Starość i młodość

Data: 2017-12-12 19:20:37
Autor: ToMasz
Starość i młodość
W dniu 12.12.2017 o 18:27, Majka pisze:
1. Staro¶ć.

Mam telefon z 2015 roku:
16 GB pamięć, 1 GB ram, MediaTek MT6592, procesor 1,70 GHz 8 rdzeni
ilo¶ć rdzeni to mało istotny parametr. już lepiej (taka podstawa) sprawdzać ile "wyci±ga" W antutu. Na tym pierwszym lepszym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=qDLIsn00klk
wychodzi że ma 26 ty¶, co wtedy było wynikiem słabym, obecnie jest bardzo słabym. to co¶ na poziomie samsunga galaxy s3.

2. Młodo¶ć.

Jaki telefon, z jakim procesorem, jakim ramem i jakimi innymi wnętrzno¶ciami powinnam kupić, by przy takim użytkowaniu > nie zwalniał i nie rozczarowywał mnie sob±?
jaki chcesz. ma mieć minimum 50 ty¶ w antutu, czyli dwa razy więcej niż stary, aby¶ odczuła różnice. mniej niż 2 giga ram nie kupisz, a więcej się
Możecie mi podpowiedzieć? Szukam aparatu z dużym wy¶wietlaczem (obecnie mam 4,8 i to za mało) i duż± bateri± (obecnie
mam 2050 mAH i to ZDECYDOWANIE za mało).
z bateriami to jest tak, ze jak Ci wystarczy na wiecej niż jeden dzień używania (nie czuwania) to znaczy że taki telefon nie jest Ci potrzebny. Nie korzystasz z jego funkcji. Powinien się rozładować po całym dniu (z pewnym zapasem oczywi¶cie).

Czy w nowym telefonie 4 GB ram będzie ok?

Ogl±dałam Lenovo Phab2 PRO -
no to spróbujmy:
https://youtu.be/d6iDnDj8LpM?t=366
no i... 33 ty¶!!!!!
kupaaaaaaaaa.
teraz popatrz na stary telefon (ten w ¶rodku), data premiery 26 kwietnia 2013
https://youtu.be/gbGMjln8HtM?t=438
(a w nowym antutu wynik jest jezcze wyzszy)
Co więc radzę? kup używany, ale dobry telefon. obojętnie jaka firma, ale taka raczej wiodoca. nie żeby lenovo nie miało dobrych telefonów, ale wspomniany przez Ciebie model, nie jest dobry. spawdzaj antutu, a nie ilo¶c rdzeni i ramu. na słab± baterie.... dobry jest power bank
Pozdrawiam

ToMasz

Data: 2017-12-13 08:56:26
Autor: Majka
Starość i młodość
W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 19:20:41 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> Ogl±dałam Lenovo Phab2 PRO -
no to spróbujmy:
https://youtu.be/d6iDnDj8LpM?t=366
no i... 33 ty¶!!!!!
kupaaaaaaaaa.

Wynik dla Lenovo Phab2 Pro to 81.000 w anTuTu.

Ty podałe¶ przez pomyłkę wynik dla modelu Phab2 (jest jeszcze Phab2 PLUS i interesuj±cy mnie Phab2 PRO).

Niemniej za twój post i wskazówki dziękuję - nie pomy¶lałam, żeby w ten sposób, wg wyników testów wyszukiwać aparat - to się przyda.

Dziękuję wszystkim za pomoc i cenne podpowiedzi w w±tku.

Majka

Data: 2018-01-03 19:22:30
Autor: smokeustachy
Starość i młodość