Starsze urz膮dzenia (Siemens i HTC)

Data: 2015-03-07 17:50:31
Autor: Dominik & Co
Starsze urz膮dzenia (Siemens i HTC)
Dnia 07.03.2015 re <re@re.invalid> napisa艂/a:
Gdzie (albo komu) odda膰 starsze, sprawne urz膮dzenia, kt贸rych ju偶 nie zamierzam u偶ytkowa膰 ?

Nie lepiej wystawi膰 od z艂ot贸wki w serwisie aukcyjnym albo da膰 og艂oszenie "oddam" na tablicy.pl (czy jak to si臋 teraz wabi)?

Na pewno ch臋tny si臋 znajdzie.

A jak nie, to mog臋 przygarn膮膰 za pokryciem koszt贸w przesy艂ki i fatygi (w rozs膮dnym wymiarze ;-)

--
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2015-03-10 00:57:51
Autor: re
Starsze urz膮dzenia (Siemens i HTC)

U偶ytkownik "Dominik & Co"

[...]

-- -
Czy ja wiem ... miejsce jak miejsce a trzeba wystawi膰 czyli jakie艣 zdj臋cie zrobi膰, jaki艣 opis da膰 a mnie si臋 nie chce. Mo偶e to jeszcze zrobi臋. Nie zmienia, 偶e pewnie b臋dzie si臋 ci膮g艂o jak flaki z olejem a sprz臋tu jest sporo, p3300 jest kilka, i osprz臋t, wi臋c jak deklarujesz pokrycie kosztu przesy艂ki to mo偶e wy艣l臋. Warunek 偶e b臋dzie traktowane jak prezent, czyli mo偶na komu艣 innemu odda膰, zamieni膰, ale nie sprzedawa膰.

Starsze urz膮dzenia (Siemens i HTC)