Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!

Data: 2010-02-10 19:08:54
Autor: Grzegorz Z.
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Dnia Wed, 10 Feb 2010 19:01:29 +0100, Artur Borubar napisał(a):

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/02/Starsza-pani-rozniosla-w-puch-Radio-Maryja.html

Ciemniactwo i tak będzie wierzyć w to co im Tate i jego mąciciele podają do
wierzenia. Np w owe "komory gazowe" zbudowane w latach 70-tych XX wieku
:)))

Data: 2010-02-10 21:56:09
Autor: awe
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Co ty pierdolisz z kaweckim. Babka zupelnie nie miala racji.
awe

Data: 2010-02-10 22:54:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 21:56:09 +0100, awe napisał(a):

Co ty pierdolisz z kaweckim. Babka zupelnie nie miala racji.
awe

Spróbowałaby mieć. Przecież Tate zawsze ma rację, nawet jak nie ma racji to
też ma rację. No i pewnie od Szechtera była.

Data: 2010-02-10 22:28:03
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Spróbowałaby mieć. Przecież Tate zawsze ma rację, nawet jak nie ma racji to
też ma rację.

Tę "starszą panią" chętnie widziałbym jak mówi to w oczy mojemu dziadkowi i
babce, którzy cudem nawiali z trójką małych dzieci przed ukraińskimi
siekierami. Wtedy byś dopiero zobaczył prawdziwe "roznoszenie w puch". Babsko
plecie trzy po trzy, zresztą na 99% to była ukrainka.
J-23

Data: 2010-02-10 23:36:02
Autor: Andrzej Adam Filip
"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

A słyszałeś coś o "samo napędzającej się spirali odwetu" nie tylko wtedy
i nie tylko tam?

Wiec jak twierdzisz że obraz był czarno biały to mnie nie przekonasz,
jak będziesz twierdził że była strona (w sumie) "bardzo ciemno szara" i
"jasno szara" to dla mnie będziesz bardziej przekonywujący.

Kto dla siebie głupi, nie będzie rozumny i dla innych.
  -- Przysłowie węgierskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-02-10 15:04:25
Autor: Hans Kloss
On 10 Lut, 23:36, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

A słyszałeś coś o "samo napędzającej się spirali odwetu" nie tylko wtedy
i nie tylko tam?
JAKIEGO ODWETU człowieku, co ty pieprzysz? Oni tam żyli płot w płot od
dwudziestu pokoleń, mąkę i sól sobie pożyczali, przychodzili do
sąsiadów Polaków na polską wigilię a Polacy do nich na prawosławną.
Pobierali się miedzy sobą, moja babka się do końca życia po polsku nie
nauczyła. I nagle do wsi przyszła banda uzbrojonych zbirów wszczynać
"odwet" chuj wie za co. Powiem ci za co- upowcy między ukraińcami
rozpuszczali plotki ze nasze AK ukraińców morduje "gdzieśtam"  (w
dalekich stronach żeby sprawdzić nie można było) i musza sie
zorganizować do "samoobrony" to raz. A po drugie wykorzystywali
wrodzoną ukraińska pazerność, obiecując im że jak wyrżną lachów to
cały dobytek przypadnie ukraińcom (a Polacy byli z reguły od tępych i
leniwych Ukraińców zamożniejsi). Jakiekolwiek insynuacje że ukraińskie
chłopstwo chciało się zemścić na Polakach za zostawienie Petlury na
lodzie, za obronę Lwowa, za haniebne potraktowanie armii Bułak-
Bałachowicza czy inne brzydkie sprawy które wykręcili Polacy Ukraińcom
w przeszłości   jest śmieszne- połowa z tych chłopków o Bałachowiczu,
Petlurze czy obronie Lwowa nawet nie słyszała. a druga połowa miała to
głęboko w d...
Bo rzeź wołyńska  była wykonana jedynie w niewielkim stopniu rękami
żołnierzy UPA-  większość zbrodni na Polakach była dziełem ich
ukraińskich sąsiadów z tej samej wsi, nieraz dosłownie zza płota.

