Starszy laptop -> nowy monitor

Data: 2014-10-17 15:42:13
Autor: Piotr Rezmer
Starszy laptop -> nowy monitor
W dniu 2014-10-17 o 14:28, Poldek pisze:

Czy da radę podłączyć tego laptopa do tego monitora cyfrowo, tak żeby
obraz był jak należy, a nie analogowo przez D-sub?
Jak podłączyć, żeby uzyskać najlepszy możliwy obraz z tego laptopa na
takim monitorze?

Da się, ja mam podobną sytuację. Laptop Tecra S11 (tylko DSUB). Monitor podłączony przez DVI-D poprzez stację dokującą.

Możesz np. dokupić coś takiego:

http://www.discountelectronics.com/product?product_id=14890&product_model=1136

Czyli do hosta podpięte przez USB. Nie wiem jednak jaka dostępna jest rozdzielczość na DVI-D w tym urządzeniu.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-17 18:46:05
Autor: 666
Starszy laptop -> nowy monitor
Nie każdy HP miał wyjście na DVI przez stację dokującą, niestety.

-- -- -
Monitor podłączony przez DVI-D poprzez stację dokującą.

Data: 2014-10-18 00:58:31
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-10-17 o 18:46,  666 pisze:
Nie każdy HP miał wyjście na DVI przez stację dokującą, niestety.

Zwróć uwagę że ta stacja dokująca podpięta jest przez USB a nie dedykowany slot pod spodem laptopa.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-18 10:58:52
Autor: Poldek
Piotr Rezmer wrote:
W dniu 2014-10-17 o 18:46,  666 pisze:
Nie każdy HP miał wyjście na DVI przez stację dokującą, niestety.

Zwróć uwagę że ta stacja dokująca podpięta jest przez USB a nie
dedykowany slot pod spodem laptopa.

Akurat w tym latopie złącze nazywa się Expansion bay 3 i znajduje się z boku. Tylko nic nie mogę znaleźć, czy przez to Expansion przechodzi cyfrowy sygnał grafiki.

Data: 2014-10-18 12:38:19
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2014-10-18 o 10:58, Poldek pisze:

Akurat w tym latopie złącze nazywa się Expansion bay 3 i znajduje się z
boku. Tylko nic nie mogę znaleźć, czy przez to Expansion przechodzi
cyfrowy sygnał grafiki.

Na pewno, ale jeśli kupisz urządzenie do którego podałem link to nie używasz expansion bay tylko zwykły port USB. Tutaj masz specyfikację:

http://targus.com/US/usb-2_0-docking-station-with-video-acp51usz

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-10-18 17:34:02
Autor: Poldek
Piotr Rezmer wrote:
[...]

Tak, rozumiem, ale grafika przez USB to mi się jakoś mentalnie nie zgrywa. Może jestem zacofany?

Data: 2014-10-20 08:01:48
Autor: Filip454
On 18.10.2014 17:34, Poldek wrote:
Piotr Rezmer wrote:
[...]

Przecież są monitory na usb. Jedyny taki Filip w USENET...

Data: 2014-10-20 10:10:36
Autor: Chris
Piotr Rezmer wrote:
[...]

Tak, rozumiem, ale grafika przez USB to mi siÄ™ jakoÅ› mentalnie nie
zgrywa. Może jestem zacofany?

Przecież są monitory na usb.

Ale tylko jako HUB

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-20 16:55:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-10-20 10:10, Użytkownik Chris napisał:

Akurat w tym latopie złącze nazywa się Expansion bay 3 i znajduje
siÄ™ z
[...]

Nie tylko, już kilka lat temu reklamowali 10 calowe monitorki
podłączane pod USB2. Przegapiłeś.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-21 08:34:40
Autor: Chris
W dniu 2014-10-20 16:55, RadoslawF pisze:
[...]

O, fajne do auta :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-10-18 14:22:52
Autor: 666
Starszy laptop -> nowy monitor
Poszukaj na angielskojęzycznych forach.
Też się ździwiłem, że w moim HP nie wychodzi obraz cyfrowo nawet przez stację dokującą mającą złącze DVI.

-- -- -