Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie

Data: 2011-09-12 20:43:26
Autor: Don Pedro
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
W dniu 2011-09-12 08:20, Tytus pisze:
Siemka
Jestem na Ukrainie dokladnie na Krymie.
(...)

Ehhh, myślałem, że pojedziesz Mazdą, przynajmniej mógłbyś z pychu odpalić. Rozumiem, że pojechaliście Jeepem? Życzę powodzenia i mimo wszystko udanego urlopu. Pozdrówki z Kowna.

--
DP i pojazdy przeróşne

Data: 2011-09-12 21:42:00
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka

*** Don Pedro
Ehhh, myślałem, że pojedziesz Mazdą, przynajmniej mógłbyś z pychu
 odpalić. Rozumiem, że pojechaliście Jeepem? Życzę powodzenia i mimo
 wszystko udanego urlopu. Pozdrówki z Kowna.

Ja podstawie mazde a Ty spytaj zony czy zaopakuje Cie i Sie i psa na
trzytygodnie na dzikim wschodzie...
Ledwo siem w dzipa miescimy i to z SkiBoxem 450l :)
Furka zrobiona siedze w Bakczsarajau - bez assistance ogarnol bym to
za jakies 200 pln i 3 h a tak mam rachunkow na 600 i dzien do tylu...
Obiecali zwrocic - ale byc moze obiecywalo to to samo bezmozgie Yeti
co nie wiedziala ze starter "dziala" na ukrainie.
Jakna razie na mojego maila nie odpowiedziala rowniez osoba z nazwiska
odpowiedzialna za kontakty z klientem.

Do kolegow piszacych ADAC rozwazalem to rozwiazanie - tu mialem
powazny problem jezykowy dogdac sie z ukraincem na infolinii pomimo ze
mowie po rosyjsku, a co dopiero byloby jakbym mial pogadac z hajtla -
nie szprecham zupelnie.

W odwecie nasikam dzis na flote czarnomorska w Sewastopolu.

Data: 2011-09-15 09:14:53
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka

Dzis zadzwonili ze starter.24 z Polski zeby poinformowac mnie ze juz
dalej za hotel nie beda placic. Bo tak jest w umowie.
W k.j.f.u. przygrywaja na maxa...
Kiedy poinformowalem jak sie sprawy maja juz nie bylo entuzjastycznych
zapewnien o zwrotach kasy za hotel...
Pewnie okaze sie ze strona ukrainska "nie zaakceptowala" rachunkow
ktore mamy.

Data: 2011-09-15 20:43:37
Autor: J.F.
Dnia Thu, 15 Sep 2011 09:14:53 -0700 (PDT), Tytus napisał(a):
Dzis zadzwonili ze starter.24 z Polski zeby poinformowac mnie ze juz
dalej za hotel nie beda placic. Bo tak jest w umowie.
W k.j.f.u. przygrywaja na maxa...

A jaka jest umowa ? Umowy trzeba czytac, zeby potem nie byc zdziwionym.

Tak to niestety jest z assistance - groszowa skladka, to i groszowa
wyplata. Ubezpieczyciel ogranicza swoja odpowiedzialnosc.

Kiedy poinformowalem jak sie sprawy maja juz nie bylo entuzjastycznych
zapewnien o zwrotach kasy za hotel...
Pewnie okaze sie ze strona ukrainska "nie zaakceptowala" rachunkow
ktore mamy.

Hm, no nie wiem - dla ciebie strona ukraiunska nie jest strona.
Zbieraj rachunki - moze byc ciekawy proces po powrocie ;-)

J.

Data: 2011-09-15 12:07:05
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka'

"J.F." Umowy trzeba czytac, zeby potem nie byc zdziwionym.

Nie jestem zdziwiony - bo wiem ze w usenecie znaczna czesc
uzytkownikow to bezmozgie yeti co nie czytaja tematow  na ktore
odpisuja

*** Tak to niestety jest z assistance - groszowa skladka, to i
groszowa
 wyplata. Ubezpieczyciel ogranicza swoja odpowiedzialnosc.

