Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?

Data: 2009-05-28 12:48:52
Autor: Michal L
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
Zamowilem na stronce GaduAir starter za 20zl. od razu zaplacilem przez mtransfer. Dostalem potwierdzenie wraz z numerem aktywacyjnym. Mija ponad tydzien i nadal nie otrzymalem startera poczta. W informacji znalazlem, ze wysylaja listem priorytetowym, wiec troche sie niepokoje dlaczego tak dlugo to trwa. Pisalem do BOK ale zero odpowiedzi. Czy ktos z was otrzymal zamowiony przez net starter Gadu i jak dlugo to trwalo?

Data: 2009-05-28 13:14:05
Autor: Maciek
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
Użytkownik "Michal L" <michal_lasocki@opicon.eu> napisał
to trwa. Pisalem do BOK ale zero odpowiedzi. Czy ktos z was otrzymal zamowiony przez net starter Gadu i jak dlugo to trwalo?

3 dni temu zamówiłem. Dziś sprawdzam "status zamówienia" i po podaniu nr zamówienia oraz kodu aktywacyjnego wyświetlany jest komunikat "Oczekiwanie na kod aktywacyjny startera".
Jednym słowem: kupa.

M.

Data: 2009-05-28 14:33:57
Autor: Michal L

"Maciek" <mmuran@gmail.com> wrote in message news:gvlrlu$ph4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam ten sam komunikat a stertera nie ma....-;(

Data: 2009-05-29 08:17:33
Autor: tl

Użytkownik "Michal L" <michal_lasocki@opicon.eu> napisał w wiadomości news:gvm0bn$fu8$1inews.gazeta.pl...

[...]

To samo , zamówiony i zaplacony w sobotę, do dzisiaj nic.
Wczoraj z BOK dostałem taką odpowiedź :
"Starter jest przesyłany Pocztą Polską priorytetem do trzech dni.

Pozdrawiam,

Konsultant
Mariusz Milewski
Biuro Obsługi Klienta"

Data: 2009-05-29 08:23:33
Autor: Piotr M
tl pisze:

Wczoraj z BOK dostałem taką odpowiedź :
"Starter jest przesyłany Pocztą Polską priorytetem do trzech dni.

:) No to sobie policz, 3 dni + "nie_wiadomo_ile" dla Poczty bo priorytety sam wiesz jak chodzą.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-29 09:42:09
Autor: Michal L
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
A mi dzis odpisali, ze czas oczekiwania jest 3 do 14 dni !!!!

Data: 2009-05-29 09:55:05
Autor: tl

Użytkownik "Michal L" <michal_lasocki@opicon.eu> napisał w wiadomości news:gvo3kj$sl5$1inews.gazeta.pl...
A mi dzis odpisali, ze czas oczekiwania jest 3 do 14 dni !!!!

Produkcja znaczy świstak spóźnia się z zawijaniem w papierki :->>>

Data: 2009-06-01 15:32:46
Autor: Michal L
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
Dzisiaj otrzymalem starter zakupiony 21 maja....
Po aktywacji wyglada, ze jest ok. Kupilem to do netu wylacznie i to okazjonalnego. I dziala calkiem dobrze. Tylko jedna rzecz dziwna. Na ulotce ze starterem otrzymalem , ze 10zl doladowuje na 30 dni, zas na ich stronie, ze 10 zl doladowuje na 3 miesiace....
Ze starterem dostem tez bonus na net w ilosci 20MB....A czy ktos sie orientuje czy doladowania konta sie sumuja tak jak w Erze ?

Data: 2009-06-01 16:11:32
Autor: W
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?
Michal L wystukał, co następuje:

[...]

Powinieneś też otrzymać (ze starterem) informację, że aktualne ceny itp. znajudją się na stronie.

Data: 2009-06-02 01:08:52
Autor: BearBag
Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?

Powinieneś też otrzymać (ze starterem) informację, że aktualne ceny itp.
znajudją się na stronie.

ulotki drukowali jeszcze przed poczatkiem wojny cenowej i dlatego
wyzsze ceny.
Ja czekalem 5 dni na starter, przyszedl poczta.
Aktywacja bez problemum wszystkie smsy konfiguracyjne itp w ciagu ok
20minut.
Mam tylko pytanie o kody ekspresowe, jak mozna sprawdzic stan pakietow
internetowych (ile wykorzystalem) i stan darmowych minut w sieci ?

Data: 2009-06-02 10:42:46
Autor: Michal L

"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message news:1a597079-f8b5-498e-bff2-4ee7662c441eu10g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

Jak wejdziesz przez www na swoje konto to tam dokladnie pokazuje ile zostalo z pakietow....

Data: 2009-05-28 14:28:44
Autor: ekrzysiek

Użytkownik "Michal L" <michal_lasocki@opicon.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gvlqd0$k5d$1@inews.gazeta.pl...
[...]

 zamówiony pierwszego dnia po południu, dostarczony w ciągu 48h DHL-em.

Starter GaduAir-jak dlugo sie czeka?