"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwoś ć społeczną">

Data: 2011-05-22 09:06:24
Autor: jadrys
"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwoś ć społeczną">
W dniu 2011-05-22 04:31, cirrus pisze:
# Otoz, niedalej jak wczoraj, slynny "Staruch"- herszt kiboli z "zylety" ( ten ktory niedawno wbiegl na boisko i spoliczkowal pilkarza)

Ten piłkarz swoją postawą na boisku sprowokował go.. I nie słyszałem żeby miał do "Starucha" jakieś pretensje o ten policzek.

Data: 2011-05-22 10:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irad3g$lgg$5news.onet.pl...
[...]

Jeśli nie będziesz zgadzał się z moimi poglądami i w efekcie dostaniesz ode mnie wpie...ol, to nie miej do mnie pretensji. To będzie twoja wina.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-23 22:11:45
Autor: jadrys
[...]

Jeżeli ty będziesz mi za coś konkretnego płacił a ja tą robotę będę olewał, to chyba nie mogę mieć pretensji o spoliczkowanie.

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwo¶æ spo³eczn±">
On Sun, 22 May 2011 09:06:24 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 04:31, cirrus pisze:
> # Otoz, niedalej jak wczoraj, slynny "Staruch"- herszt kiboli z > "zylety" ( ten ktory niedawno wbiegl na boisko i spoliczkowal pilkarza)

Ten pi³karz swoj± postaw± na boisku sprowokowa³ go.. I nie s³ysza³em ¿eby mia³ do "Starucha" jakie¶ pretensje o ten policzek.

 no nie! postawa go sprowokowal. a ten sru mu z liscia.
 pokombinuj z wyobraznia: boisko - trybuny. staruch - pilkarz.
 wyobraz sobie, powiedzmy, ze co dziesiatemu w naszym kraju
 nie podoba sie postawa np. rogalskiego. to luuu go w pape!
 akceptujesz takie zachowania?!!  czy ty dobrze sie czujesz?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 22:11:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 10:32, he®sk pisze:
[...]

A czego ty czepiasz się mnie? Przecież to ich wewnętrzna sprawa.. Staruch dał mu w ryj a on nie wnosi o to pretensji bo poczuł się winny, więc czego chcesz ode mnie?

Data: 2011-05-24 04:36:51
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1h$e0l$4news.onet.pl...
[...]

Mam nadzieje, że ty tez od kogos dostaniesz w ryj za wygadywanie bzdur.

--
stevep

Data: 2011-05-22 11:02:20
Autor: cirrus
[...]

Widocznie dobry z niego chrześcijanin i nadstawia drugi, a tak na poważnie woli się nie narażać na cios maczetą.

--
stevep

Data: 2011-05-23 22:11:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 11:02, cirrus pisze:
[...]

Wbrew pozorom, niektórzy piłkarze to uczciwi ludzie i potrafiący zrozumieć swój błąd. Wawrzyniak zrozumiał irytację tego co przyszedł na mecz..

Data: 2011-05-24 04:35:56
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1i$e0l$5news.onet.pl...
[...]

Raczej wolał się nie narażać podobnie jak Rzeźniczak.

--
stevep

"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwoś ć społeczną">