Aha kolejny popis debilka, ktory nie wie o czym pisze ale klepac musi.

***Zbieraj rachunki - moze byc ciekawy proces po powrocie ;-)

Ale za co mam zbierac te rachunki???
bo kurwa nie wiem - pewnie dlatego ze wg J.F. nie przeczytalem umowy.

Data: 2011-09-15 21:44:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Hello Tytus,

Thursday, September 15, 2011, 9:07:05 PM, you wrote:

[.................]

*PLONK!* za:

1. Chamstwo.

2. Nieznajomość podstawowych zasad obowiązujących przy redagowaniu
postów.

Data: 2011-09-17 07:36:45
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka

***RoMan Mandziejewicz *PLONK!* za:

Romus nie napinaj sie tak - bo i tak mam w dupie twojego plonka
Ten temat na te grupe napisalem li tylko dla pamieci wujka Googla.
Ilosc debilizmow tu publikowanych zrazila mnie do lektury PMS juz
wiele lat temu.

P.S. Szary dzip pozdrawia bialego jeepa widzanego dzis na trasie
miedzy Rownem a Łuckiem.
Nie wiem czy czytasz PMS - bo chyba miales armenska rejestracje, ale
to nic. :)

Data: 2011-09-17 19:11:59
Autor: Seba
Dnia Sat, 17 Sep 2011 07:36:45 -0700 (PDT), Tytus napisał(a):

[...]

Co nie zmienia faktu, iż tym razem to Ty Tytus swoim wpisem popisałeś
się nad wyraz na tej grupie. Ehhh.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-18 01:29:56
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka
***Seba
Co nie zmienia faktu,

Staram sie dopasowac do poziomu, ale to nie latwe.
Choc chyba przeciez zgodnie z linia napisalem cos nie na temat i
niemerytorycznie???
Bo przeciez o to chodzi no nie??

A masz cos do napisania w temacie dzialania, umowy, dzialania Starter.
24 na wschodzie???

Data: 2011-10-11 23:23:27
Autor: Tytus
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
Siemka

Sprawa sie zakonczyla - Starter24 zwrocil za polowe przedstawionych
faktur.
Nie chce mi sie pisac do debili z tej firmy - bo kwota jest niewielka.
Ale utwierdza mnie to w pewnosci ze dzialaja tak jak wiekszosc firm
ubezpieczeniowych i w przyszlosci nalezy bezwzglednie egzekwowac
zapisy umowy i nie daj boże za nic nie placic z wlasnej kieszeni

Data: 2011-12-18 18:11:05
Autor: Tytus z domQ
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie cd.

Użytkownik "Tytus"
[...]

Witam to znow ja
Dzis - trzy miesiace po przygodzie ze Starter24 na ukrainie otrzymalem pismo z dzialu weryfikacji firmy Starter24 obligujace mnie do przedstawienia faktur za naprawe pojazdu wraz z opisem usterki. Faktur ktorych nie bralem bo po co komu 1600km od domu. W przypadku nie przedstawienia faktur - kolejna usluga assistance nie zostanie wykonana. Starter24 zasłania sie "awaria powtarzajaca sie". Nie ma takiego wymogu (posiadania opisu usterki i faktur) w OWU ani nikt w momencie naprawy o tym nie mowil pomimo ze dzwoniono do warsztatu wielokrotnie zeby ustalic czy nie da sie naprawic na poczekaniu a tym samym nie zapewniac noclegu - a teraz sie przypomnialo.
To jest zwykle skur...synstwo i zlodziejstwo.

Jacek Sawa

Data: 2011-10-11 21:34:17
Autor: jerzu
Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
On Sat, 17 Sep 2011 07:36:45 -0700 (PDT), Tytus <vtr1000f@o2.pl>
wrote:

P.S. Szary dzip pozdrawia bialego jeepa widzanego dzis na trasie
miedzy Rownem a Łuckiem.

Czy ten biały jeep miał nadwagę?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie