Starsze seriale SF

Data: 2012-09-20 21:57:45
Autor: p0li
Starsze seriale SF
T->Dnia 2012-09-20 21:31:38 niejaki Atlantis napisał:
Co mógłbym zobaczyć w dalszej kolejności? Może idąc tropem seriali

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape, babylon 5, star trek TOS zadziwiająco ciekawy jest nowa seria doctor who

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2012-09-20 22:05:08
Autor: Atlantis
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-20 21:57, p0li pisze:

oczywiście firefly

Oczywiście widziałem, już jakiś czas temu. ;)

poleciłbym także farscape

Kiedyś zacząłem oglądać, byłem tak w połowie pierwszego sezonu, ale z jakiegoś powodu przerwałem. Nie chodzi o fabułę, bo ta nawet zaczęła mnie wciągać. Po prostu zabrakło czasu. Pewnie kiedyś wrócę do tego serialu...

babylon 5

Obejrzałem całość parę lat temu. Kto wie, może za jakiś zrobię sobie powtórkę. ;)

star trek TOS

Zacząłem oglądać jakiś czas temu, ale jakoś powoli idzie. Jakby nie patrzeć serial dosyć mocno się zestarzał i ogląda się go raczej jako ciekawostkę - klasykę, którą wypadałoby znać, gdy uważa się za fana gatunku. ;)

zadziwiająco ciekawy jest nowa seria doctor who

DW także oglądam...

O "Tekwar" pytałem, ponieważ z tego co pamiętam był popularny w czasach, gdy chodziłem do podstawówki. ;) Wielu znajomych to oglądało, komentując kolejne odcinki. Mnie to ominęło, bo chyba rodzice w tym czasie coś innego oglądali, a w domu był tylko jeden telewizor.
Dokładnie w ten sam sposób przeoczyłem S: AaB.

Data: 2012-09-20 22:15:42
Autor: p0li
Starsze seriale SF
T->Dnia 2012-09-20 22:05:08 niejaki Atlantis napisał:
[...]

szczerze mówiąc - nie znam - popatrzę co o nim piszą

no i oczywiście zapomniałem o BSG (nowym) i spinoffie - caprica --

Data: 2012-09-21 00:17:32
Autor: Atlantis
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-20 22:15, p0li pisze:

no i oczywiście zapomniałem o BSG (nowym) i spinoffie - caprica

To są jednak względnie nowe seriale. Oczywiście widziałem. Trudno byłoby nazywać się fanem SF i nie znać nowego BSG. ;)

Data: 2012-09-20 23:24:51
Autor: Konrad Kołak
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-20 22:05, Atlantis pisze:

[...]

Tak prawdę mówiąc w TOS im dalej tym gorzej. ( Można też spróbować TAS :-) ).

Ja zaproponuję:

Blakes 7 - Trąci myszką, ale fabularnie trzyma poziom - zwłaszcza pierwsze dwa sezony.

Total Recall 2070 - ten nawet nie trąci myszką :-)

Dollhouse - bez statków kosmicznych, ale bardzo dobry

Flash Gordon 2007 - pomijając pierwszy odcinek - niespodziewanie całkiem fajny

Ach! I oczywiście "Ijon Tichy" -  jak ktoś nie widział! :-)

--

- Konrad Kołak

Cokolwiek robisz skup się na tym.

Data: 2012-09-21 00:20:06
Autor: p0li
Starsze seriale SF
T->Dnia 2012-09-20 23:24:51 niejaki Konrad Kołak napisał:
Ach! I oczywiście "Ijon Tichy" -  jak ktoś nie widział! :-)

a co to ? - mam (chyba) wszystko wg lema a o tym słyszałem tylko że niemcy
coś tam amatorko dłubią - to masz na myśli czy inny serial?

Data: 2012-09-21 11:11:58
Autor: Konrad Kołak
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-21 00:20, p0li pisze:
[...]

