Starter Play - resetowanie połączeń.

Data: 2009-09-21 14:28:57
Autor: Lech
Starter Play - resetowanie połączeń.
Kupiłem starter Play za 9 PLN, po włożeniu do telefonu (stary model Samsung - monochromatyczny wyświetlacz) mniej więcej co minutę resetuje sie połączenie z siecią, wyszykuje sieć, przez chwilę jest zasięg, a po chwili od nowa: wyszukiwanie sieci - nic się nie da z tym zrobić. To samo dzieje się w innym telefonie Sony (równie starym). W nowocześniejszym aparacie Sony Ericsson wszystko jest OK, ale ja chcę używać tego SIMa w którymś z tych starszych aparatów (numer potrzebny mi jest prawie wyłącznie do odbierania telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

tia

Lech

Data: 2009-09-21 14:32:28
Autor: jk
Starter Play - resetowanie połączeń.
telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

jk

Data: 2009-09-21 14:45:28
Autor: Maciek
Użytkownik "jk" <jk707@wpp.pp> napisał w wiadomości news:h97rp3$781$1news.onet.pl...
telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

A ja mam aparat (z 2008 r.) w którym nie ma możliwości wyboru sieci i Play działa (w sieci Play).
W drugim (z 1998 r.) automatycznie przełącza się na Plus (chociaż sieć Play jest dostępna).
A w trzecim (z 1998 r.) w ogóle nie działa. A w tym samym modelu co trzeci ale z innym softem Play hula aż miło.
I co pan na to, panie baranq?

Maciek.

Data: 2009-09-21 14:49:34
Autor: Lech
[...]

Ręczne ustawienie sieci nie wychodzi. "Operacja zkończona błędem". Zarówno w sieci PL 06 (to chyba Play), jak w Pl-Plus... :(

L.

Data: 2009-09-21 15:01:23
Autor: jk
Starter Play - resetowanie połączeń.
Ręczne ustawienie sieci nie wychodzi. "Operacja zkończona błędem". Zarówno w sieci PL 06 (to chyba Play), jak w Pl-Plus... :(

potwierdza to przypouyszcenie moje że aparat uszkodzony jest

jk

Data: 2009-09-21 21:21:24
Autor: Mentos
Starter Play - resetowanie połączeń.
Użytkownik "jk" <jk707@wpp.pp> napisał w wiadomości news:h97rp3$781$1news.onet.pl...
wyiież renczny roaming PLUS. Siec play niestabiln ajest

Potwierdzam. Ręczne wybranie Plusa rozwiązuje problem ciąglego logowania się i wylogowywania z sieci.

Data: 2009-09-21 16:13:09
Autor: Tom Zbieg
Starter Play - resetowanie połączeń.
telefonów). O co może chodzić? Co się da z tym zrobić?

Moze kart SIM jest wyprodukowana w nowej technologii USIM i stary telefon sobie z nią nie radzi. Jest to tylko luzne przypuszczenie, ale w miare łatwe do zweryfikowania.

Pozdrawiam,
Tom Zbieg
http://tom.fotomaster.waw.pl

Starter Play - resetowanie połączeń.