Wiec jak twierdzisz że obraz był czarno biały to mnie nie przekonasz,
Ja nie potrzebuję nikogo przekonywać, wiem jak to było i co się tam
działo z pierwszej reki, także od Ukraińców którzy stamtąd spierdalali
przed rezunami i osiedli w Polsce. Bo spora część Ukraińców (trzeba im
oddać sprawiedliwość) z bandytami nie chciała mieć nic wspólnego-
niektórzy zostali nawet zabici za to przez własnych rodaków. W
miasteczku rodzinnym mojej matki zabili co najmniej jednego Ukraińca
za to ze ostrzegł polskich sąsiadów przed szykującą się na najbliższą
noc rzezią.
J-23

Data: 2010-02-11 09:03:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 15:04:25 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

On 10 Lut, 23:36, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

A słyszałeś coś o "samo napędzającej się spirali odwetu" nie tylko wtedy
i nie tylko tam?
JAKIEGO ODWETU człowieku, co ty pieprzysz?

Zwyczajnego. Nakręcanego nacjonalizmem z domieszką religii. Poczytaj sobie
co było na Bałkanach w latach 90'tych. --

Data: 2010-02-11 09:26:56
Autor: Neko
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Zwyczajnego. Nakręcanego nacjonalizmem z domieszką religii. Poczytaj sobie
co było na Bałkanach w latach 90'tych.

Zwyczajnego? To wszystko co ma Pan do powiedzenia ?

Mysle, ze swiadectwo interlekutora Hansa brzmi wiarygodnie.

Data: 2010-02-11 09:36:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Feb 2010 09:26:56 +0100, Neko napisał(a):

[...]

Tak, całkiem zwyczajnego niestety. Gdyby jednak wszyscy byli tacy jak ja -
takich sytuacji by nie było. No ale ja to "lewak, nie mający w sobie krzty
patriotyzmu, który pluje na Polskę".

Mysle, ze swiadectwo interlekutora Hansa brzmi wiarygodnie.

Bo twój umysł nie dopuszcza myśli że w sąsiedniej wsi Polacy mogli urządzić
krwawą łaźnię Ukraińcom?

Data: 2010-02-11 11:28:18
Autor: Neko
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Bo twój umysł nie dopuszcza myśli że w sąsiedniej wsi Polacy mogli urządzić
krwawą łaźnię Ukraińcom?

Alez jak najbardziej jestem w stanie wyobrazic to sobie!

Wiesz, ja nie mam dobrego mniemania o Polakach.

Widze jacy
Polacy sa wredni i niedobrzy w stosunku do siebie, to jestem w stanie
uwierzyc ze mordowali i gwalcili... Codzien spotykam sie z wrogoscia,
jakas glupia nienawiscia, tępotą, chciwoscia...

Data: 2010-02-11 03:15:10
Autor: zbig
On 11 Lut, 11:28, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

[...]

Wyrażając zaskoczenie twoimi pogladami, musze przyznać, że zgadzam sie
z nimi w 100%.
Wczoraj jakiś kolejny prawdziwy Polak zadźgał policjanta, ojca dwójki
dzieci

Data: 2010-02-11 12:24:49
Autor: Neko
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Wyrażając zaskoczenie twoimi pogladami, musze przyznać, że zgadzam sie
z nimi w 100%.
Wczoraj jakiś kolejny prawdziwy Polak zadźgał policjanta, ojca dwójki
dzieci

Chcialoby sie rzec: powinni tego drania zastrzelic w komisariacie.

Ale za chwile wraca cywilizacja i myslenie. Wystarczy
dozywocie w wiezieniu (a moze za 30 lat przejdzie metamorfoze i
stanie sie innym czlowiekiem?)

Wierzy Pan ze czlowiek moze sie zmienić na lepsze ?

Data: 2010-02-11 05:39:12
Autor: zbig
On 11 Lut, 12:24, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

> [...]

stanie sie innym czlowiekiem?)

Wierzy Pan ze czlowiek moze sie zmienić na lepsze ?

To nie jest kwestia wiary. Znane sa takie przypadki ale raczej
nieliczne. Taki Szaweł dla przykładu

Data: 2010-02-11 09:25:15
Autor: Neko
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Interesujace swiadectwo. I wyglada na szczere...

