Starter do Internetu

Data: 2017-03-10 21:23:45
Autor: Malkontent
Starter do Internetu
Witam,

Który operator oferuje obecnie najkorzystniejszy starter pod względem
ceny do ilości giga. Szykuje mi się tygodniowy pobyt w odosobnieniu i
chciałbym zabrać ze sobą tablet. Swego czasu zrezygnowałem z internetu
mobilnego i korzystałem tylko z wi-fi. Nie chcę teraz wchodzić w
jakieś koszty bo to tylko sytuacja tymczasowa.
Potrzebuję 2-3 giga żeby sobie wiadomości sprawdzić, pocztę odebrać.
Co wybrać?

--

Pozdrawiam,

Malkontent

Data: 2017-03-10 22:01:05
Autor: TK
Starter do Internetu
http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/testuj-internet?id_wydawcy=3049349&dclid=CIf7u-77j9ICFVSYGAodbyUOVQ

T-mobile oferuje możliwość bezpłatnego testowania mobilnego Internetu z prędkością LTE przez maksymalnie 90 dni.

Jeśli zrezygnujesz w okresie krótszym niż 90 dni, wówczas korzystanie z mobilnego Internetu LTE jest całkowicie bezpłatne.

Data: 2017-03-11 10:26:34
Autor: Malkontent
Starter do Internetu
[cut]

Jakby na to nie patrzeć, to jednak umowa. Niezbyt wierzę w
 bezpłatne umowy. W końcu wypłyną jakieś opłaty manipulacyjne albo
 coś w tym stylu. Niemniej jednak dziękuję za radę.
 --

Pzdr. -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-11 11:06:17
Autor: h.sliwinski
Starter do Internetu
Kup za 5 zł starter w Orange.
Zarejestruj, wyraz zgody, dostaniesz 100 GB na 30 dni.

Data: 2017-03-11 21:08:07
Autor: Malkontent
Starter do Internetu
h.sliwinski@gmail.com Wrote in message:
Kup za 5 zł starter w Orange.
Zarejestruj, wyraz zgody, dostaniesz 100 GB na 30 dni.

Przy kupnie nowego startera też są bonusy? --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-11 21:16:01
Autor: TK
Starter do Internetu
W dniu 11.03.2017 o 21:08, Malkontent pisze:
Przy kupnie nowego startera też są bonusy?
To zależy o jaki bonus pytasz.

Za sam fakt zakupu lub za sam fakt zakupu i rejestracji, brak jest korzyści (bonusu).

Bonus (100GB transferu) możliwy jest do uruchomienia, wyłącznie za podanie szczegółowych danych kontaktowych przy rejestracji karty sim, oraz za wyrażenie zgody na wszelkie dzwonienie (zgody marketingowe) i SMS reklamowe, a także na nawiązanie rozmowy telefonicznej, aby mogli nagrać twoją próbkę głosu :)

dokładniejsze informacje bezpośrednio w źródle:
http://zarejestrujnumer.pl

Data: 2017-03-11 21:25:26
Autor: TK
Starter do Internetu
Jeszcze dopowiem, że skorzystanie z tego bonusu możliwe jest maksymalnie jeden raz. Gdy w przeszłości podczas rejestracji jakiejkolwiek karty sim, lub podczas podpisywania jakiejkolwiek umowy, podałeś swoje pełne dane adresowe, wówczas uzyskanie korzyści w postaci, tak zwanego bonusu 100 GB transferu, nie otrzymasz.
Nawet gdybyś kupić 1000 nowych kart sim :)
Chyba, że nową kartę sim, którą kupiłeś, zarejestrujesz na kogoś, kogo orange nie ma w swojej bazie klientów.

Data: 2017-03-13 11:12:35
Autor: radekp@konto.pl
Starter do Internetu
Fri, 10 Mar 2017 21:23:45 +0100, w
<nf26cct7sdid6aoo4sp1brqnoam4tdf80u@4ax.com>, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
napisał(-a):

[...]

Aero2 (prędkość maks. 0,5MB/s)
Całkowicie bezpłatne na zawsze, może się przydać w przyszłości. Opłata startowa
chyba 25zł, częściowo zwracana jeżeli odeślesz im kartę przy rezygnacji.

Data: 2017-03-13 11:20:08
Autor: Liwiusz
Starter do Internetu
napisał(-a):

[...]

Uwzględniając niewygodne captcha, polecałbym pod rozwagę Virgin z pakietami 2zł/1gb lub 10zł/10gb.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-13 13:47:00
Autor: Badabum

[...]