Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?

Data: 2013-04-23 18:32:20
Autor: Cavallino
Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?

Uzytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4c126dc5-1355-42ab-aa30-ace39ecae4a5@googlegroups.com...
Szukam jakiejs wersji assistance na polske i miedzy innymi w gre wchodzi rzeczona firma.
Jakis czas temu wieszali psy na tym bycie, opinie sa rozne z przewaga negatywnych.
Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.

Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.

Ja posiadam, ale od czasu gdy posiadam Lancia sie przestraszyla i nie chce sie zepsuc az do unieruchomienia, wiec nie korzystalem.

Data: 2013-04-23 13:30:52
Autor: Dman666
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 18:32:20 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Ja posiadam, ale od czasu gdy posiadam Lancia sie przestraszyla i nie chce sie zepsuc az do unieruchomienia, wiec nie korzystalem.

Mi tez trudno jest sobie wyobrazic zeby stanelo na amen...moze jednak powinienem wykupic straszaka ;) Dzieki i za to.
--
Dman-666

Data: 2013-04-23 23:17:32
Autor: Cavallino

Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:054a0afb-25da-4b71-afed-ed7902221642@googlegroups.com...
[...]

Ale mnie wcale nie jest trudno sobie wyobrazić, zwłaszcza że Startera kupiłem po tym jak mi się aparat zapłonowy skończył w 1 sekundę, bez żadnego ostrzeżenia nawet.

Data: 2013-04-23 15:02:55
Autor: Dman666
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 23:17:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

Ale mnie wcale nie jest trudno sobie wyobrazić, zwłaszcza że Startera kupiłem po tym jak mi się aparat zapłonowy skończył w 1 sekundę, bez żadnego ostrzeżenia nawet.

No ok...ale jakos trudno mi sobie wyobrazic, ze na drodze ktos to naprawi. Predzej lawetowanie do warsztatu.

Abo w ogole to benzyna w trase sie wybrales. Kup "smierdziucha" ;-)

--
Dman-666

Data: 2013-04-24 16:10:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3572ef5d-77a9-4e30-a180-abe7e92d974a@googlegroups.com...
> [...]

ostrzeżenia nawet.

No ok...ale jakos trudno mi sobie wyobrazic, ze na drodze ktos to naprawi. Predzej lawetowanie do warsztatu.

No i na to właśnie liczę.

Abo w ogole to benzyna w trase sie wybrales. Kup "smierdziucha" ;-)

Mam.
Ale w fajne miejsca i okazje się jeździ klasykiem.

Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?