Data: 2010-02-10 23:53:47
Autor: awe

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:xooxlec5ck-A2Ajoan.huge.strangled.net...
[...]

no dobra ale to nie zmienia faktu ze baba pierdolila glupoty. rownie dobrze mozemy sie cofnac do 16 wieku. nie rozumiem dlaczego atakuje w tej sytuacji RM. Czy to ze ktos cos zrobil mojej rodzinie to zaraz mam wyrznac pol Polski? A potem mnie jakies babsko wybroni w jakims lokalnym radiu, ze niby mialem prawo?
awe

Data: 2010-02-11 09:02:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 23:53:47 +0100, awe napisał(a):

[...]

Bo dla RM zawsze byli tylko dobrzy udręczeni Polacy i źli - wszyscy
pozostali wokół, a czasem nawet dalej. Nawet Morawianie "nas" w całej "naszej" historii nieustannie dręczyli i
biegali za nami bez przerwy z siekierami - wg RM i jego wyznawców.

Data: 2010-02-11 21:30:58
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ywb1nup8eemt.180q46lmib84q.dlg40tude.net...
[...]

Kolejna gowno prawda. Wiesz tyle o RM co cyc
awe

Data: 2010-02-13 11:07:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Feb 2010 21:30:58 +0100, awe napisał(a):

[...]

Słucham RM od momentu gdy było u mnie w regionie dostępne.

Data: 2010-02-13 11:40:57
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wwdc9tgy23w$.6yrvnt9j66z1$.dlg40tude.net...
[...]

sluchaj sluchaj moze na dobre ci wyjdzie
awe

Data: 2010-02-13 12:10:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:40:57 +0100, awe napisał(a):

Słucham RM od momentu gdy było u mnie w regionie dostępne.

sluchaj sluchaj moze na dobre ci wyjdzie

Szczególnie podobają mi się te lewe reklamy - "z codziennej prasy
polskiej".

Data: 2010-02-14 01:36:41
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gl7edh2v2p42.16fez757eoloq$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- --
coz nie mam czasu na RM, ale sluchaj sluchaj i raportuj
awe

Data: 2010-02-14 08:35:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 14 Feb 2010 01:36:41 +0100, awe napisał(a):

[...]

Przecież wam raportuję.

Data: 2010-02-15 05:28:31
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15eddwu86spxf.11w4tak5omhff.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
wiesz tyle raportow ze czlowiek sie w tym juz gubi kto dla kogo co raportuje...no ale dobrze wiedziec ze nie jestescie bierni.
awe

Data: 2010-02-13 12:29:34
Autor: cyc
Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

..............<

[...]

Napisz tej kapuscie , bo ja mam go w filtrze , ze wlasnie o to chodzi , ze " kolejne gowno prawda " a mimo tego RM o tym mowi !.

cyc

Data: 2010-02-14 01:37:35
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hl62f3$v80$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -
sam tu napisz, co to lokaja sobie znalazles. idz do Chlebowskiego on na 90% zalatwi
awe

Data: 2010-02-11 10:28:42
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkvbtj$9js$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy ta " starsza pani " gdziekolwiek zaprzeczala faktom ?. One je tylko rozszerzyla o kilka innych watkow , tych watkow , ktore kochajacy prawde "ojcowie" z Torunia usiluja zataic .
Moi rodzice tez uciekali noca przed Ukraincami i chroniac sie w wegierskim garnizonie ledwie uszli z zyciem .
Czy ten fakt nalezy rozumiec tak , ze Polacy zawsze byli swieci ? .
Oczywscie , ze nie . Naturalnie nie nalezy tej gorzkiej prawdy eksponowac ale nalezy o niej wiedziec . Z klamstwem mamy do czynienia nie tylko wtedy , kiedy mowimy nieprawde ale rowniez wtedy , kiedy swiadomie przemilczamy niewygodne fakty  aby udowodnic postawiona teze a tak wlasanie robia radiomaryjni " ojcowie "  !.
W ich ustach teza ta jest " Polacy sa swieci , Ukraincy to mordercy " .

cyc

Starsza pani rozniosła w puch Radio Maryja!