Starter iPlus

Data: 2013-07-24 21:05:19
Autor: Trybun
Starter iPlus
Kupilem "internet na kartę" w sieci Plus, i tak sie złożyło że jutro kończy mi się dwutygodniowa ważność, a mam na koncie jeszcze 0,5 GB transferu do wykorzystania. Czy ktos z Was  się orientuje czy te pół gigabajta będzie doliczone do następnego pakietu gdy jutro doładuje kartę?

Data: 2013-07-27 18:21:52
Autor: DJ Abelson®
Starter iPlus
W dniu 2013-07-24 21:05, Trybun pisze:
[...]

Pisz jaśniej. Czy Twój iPlus to umowa bez modemu na czas nieokreślony?

Data: 2013-07-27 19:03:12
Autor: Trybun
Starter iPlus
W dniu 2013-07-27 18:21, DJ Abelson® pisze:
[...]

Pytanie oczywiście już nieaktualne - pakiet nie przechodzi do następnej transzy. I było jasno napisane - piszę o necie "na kartę" a nie o abonamencie.

Data: 2013-07-27 19:09:59
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:03:12 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

No to sobie wybrałeś sieć. Tylko pogratulować. Gorzej być nie może.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-07-27 19:37:04
Autor: Trybun
Starter iPlus
W dniu 2013-07-27 19:09, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Złożyła się na to sporo przyczyn, najlepszy zasięg iPlusa (HSPA+), np.Orange tylko EDGE, no i cena, wyraźnie niższa niż u jedynego rzeczywistego konkurenta - PLAY.

Data: 2013-07-27 20:11:36
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:37:04 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Ale jak uwzględnisz że w Play niewykorzystana część pakietu przechodzi na
kolejny okres rozliczeniowy?

Data: 2013-07-28 00:35:34
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

[...]

W Play Online na karte przechodzi? Serio? Od kiedy?

Data: 2013-07-28 06:12:34
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Sun, 28 Jul 2013 01:49:57 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Jak jakiś rok temu używałem to przechodził.

Serio?

A coś taki zdziwiony? To Play a nie siakiś tam Plus.

Od kiedy?

Od samego początku.

Data: 2013-07-28 11:47:26
Autor: JoteR
Starter iPlus
"Maciej Bebenek" napisał:

Ale jak uwzględnisz że w Play niewykorzystana część pakietu przechodzi
na kolejny okres rozliczeniowy?

To w prepaidach też są "okresy rozliczeniowe"? Jak w abonamencie?
Słitaśne (d. miodne) ;->

W Play Online na karte przechodzi? Serio? Od kiedy?

http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-Nowy-Play-Online-na-Karte_od_07-07-12_z_dnia_01-07-2013.pdf
Punkt 3 e), słowa kluczowe: "po ponownym Doładowaniu".
I - jak to zwykle w prepaidzie - świnka-skarbonka puchnie ;-)

JoteR

Data: 2013-07-30 11:46:58
Autor: Trybun
Starter iPlus

[...]

W moim przypadku nie ma zastosowania - doładowanie za 100 zł ważne jest 4 miesiące, a 15GB które zawiera starcza mi 2-3 miesiące. Odpowiednik Play to 125zł-15GB i 3 miesiące. I pomyśleć że kiedyś Play zostawiał konkurentów o rok świetlny za sobą jeżeli chodziło o atrakcyjność oferty dla klienta. No cóż - "gwiazdki" w reklamówkach kosztują... Te Dygaty, Stuhry itd. i ich gaże pewnie położą tego operatora na łopatki.

Data: 2013-07-29 07:57:36
Autor: K
Starter iPlus
W dniu 27-07-2013 19:09, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

zalezy czym sie kierowal, ja ostatnio podczas padaczki 'stacjonarnego' internetu w domu musialem tez przelaczyc sie na mobilny.
z moich testow wynika, ze jest plus, potem nic, a dopiero potem orange. t-mobile i play nie testowalem, bo zasieg 3g w tych sieciach mam tylko przy oknie, mimo, ze t-mobile mam odpowiednio 600 i 800m od domu.

