Starter za 400 :D

Data: 2011-07-06 14:20:37
Autor: Tomaszek
Starter za 400 :D
W dniu 2011-07-06 13:31, k2 pisze:
Z bliżej nie opisywanych powodów zaopatrzyłem się w starter PLEY'a za 5
złotych i korzystałem z tej piątki bo chciałem swoje konto doładować.
Udało mi się to w czwartek, w tamtym tygodniu więc następnego dnia
poszedłem doładować konto kwotą 30 złotych. Wpisałem w wymagany sposób,
wymagany kod i przyszła mi wiadomość, że "właśnie doładowałeś swoje
konto kwotą 30 złotych" i dalej, że "w tej chwili na koncie masz 394
złote z groszami" :D . Z początku myślałem, że ekran jest brudny ale był
czysty i co więcej, oczy mnie nie myliły. Byłem już pewien, że na koncie
mam prawie 400 złotych.

Olej sprawę, jeśli numer nie ma dla Ciebie większego znaczenia i w każdej chwili możesz go wyrzucić do kosza.
Miałem taką sytuację, że wykupiłem pakiet play-on-line chyba jakiś za 3zł, było tam ze 100Mb i miesiąc "ciąłem" bez opamiętania, a licznik danych na Play24 nawet nie drgnął.
Potem na koncie pojawił się debet w wysokości 700zł i karta oczywiście zablokowana. Więc przestałem karty używać. Skoro dla tej sieci nie jestem klientem dopóki się nie zarejestruje to widocznie to ja nie korzystałem z ich karty SIM skoro klientem nie jestem;)

W sieci prowadzonej przez studentów informatyki takie rzeczy są możliwe. Głąby popełniają błędy nie tylko na swoją korzyść, ale także na swoją niekorzyść;)

Data: 2011-07-06 14:30:15
Autor: k2
Starter za 400 :D

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv1juj$5si$1news.onet.pl...
> [...]

W sieci prowadzonej przez studentów informatyki takie rzeczy są możliwe. Głąby popełniają błędy nie tylko na swoją korzyść, ale także na swoją niekorzyść;)

No właśnie ja się zarejestrowałem ale już żałuję i to bardzo mocno. I tak powinni mi w takim wypadku zdjąć tylko tą kwotę, która się tam cudem znalazła, prawda? Mojej kasy nie powinni ruszyć. W ogóle to zapomniałem powiedzieć, ale nie zamierzam korzystać z tych pieniędzy, które tam są. Korzystam tylko z mojego doładowania.

Data: 2011-07-06 14:39:52
Autor: Tomaszek
Starter za 400 :D
W dniu 2011-07-06 14:30, k2 pisze:
[...]

Co masz na myśli pisząc, że się zarejestrowałeś?
a) zarejestrowałeś się w salonie/pocztą/innym sposobem/ podając swoje pełne dane osobowe?
b) zarejestrowałeś się na Play24?

Twojego doładowania Ci nie zabiorą, ale "nadmiarową" kasę mogą Ci zabrać i mają do tego pełne prawo tłumacząc się "błędem technicznym" na ten przykład.
Jeżeli *nie* zrobiłeś tak jak w punkcie A to nawet nie jesteś ich klientem ( wg. terminologii infolinii klientem jest ten kto zarejestrował się i podał pełne dane osobowe, tylko taki ma pełne uprawnienia np. składanie reklamacji )

Data: 2011-07-06 14:41:49
Autor: k2
Starter za 400 :D

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv1l2l$bf5$1news.onet.pl...
> [...]

Jeżeli *nie* zrobiłeś tak jak w punkcie A to nawet nie jesteś ich klientem ( wg. terminologii infolinii klientem jest ten kto zarejestrował się i podał pełne dane osobowe, tylko taki ma pełne uprawnienia np. składanie reklamacji )

Zarejestrowałem się u nich w salonie bo myślałem, że skoro ktoś jednak popełnił błąd to będzie i musiał za to zapłacić a szkoda by było bo czasem takie sprawy ię zdarzają. Nie chciałem ię przyczynić do czyjejś dyscyplinarki. Rozumiesz mnie teraz?

Data: 2011-07-06 14:59:15
Autor: Tomaszek
Starter za 400 :D
W dniu 2011-07-06 14:41, k2 pisze:
[...]

Tak teraz rozumiem, że robisz sobie ze mnie jaja;) Brawo, nie zorientowałem się;)

Data: 2011-07-06 15:20:38
Autor: k2
Starter za 400 :D

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv1m70$fne$1news.onet.pl...
> [...]
dyscyplinarki. Rozumiesz mnie teraz?

Tak teraz rozumiem, że robisz sobie ze mnie jaja;) Brawo, nie zorientowałem się;)

Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

Data: 2011-07-06 15:33:13
Autor: Tomaszek
Starter za 400 :D
W dniu 2011-07-06 15:20, k2 pisze:
Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

Tego: skoro ktoś jednak

Po tym przyszły mi do głowy następujące teorie:
A) jesteś trollem / prowokatorem / psychologiem badającym zachowania społeczne lub coś podobnego
B ) Jesteś nastolatkiem, któremu wpadło w ręce coś, co mu się nie należy i nie wie czy się przyznać, że "wziął batonik, który spadł z półki sklepowej"
C ) Jesteś telewizyjnym pierdzielem, który kupuje wszystko co mu media podsuną do głowy

Każdy z tych trzech punktów ( razem i/lub osobno ) wyklucza dalszą rozmowę ze mną.

Data: 2011-07-07 08:45:43
Autor: k2
Starter za 400 :D

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv1o6n$pfh$1news.onet.pl...
> [...]

Każdy z tych trzech punktów ( razem i/lub osobno ) wyklucza dalszą rozmowę ze mną.

Chciałem tylko dowiedzieć się czego mogę się spodziewać więc żadne z wymienionych punktów no chyba, że głosowanie na PO uznajesz za jeden z nich.

Data: 2011-07-06 15:38:22
Autor: Maciek.
Starter za 400 :D
Użytkownik "k2" <fdfdf@k2.pl> napisał
Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

"np czy są jakieś kody, dzięki którym doładuję komuś konto albo czy
jest możliwość wypłacenia tej kasy z konta?"

Tak to jest jak się dzieci biorą za Usenet - gubią się w zeznaniach.
Zapomniałeś też o FUT warning, więc jest FUT ignore.
Idź i nie grzesz więcej, pa!

--
M.

Starter za 400 :D