Co to takiego ,radio z ryjem', Panie Pietrzykowski?

   AR

Data: 2010-01-27 19:00:34
Autor: cyc
Stare sprawdzone metody

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:7def7$4b605eae$54702a04$16995news.chello.at...

> [...]

ryjem.

-- stevep

  Co to takiego ,radio z ryjem', Panie Pietrzykowski?

Radio z ryjem to obiegowa nazwa radia towarzysza ojca ,doktora ,dyrektora Rydzyka z Torunia .
Nazwa wywodzi sie najprawdopodobniej z tego , ze w haniebny sposob para sie ono , poza programami czysto religijnymi , antysemityzmem , klamliwa antypolska , antyrzadowa i antyprezydencka propaganda , nie wachajac sie przy tym obrazac najwyzszych dostojnikow panstwa . Inna charakterystyczna dla  "radia z ryjem " cecha jest nachalne naciaganie swoich slabych psychicznie najczesciej  starych  sluchaczy na datki nie baczac na to , ze wyciaga od nich w imie nie schodzacego z jego ust Boga z ktorego pan dyrektor zrobil sobie nosny szyld  reklamowy , ostatnie grosze , zawlaszczajac je pozniej tak, jak  setki milionow zl stoczniowcow , ktore w cyniczny sposob sprzeniewierzyl . Pal szesc gdyby grosze te spozytkowal w sposob altruistyczny jak przystalo na ksiedza ale robi to  tyle haniebnie , co bezczelnie , trwoniac podarowane mu w dobrej wierze ostatnie grosze na bizantyjskosc swojego zaklamanego zycia i na realizowanie swoich megalomanskich , zaspakajajacych jego niebotyczna pyche , nikomu nic nie dajacych  pomyslow . Robi to w czasie kiedy dziesiatki tysiecy dzieci chodzi glodnymi a setki zamarzaja  bo nie maja cieplego kata  ktorym  mogliby przylozyc do snu glowe .
Porzadny ksiadz kazdo wolne pomieszczenie jakie ma do dyspozycji w mrozy jakie "nawiedzily " Polske mialby otwarte dla bezdomnych a goraca zupa i herbata bylaby dostepna na kazda prosbe potrzebujacego . Tak powinien zachowywac sie ksiadz , takie zachowanie z natury rzeczy wpisane sa w jego powinnosci

cyc

Data: 2010-01-28 11:52:01
Autor: cirrus
Stare sprawdzone metody
[...]

Spytaj wrózki Panie Zabo(tynski). ;)

--
stevep

Data: 2010-01-28 11:58:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Stare sprawdzone metody

> [...]
> jest
> telefonii
>   Co to takiego ,radio z ryjem', Panie Pietrzykowski?

   Prosze podac adres tej wrozki, od ktorej dowiedzial sie Pan
   i teraz stosuje to okreslenie ,radio z ryjem'.

   AR

Data: 2010-01-25 11:50:52
Autor: u2
Stare sprawdzone metody
W dniu 2010-01-24 19:24, Jadrys pisze:

  Fakt, ĹĽe TVN wysyĹ‚a za redemptorystami ti-wi-szczurki, pokazuje, jak
wielkim zagroĹĽeniem jest dzisiaj Radio Maryja dla  postkomuszego ukĹ‚adu."

CoĹ› jest na rzeczy.. KaĹĽda inicjatywa Rydzyka (nie tylko radio) jest
torpedowana... prym w tym wiodą TVN i GW. Z pewnością muszą mieć w tym
jakiś interes. Bo jakoś mi się nie chce wierzyć w ich troskę o biednych
rencistĂłw i emerytĂłw, ktĂłrzy to rzekomo sÄ… okradani przez Rydzyka.

Okrada oczywiście ZUS, a że to na rękę w/w merdiom to widać i czuć.

Stare sprawdzone metody