Data: 2013-07-29 14:55:24
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 07:57:36 +0200, K napisał(a):

[...]

Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

Data: 2013-07-29 16:18:23
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

Masz rację, najlepiej wybrać Playa, BoToNajlepszaSieć, a potem nie mieć
zasięgu :-P

Data: 2013-07-29 16:40:31
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 16:18:23 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Cieniutka ta ironia. Zrozumienie przedpiścy też kuleje.

Data: 2013-07-29 17:08:22
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
[...]

A nie jest? :-P

Oferta standardowa Plusa i TMP jest podobna. Nieco lepsza jest oferta
standardowa Orange, chociaż wakacyjna bije wszystko na łeb. Cenowo, owszem,
Play jest korzystny, ale plusem ujemnym jest zasięg, tylko na natywnej
sieci. Plus ma w tej chwili najlepszy terytorialnie zasięg, z uwzględnieniem sieci
Aero2, a nowe oferty już mogą z niej korzystać. Tam gdzie przeszedł
Networks, poprawił się zasięgo TMP i Orange. A Play nadal zajmuje zasłużone
4. miejsce.

Data: 2013-07-29 17:59:14
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 17:08:22 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Twoja ironia cieniutka. Oferta Play jedna z najlepszych.

Oferta standardowa Plusa i TMP jest podobna. Nieco lepsza jest oferta
standardowa Orange, chociaż wakacyjna bije wszystko na łeb.

Chwilowo i tylko statystycznie. Korzystanie z ich internetu jest bardzo
dalekie od komfortu.

Cenowo, owszem,
Play jest korzystny, ale plusem ujemnym jest zasięg, tylko na natywnej
sieci.

Dla Ciebie może to i minus. Mi to wszystko jedno, ja mam zasięg wszystkoch
opów.

Co, jak widzę, strasznie Cię kręci.

Data: 2013-07-29 18:08:05
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Starter iPlus
Dnia 2013-07-29, o godz. 17:59:14
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> napisa(a):

Dnia Mon, 29 Jul 2013 17:08:22 +0200, Maciej Bebenek napisa(a):

Twoja ironia cieniutka. Oferta Play jedna z najlepszych.

Zgadza si! Najlepsza! Zwaszcza w miejscach gdzie nie mona z niej
korzysta! Bo najlepsza! I nikt nam nie wmwi e biae jest biae a
czarne czarne! I nieprawda e dach przecieka, zwaszcza e prawie w
ogle nie padao!

Zdrwko

Data: 2013-07-29 18:11:43
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:08:05 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

Zgadza się! Najlepsza!

Niech Ci będzie.

Zwłaszcza w miejscach gdzie nie można z niej
korzystać!

Tam masz minusy i orżnąć. Nazwa adekwatna do jakości i oferty.

Bo najlepsza! I nikt nam nie wmówi że białe jest białe a
czarne czarne! I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie w
ogóle nie padało!

Zamiast płakać, przeprowadź się gdzie będziesz miał zasięg.

Data: 2013-07-29 19:36:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Starter iPlus
Dnia 2013-07-29, o godz. 18:11:43
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> napisa(a):

Zamiast paka, przeprowad si gdzie bdziesz mia zasig.

Super. Zamiast wybra opa ktry ma u mnie najlepsze warunki ale
powoduje e zapac kilkadziesit zotych w skali roku wicej mam
przeprowadzi si z rodzin tam gdzie Play ma lepszy zasig. Srzeda
mieszkanie, kupi nowe - to tylko pocztek. Ot wszystko po to eby
korzysta z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
warunkw jak w dwch lokalizacjach z ktrych prbowaem korzysta.
Wtedy znw sprzeda mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji? Nie kady jest
pryszczersem dla ktrego cena to jedyne kryterium oceny.

