Starter do Internetu

Data: 2017-03-13 11:12:35
Autor: radekp@konto.pl
Starter do Internetu
Fri, 10 Mar 2017 21:23:45 +0100, w
<nf26cct7sdid6aoo4sp1brqnoam4tdf80u@4ax.com>, Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>
napisał(-a):

Szykuje mi się tygodniowy pobyt w odosobnieniu i
chciałbym zabrać ze sobą tablet. Swego czasu zrezygnowałem z internetu
mobilnego i korzystałem tylko z wi-fi. Nie chcę teraz wchodzić w
jakieś koszty bo to tylko sytuacja tymczasowa.

Aero2 (prędkość maks. 0,5MB/s)
Całkowicie bezpłatne na zawsze, może się przydać w przyszłości. Opłata startowa
chyba 25zł, częściowo zwracana jeżeli odeślesz im kartę przy rezygnacji.

Data: 2017-03-13 11:20:08
Autor: Liwiusz
Starter do Internetu
napisał(-a):

[...]

Uwzględniając niewygodne captcha, polecałbym pod rozwagę Virgin z pakietami 2zł/1gb lub 10zł/10gb.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-13 13:47:00
Autor: Badabum
Starter do Internetu
napisał(-a):

[...]

I to chyba będzie najrozsądniejsze. --

Pzdr. -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Starter do Internetu