Stargate Universe [spoilery]

Data: 2009-10-11 18:59:45
Autor: koval
Stargate Universe [spoilery]
prawda jest taka że nie zabija się kury niosącej złote jajka ;)
no, może już nie złote ale na pewno dobre pieniądze z tego są.
tym bardziej że całą infrastruktura (modele rzeczywiste jak i komputerowe) jest i szkoda by się zmarnowała ... więc trzeba tylko stworzyć jakiś bardziej oryginalny scenariusz i interes może kręcić się dalej (i tylko w tym sensie porównanie do ST jest prawdziwe - vide ST Voyager ... z tym że akurat Voyager mnie się podobał... no, ale byłem wtedy duużo młodszy :))

Data: 2009-10-11 19:17:58
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-10-11 18:59, Użytkownik koval napisał:
prawda jest taka że nie zabija się kury niosącej złote jajka ;)
no, może już nie złote ale na pewno dobre pieniądze z tego są.

Po obejrzeniu odcinków 1+2 i 3 powiedział bym że jednak
zabijają. Jak będzie tak dalej to nie wiem czy dostaną
zamówienie na drugi sezon.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-11 20:07:58
Autor: Rais
RadoslawF pisze:
[...]

Ja po trzecim epizodzie jestem juz bardziej optymistycznie
nastawiony. Może dlatego, że byłem przygotowany na najgorsze.
Parę rzeczy mi sie nie podobało ale widok wrót na pustyni...
:D
--
pzdr

Stargate Universe [spoilery]