Start w konkursie na slowotok

Data: 2020-06-03 13:14:29
Autor: boukun
Start w konkursie na slowotok
Wybory 2020. Według informacji Wirtualnej Polski, marszałek Sejmu Elżbieta Witek pierwotnie chciała zarządzić wybory prezydenckie na 14 lub 21 czerwca. Ostatecznie pierwsza tura wyborów prezydenckich odbędzie się 28 czerwca - oficjalnie ogłosiła w środę pani marszałek. Zdecydowały o tym przede wszystkim przeciągające się prace Senatu nad ustawą o organizacji wyborów prezydenckich.

O tym, że marszałek Sejmu - a tym samym Prawo i Sprawiedliwość - brała pod uwagę wcześniejsze terminy wyborów w czerwcu, dotąd media nie informowały. W kuluarach pojawiała się data 21 czerwca - mówił o niej wicemarszałek Senatu Michał Kamiński - ale o takim terminie politycy PiS w mediach nie wspominali.

Ostatecznie wybory odbędą się 28 czerwca. Ewentualna druga tura wyborów zostanie przeprowadzona 12 lipca.

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-prezydenckie-28-czerwca-nieoficjalnie-pis-bral-pod-uwage-wczesniejsze-terminy-przeprowadzenia-wyborow-6517452342314625a

Była nauczycielka
1 godzinę temu

Wysłuchałam idiotyzmy w wykonaniu Witek. Kobieta odleciała totatnie. Miała ogłosić termin wyborów,a wysiliła się prawie17 minutowym pluciem na opozycję. Start w konkursie na slowotok. Potwierdziła miernosc swoich kompetencji.

Ludzie
1 godzinę temu

Słyszeliście dokładnie co powiedziała marszałek Witek a no tak się wyraziła ,, 28 czerwca wybierzemy nowego prezydenta, NOWEGO no, no właśnie Polakom o to chodzi żeby wybrać nowego prezydenta. Super !

Naprawdę
1 godzinę temu

Śmieszne są te stwierdzenia pani Witek ,, chciałam zarządzić , podjęłam decyzje ,, Wszyscy wiemy ze tylko jedna osoba w państwie to robi .. reszta to sługi na krótkich smyczach.

Start w konkursie na slowotok