Zdrwko

Data: 2013-07-29 20:23:27
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 19:36:58 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Zamiast płakać, przeprowadź się gdzie będziesz miał zasięg.

Super. Zamiast wybrać opa który ma u mnie najlepsze warunki ale

Ale wybór kulawy dosyć.

powoduje że zapłacę kilkadziesiąt złotych w skali roku więcej mam
przeprowadzić się z rodziną tam gdzie Play ma lepszy zasięg.

Skoro tak Cię boli ten brak zasięgu Playa to podałem Ci rozwiązanie. Chyba
że narzekasz na brak zasięgu Playa dla samej idei narzekania.

Srzedać
mieszkanie, kupić nowe - to tylko początek. Ot wszystko po to żeby
korzystać z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
warunków jak w dwóch lokalizacjach z których próbowałem korzystać.

Jak to ktoś kiedyś powiedział: albo coś robisz dobrze, albo nie rób wcale.
Reasumując starasz się rozwiązać problem braku zasięgu Playa, tak żeby go
nie rozwiązać. I móc sobie ponarzekać na kiepski zasięg Playa.
Nie wiem czy mi uwierzysz czy nie, ale Play Online używałem ponad 3 lata i
ZERO problemów. I z zasięgiem i z jakością połączenia. A mieszkam już w
trzecim miejscu, w ciągu tych 3 lat. Może ja jakiś wyjątkowy farciarz
jestem?

Wtedy znów sprzedaż mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji?

Dostrzegam usilną próbę rozwiązania problemu, tak żeby go nie rozwiązać.

Nie każdy jest
pryszczersem dla którego cena to jedyne kryterium oceny.

Jest jeszcze jakość. Jak mi nie wierzysz, to poczytaj post kolegi Artura
Maśląga. Też jakoś nie ma zastrzeżeń do jakości netu Play.

Data: 2013-07-29 19:49:35
Autor: Redrawn Buns
Digits crossed
Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

Data: 2013-07-29 20:08:01
Autor: RustyHinge
Digits crossed
On 29/07/13 19:49, Redrawn Buns wrote:

Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

Well, my Thunderbum is just as confused, then.

Magyar?

--
Rusty Hinge

Data: 2013-07-29 20:08:58
Autor: RustyHinge
Digits crossed
On 29/07/13 19:49, Redrawn Buns wrote:

Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

Oh - lwk at the header...

--
Rusty Hinge

Data: 2013-07-29 20:20:12
Autor: Redrawn Buns
Digits crossed
RustyHinge wrote:

On 29/07/13 19:49, Redrawn Buns wrote:

Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

Oh - lwk at the header...

Puzzling, headers show

Subject: Re: Starter iPlus
From: ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>

Yet within the message lists it shows as
Digits Crossed and "John Williamson" respectively

Data: 2013-07-29 20:41:27
Autor: RustyHinge
Digits crossed
On 29/07/13 20:20, Redrawn Buns wrote:
RustyHinge wrote:

Oh - lwk at the header...

Puzzling, headers show

From: ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>

Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm, uk.rec.sheds

--
Rusty Hinge

Data: 2013-07-29 20:54:59
Autor: John Williamson
Digits crossed
Redrawn Buns wrote:
[...]

That's definitel *not* what it looked like when it left here.

Just slightly ROTted version of *I've sent the job application off to a firm Brummegem way, there's a mooring up for auction near there, and the onax say I can have the loan I need.

How the fsck it got crosed with a post in a Polish telecom froup, I've no idea.

--
Tciao for Now!

John.

Data: 2013-07-29 23:08:27
Autor: Ivan D. Reid
Digits crossed
On Mon, 29 Jul 2013 20:54:59 +0100, John Williamson <johnwilliamson@btinternet.com>
 wrote in <b5nvkgFkie5U1@mid.individual.net>:

How the fsck it got crosed with a post in a Polish telecom froup, I've no idea.

