Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???

Data: 2012-12-06 10:39:59
Autor: pf
Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???
Problem chyba sprzętowy.... Mam takiego pacjenta: stary celeron, chyba ze 2
Ghz, dyski ata, ddr1, te klimaty. Zadanie: zainstalowac na nim xp. Instaluję
z oryginalnej plyty i co chwila rzuca komunikatami, ze jakiegos tam pliku
nie udalo się skopiowac na dysk. Gdyby to bylo kilka plikow to bym olal ale
jest ich conajmniej kilkadziesiat, im dalej tym wiecej. Pomyslalem, ze
pewnie z plytka cos nie tak, przegralem na innym komputerze na nowy nosnik.
Dalej to samo. No to moze czytnik cd nie domaga - nic z tego, na innym
czytniku to samo. No to moze plytka zrodlowa jakas walniata, ale nie
fizycznie tylko jakos inaczej, cos nie tak z plikami - nic z tego, na innym
komputerze z dyskiem podpiętym od komputera problemowego ta sama historia.
Aha, dysk jest nowiutki, na starym bylo to samo. Zabraklo mi juz pomyslow.
Co moge jeszcze z tym zrobic?

Pozdrowienia,
pf

Data: 2012-12-06 10:58:24
Autor: Maciek
Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???
W dniu 2012-12-06 10:39, pf pisze:
Co moge jeszcze z tym zrobic?
Odpal z jakiegoś live cd i uruchom memtest.

Maciek

Data: 2012-12-06 11:31:38
Autor: Piotr S.
W dniu 2012-12-06 10:58, Maciek pisze:
Odpal z jakiegoś live cd i uruchom memtest.

Przecież pisał, że na innym komputerze jest to samo (z podłączonym tym samym dyskiem) tak więc to raczej nie wina pamięci.
Wygląda na to, że jest problem z dyskiem, ale mogę się mylić.

Piotr S.

Data: 2012-12-06 11:48:00
Autor: pf
Użytkownik "Piotr S." <sashxat@interia.pl> napisał w wiadomości news:50c0741e$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
Przecież pisał, że na innym komputerze jest to samo (z podłączonym tym samym dyskiem) tak więc to raczej nie wina pamięci.
Wygląda na to, że jest problem z dyskiem, ale mogę się mylić.

Ojj, przepraszam, w pospiechu pisalem. No to sprostowanie:
No to moze plytka zrodlowa jakas walniata, ale nie
fizycznie tylko jakos inaczej, cos nie tak z plikami - nic z tego, na innym
komputerze z dyskiem podpiętym od komputera problemowego ta sama historia.

Poprawiam sie: na innym komputerze z podpietym tym dyskiem instalacja przeszla. Przepraszam za falszywe zeznanie :)

pf

Data: 2012-12-06 11:54:20
Autor: pf
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:k9pq85$lf2$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-12-06 10:39, pf pisze:
Co moge jeszcze z tym zrobic?
Odpal z jakiegoś live cd i uruchom memtest.

To chyba rzeczywiscie ram. Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal. Byly tam 3 kosci po 1GB. Dwie nowe, swiezo zakupione i jedna stara. Po wywaleniu tej starej wszystko poszlo bez problemu. Jeszcze raz dzieki.

pf

Data: 2012-12-06 11:11:17
Autor: Jacek
Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???
Przepraszam, nie doczytalem...

Data: 2012-12-06 11:12:46
Autor: Kamil 'Model'
[...]

Na moje walnięta pamieć...Odpal memtest i się okaże...

Data: 2012-12-06 21:57:07
Autor: jg
Dnia Thu, 06 Dec 2012 11:12:46 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):

W dniu 2012-12-06 10:39, pf pisze:
Problem chyba sprzętowy.... Mam takiego pacjenta: stary celeron, chyba ze 2
Na moje walnięta pamieć...Odpal memtest i się okaże...

dopisze sie... mialem tak ze 3 razy... za kazdym razem chodzilo o pamiec...

--
jg

Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???