Właśnie ten. Ijon Tichy Gwiezdny Podróżnik ( Raumpilot ). Tylko kilka odcinków z dobrym polskim dubbingiem. Super! :-)

Data: 2012-09-21 22:01:28
Autor: p0li
Starsze seriale SF
T->Dnia 2012-09-21 11:11:58 niejaki Konrad Kołak napisał:
[...]

to mi jeszcze napisz na priva skąd to zassac ;)

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2012-09-21 22:44:02
Autor: Konrad Kołak
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-21 22:01, p0li pisze:

Właśnie ten. Ijon Tichy Gwiezdny Podróżnik ( Raumpilot ). Tylko kilka
odcinków z dobrym polskim dubbingiem. Super! :-)

to mi jeszcze napisz na priva skąd to zassac ;)

Zacznij tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=Lk8bnWwbSUc&feature=relmfu

Data: 2012-09-20 23:44:29
Autor: Rais
Starsze seriale SF
[...]

To szczerze mówiąc nic nie widziałeś.
Szybciutko dalej oglądać!

Data: 2012-09-21 21:17:16
Autor: Maciek
Starsze seriale SF
Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:57:45 +0200, p0li napisał(a):

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape

Firefly - tak, ale Farscape? Dla mnie takie jakies strasznie infantylne.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-09-21 21:30:27
Autor: p0li
Starsze seriale SF
T->Dnia 2012-09-21 21:17:16 niejaki Maciek napisał:
Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:57:45 +0200, p0li napisał(a):

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape

Firefly - tak, ale Farscape? Dla mnie takie jakies strasznie infantylne.

może na poczatku się tak wydawać - ale potem się rozkręca - no i claudia
black.... ;)

jeszcze przypomniał mi się serial V (stary i nowy)
oraz stary angielski serial - red dwarf

Data: 2012-09-21 21:51:39
Autor: Andrzej Lawa
Starsze seriale SF
W dniu 21.09.2012 21:17, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:57:45 +0200, p0li napisał(a):

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape

Firefly - tak, ale Farscape? Dla mnie takie jakies strasznie infantylne.

Bo patrzysz powierzchownie i mapety ci się z Ulicą Sezamkową kojarzą.

Jak widzisz coś animowanego, to pewnie też zraz ci się kojarzy z "bajką dla dzieci", nawet jeśli będzie to Akira ;)

Data: 2012-09-22 12:49:27
Autor: Maciek
Starsze seriale SF
Dnia Fri, 21 Sep 2012 21:51:39 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Bo patrzysz powierzchownie i mapety ci się z Ulicą Sezamkową kojarzą.

Jak widzisz coś animowanego, to pewnie też zraz ci się kojarzy z "bajką dla dzieci", nawet jeśli będzie to Akira ;)

Nieprawda, animacje lubie (choc akurat japonska - wybiorczo), ale TE mapety
kojarza mi sie jednoznacznie - nie z "Ulica", tylko wlasnie z Muppet Show.
No niestety, nie jestem w stanie tego na powaznie ogladac.

Mimo Claudii Black :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-09-21 23:01:40
Autor: Rais
Starsze seriale SF
W dniu 2012-09-21 21:17, Maciek pisze:
Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:57:45 +0200, p0li napisał(a):

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape

Firefly - tak, ale Farscape? Dla mnie takie jakies strasznie infantylne.

Pierwsze odcinki są typowo trekowe.
Gdzieś lecą, jakiś problem, rozwiązanie...
Później zawiązuje się dłuższa fabuła, robi się poważniej.

Data: 2012-09-23 09:54:37
Autor: Hants
Starsze seriale SF
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:1ix1avmg9g1ih.1mh7q3it14dkz$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 20 Sep 2012 21:57:45 +0200, p0li napisał(a):

oczywiście firefly
poleciłbym także farscape

Firefly - tak, ale Farscape? Dla mnie takie jakies strasznie infantylne.

Oglądaj dalej. Bardzo starannie dopracowane 'ufoludki', scenariusze i wątki.

Starsze seriale SF