Damn, did we miss the chance to ask them what "Warzone" means in
Polski?  Only it appears several places on the cans of Polish beer I bought
a few days ago.  Along with the memorable phrase, "Bogaty Smak"  (rich
taste, according to gwgl translate).

--
Ivan Reid, School of Engineering & Design, _____________  CMS Collaboration,
Brunel University.    Ivan.Reid@[brunel.ac.uk|cern.ch]    Room 40-1-B12, CERN

Data: 2013-07-30 16:24:49
Autor: Judith
Digits crossed
In article <slrnkvdtre.tdo.Ivan.Reid@smtp.orangehome.co.uk>,
 "Ivan D. Reid" <Ivan.Reid@ivan.fsnet.co.uk> wrote:

> [...]

a few days ago.  Along with the memorable phrase, "Bogaty Smak"  (rich

Geschmak = tasty in Yiddish.

Judith

--
Bagpipe?! I thought it was a spider in a tartan sweater.
-Eccles

Data: 2013-07-31 17:03:25
Autor: bulka paryska
Digits crossed
Uytkownik "Ivan D. Reid" <Ivan.Reid@ivan.fsnet.co.uk> napisa w wiadomoci news:slrnkvdtre.tdo.Ivan.Reidsmtp.orangehome.co.uk...
[...]

brewed

Data: 2013-07-31 18:04:44
Autor: Ivan D. Reid
Digits crossed
On Wed, 31 Jul 2013 17:03:25 +0200, bulka paryska <zowisia@poczta.onet.pl>
 wrote in <51f9270a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>:
[...]

Thank you!  Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!"  (Pity about the diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
properly handle other than ASCII.)

Data: 2013-07-31 19:33:52
Autor: RustyHinge
Digits crossed
On 31/07/13 19:04, Ivan D. Reid wrote:

Thank you!  Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!"  (Pity about the
diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
properly handle other than ASCII.)

I have a Libre Orofice document with all the varieties of 'special' characters I can find and their equivalents - eg -

± &plusmn; &#177;

¾ &frac34; &#190;

⅓, ⅔, ⅛, ⅜, ⅝ & ⅞[/size] are all Unicode characters and their values are 2153, 2154, 215B, 215C, 215D & 215E

Etc for hfr in cut'n'run^h^h^cut'n'paste operations or including in wibblebuilding.

--
Rusty Hinge
To err is human. To really foul things up requires a computer. (Mike Causer)

Data: 2013-07-31 21:31:15
Autor: bulka paryska
Digits crossed
Uytkownik "Ivan D. Reid" <Ivan.Reid@ivan.fsnet.co.uk> napisa w wiadomoci news:slrnkvikq2.552.Ivan.Reidsmtp.orangehome.co.uk...
> Thank you!  Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!"  (Pity about the
diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to
properly handle other than ASCII.)
===============
:)
bp

Data: 2013-07-31 22:23:24
Autor: RustyHinge
Digits crossed
On 31/07/13 20:31, bulka paryska wrote:
> [...]
> Thank you!  Or, as gwgl sez, "Dzikuj bardzo!"  (Pity about the
diacritics going missing, I've never got my newsreaders/terminals to

I goove this runs on UTF8

Data: 2013-08-08 16:51:19
Autor: Stanley Daniel de Liver
Digits crossed
On Tue, 30 Jul 2013 00:08:27 +0100, Ivan D. Reid  <Ivan.Reid@ivan.fsnet.co.uk> wrote:

[...]

I have some Ziarenka Smaku Zio(L/)owa.
1 tspn does for 100g of Cous-cous. At 200g per packet and 20 packets I'm  setup for life.
But this relate little to GSM, more like MSG.

--
It's a money /life balance.

Data: 2013-07-30 03:35:06
Autor: Sleepalot
Digits crossed

Redrawn Buns wrote:
Has my Thunderbum got confused, or did John Williamson really write:

Dnia Mon, 29 Jul 2013 19:36:58 +0200, Maciek BabciaDobosz napisa?(a):

Zamiast p?aka?, przeprowad? si? gdzie b?dziesz mia? zasi?g.

Super. Zamiast wybra? opa ktry ma u mnie najlepsze warunki ale

Ale wybr kulawy dosy?.

powoduje ?e zap?ac? kilkadziesi?t z?otych w skali roku wi?cej mam
przeprowadzi? si? z rodzin? tam gdzie Play ma lepszy zasi?g.

Skoro tak Ci? boli ten brak zasi?gu Playa to poda?em Ci rozwi?zanie. Chyba
?e narzekasz na brak zasi?gu Playa dla samej idei narzekania.

[...]

Jak to kto? kiedy? powiedzia?: albo co? robisz dobrze, albo nie rb wcale.
Reasumuj?c starasz si? rozwi?za? problem braku zasi?gu Playa, tak ?eby go
nie rozwi?za?. I mc sobie ponarzeka? na kiepski zasi?g Playa.
Nie wiem czy mi uwierzysz czy nie, ale Play Online u?ywa?em ponad 3 lata i
ZERO problemw. I z zasi?giem i z jako?ci? po??czenia. A mieszkam ju? w
trzecim miejscu, w ci?gu tych 3 lat. Mo?e ja jaki? wyj?tkowy farciarz
jestem?

Wtedy znw sprzeda? mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji?

Dostrzegam usiln? prb? rozwi?zania problemu, tak ?eby go nie rozwi?za?.

Nie ka?dy jest
pryszczersem dla ktrego cena to jedyne kryterium oceny.

Jest jeszcze jako??. Jak mi nie wierzysz, to poczytaj post kolegi Artura
Ma?l?ga. Te? jako? nie ma zastrze?e? do jako?ci netu Play.

[...]

Moya valiska jest pelen wegorzy.

Data: 2013-07-29 20:55:08
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus
W dniu 2013-07-29 20:23, ALEX Alpha MR pisze:
(...)
Jest jeszcze jakość. Jak mi nie wierzysz, to poczytaj post kolegi Artura
Maśląga. Też jakoś nie ma zastrzeżeń do jakości netu Play.

Przepraszam, ale napisałem:
"Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
problemów z internetem".

Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.
Ograniczenie zasięgu jest poważne i to nie ulega dyskusji - tylko natywne BTS-y Play. Mam tego świadomość.

Data: 2013-07-29 21:37:43
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
"Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
problemów z internetem".

Przecież odniosłem się do jakości.

Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.

To oczywista oczywistość.

Ograniczenie zasięgu jest poważne i to nie ulega dyskusji - tylko natywne BTS-y Play. Mam tego świadomość.

Jeszcze nikt nie wpadł na pomysł korzystania z sieci, obojętnie której, nie
mając zasięgu. Więc po kiego to akcentować?

Data: 2013-07-29 23:50:47
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
"Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
problemów z internetem".

Przecież odniosłem się do jakości.

Pomijając istotne szczegóły.

Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.

To oczywista oczywistość.

Cieszę się, że mamy to samo zdanie w tej kwestii.

[...]

Akurat w tym przypadku jest to kluczowe, ponieważ Play ma póki co
niewiele własnych BTS-ów i tylko na nich realizuje połączenia
taryfy Play Online.

Data: 2013-07-29 23:56:25
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
"Jak pisałem wcześniej - jak jest zasięg Play (Online) to nie mam
problemów z internetem".

Przecież odniosłem się do jakości.

Pomijając istotne szczegóły.

A jakież to szczegóły pominąłem? Poza zasięgiem ofkors.

Tak, nie mam zastrzeżeń, ale najpierw muszę być w zasięgu.

To oczywista oczywistość.

Cieszę się, że mamy to samo zdanie w tej kwestii.

Nie może być inaczej.

[...]

Owszem, ale temat zasięgu i masztów Play Online był już tyle razy poruszany
na grupie, że wystarczy już chyba.

Data: 2013-07-30 00:07:11
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Kluczowe, czyli zasięg Play Online.

Co jak co, ale nie będę się przeprowadzał do lokalizacji
w których są BTS-y Play-a. Podobnie nie będę wybierał miejsc
wycieczkowo/urlopowych pod tym kątem. Tyczy to każdej sieci
i stąd też mam poza playowym abonamentem voice (z pakietem)
kilka dodatkowych sim-ów różnych operatorów tylko do internetu
(+ voice). Tutaj znowu uwaga - różnych, ponieważ z zasięgami
jest różnie.

Data: 2013-07-30 18:33:24
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Racja poza zasięgiem pominąłem zasięg. Ale wystarczy że Ty wspomniałeś.

Data: 2013-07-30 20:40:11
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Nie wiem czy wystarczy i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.
W Ełku musiałem skorzystać z Play Online, ponieważ Orange był
taki dupny, że zżarł 1,5GB transferu bez efektu. Żeby nie było
- specjalnie podjechałem do Ełku by był dobry zasięg Orange.
Był na szczęście Play - niby wolniejszy, ale skuteczniejszy.
Widać to ładnie na wykresach. W miejscu z którego przyjechałem,
Play Online było niedostępne. Orange poprawił warunki komunikacji
w czasie pokazów/zawodów balonowych. Znaczy można...

Data: 2013-07-30 22:14:33
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Nie wiem czy wystarczy

To się zdecyduj i zadziałaj.

i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.

A ja nie wiem z czym niby wojuję.

Data: 2013-07-31 09:42:52
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Znaczy jak mam zadziałać? Nawet kierunkowa dodatkowa antena nie pomoże
na brak zasięgu Play Online w wielu miejscach. Tak ciężko to
zrozumieć?

i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.

A ja nie wiem z czym niby wojuję.

ziew...

Data: 2013-07-31 15:14:43
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus

Przepraszam, ale napisałem:
[...]

Możesz w każdym poście przypominać o zasięgu Play Online.

i w ogóle nie wiem czemu tak wojujesz.

A ja nie wiem z czym niby wojuję.

ziew...

Czemu nie jestem zdziwiony.

Data: 2013-07-29 18:21:00
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
[...]

Przypomnę Ci może drobny fakt, że mówimy o Play Online. I może i masz
zasięg 3 opów (nie wszystkich), ale internet będziesz sobie w wiaderku
przynosił.

Data: 2013-07-29 19:01:08
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:21:00 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Nie rozumiem dlaczego zakładasz że zapomniałem.

I może i masz
zasięg 3 opów

Mam zasięg WSZYSTKICH opów. Wymienię Ci:
- Play
- Orange
- T-mobile
- Plus
- ewentualnie Polsat Cyfrowy (acz nie chce mi się wnikać różnic i wspólnych
klimatów z Plus)

(nie wszystkich),

A kogo mi brakuje? Jak nazywa się tajemniczy 6. op?

ale internet będziesz sobie w wiaderku
przynosił.

Możesz rozjaśnić co dokładnie na myśli masz? Bo, jak wyżej napisałem, mam
zasięg wszystkich opów i najmniejszych problemów z zasięgiem z Play 3G.

Data: 2013-07-29 20:04:53
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

Przypomnę Ci może drobny fakt, że mówimy o Play Online.

Nie rozumiem dlaczego zakładasz że zapomniałem.

To, że Play Online działa tylko w natywnym zasięgu Playa

Data: 2013-07-29 20:25:18
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 20:04:53 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

Przypomnę Ci może drobny fakt, że mówimy o Play Online.

Nie rozumiem dlaczego zakładasz że zapomniałem.

To, że Play Online działa tylko w natywnym zasięgu Playa

Ja o tym wiem od ponad 3 lat. Dopiero teraz się dowiedziałeś?

Data: 2013-07-29 20:47:58
Autor: Maciej Bebenek
Starter iPlus
[...]

A ja od lipca 2008. Tylko po co mącisz ludzikom w głowie zasięgiem innych
sieci. Płacą Ci za PR?

Data: 2013-07-29 21:41:38
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 20:47:58 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

To ja gdzieś napisałem że Play Online działa w roamingu? Ciekawostka.

Płacą Ci za PR?

A Tobie?

Data: 2013-07-29 18:53:36
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus
W dniu 2013-07-29 17:08, Maciej Bebenek pisze:
(...)
[...]

Oferta wakacyjna Orange niby bije wszystko na łeb (cenowo), ale jest
parę problemów - dziwne zaniki internetu, zrywanie połączeń mimo
zasięgu itd. Pojawia się to w różnych miejscach - przećwiczyłem to
dość 'dobrze' w ostatnim czasie w warmińsko-mazurskim. Networks
sytuacji nie zmienia (obecne). Jak pisałem wcześniej - jak jest
zasięg Play (Online) to nie mam problemów z internetem, Orange
w zasięgu jw.

Plus ma w tej chwili najlepszy terytorialnie zasięg, z uwzględnieniem sieci
Aero2, a nowe oferty już mogą z niej korzystać. Tam gdzie przeszedł
Networks, poprawił się zasięgo TMP i Orange.

Zasięg niby tak.

A Play nadal zajmuje zasłużone 4. miejsce.

Pożyjemy, zobaczymy.

Data: 2013-07-29 19:04:06
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:53:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Oraz "zamrażanie" netu po max 2 minutach nieaktywności.

Mam identyczne doświadczenia.

Data: 2013-07-29 23:53:30
Autor: K
Starter iPlus
W dniu 29-07-2013 19:04, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

napisalbym ci: przeprowadz sie tam, gdzie sie nie zamraza.

Data: 2013-07-29 23:59:35
Autor: ALEX Alpha MR
Starter iPlus
Dnia Mon, 29 Jul 2013 23:53:30 +0200, K napisał(a):

[...]

Odpisałbym ci: po co? Ja mam wybór opów, więc Orange wylądował w śmieciach.
Słowo-klucz: konkurencja.

Data: 2013-07-30 00:06:19
Autor: K
Starter iPlus
W dniu 29-07-2013 23:59, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

ty albo masz jakies migotanie polkul, albo w hipokryzji gonisz jarozbawa.

EOT z mojej strony.

Data: 2013-07-29 23:52:35
Autor: K
Starter iPlus
W dniu 29-07-2013 18:53, Artur Maśląg pisze:
[...]

uzywalem kilka dni, faktycznie za 6pln 6GB bije na glowe. max predkosc (down) 4-11Mbit/s, w plusie stabilne 16. pingi w obu ~50ms tez stabilne. cala dobe lecialo radio z tunein i na obu bez najmniejszego zaciecia.

Data: 2013-07-30 00:08:19
Autor: Artur Maśląg
Starter iPlus
W dniu 2013-07-29 23:52, K pisze:
(...)
uzywalem kilka dni, faktycznie za 6pln 6GB bije na glowe. max predkosc
(down) 4-11Mbit/s, w plusie stabilne 16. pingi w obu ~50ms tez stabilne.
cala dobe lecialo radio z tunein i na obu bez najmniejszego zaciecia.

Zależy od lokalizacji...

Data: 2013-07-30 07:55:57
Autor: K
Starter iPlus
W dniu 30-07-2013 00:08, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-07-29 23:52, K pisze:
(...)
[...]

ALEX Alpha MR w takich sytuacjach sugeruje zmiane miejsca zamieszkania.

Data: 2013-07-30 11:47:40
Autor: Trybun
Starter iPlus
W dniu 2013-07-29 14:55, ALEX Alpha MR pisze:

Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

Tu akurat się zgodzę, sieć jest beznadziejna, ale z antenką zewnętrzną do modemu, i do w miarę przyzwoitego netu, jest bezkonkurencyjna.

Starter iPlus