"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwo¶æ spo³eczn±">

Data: 2011-05-22 04:31:16
Autor: cirrus
"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwo¶æ spo³eczn±">
# Otoz, niedalej jak wczoraj, slynny "Staruch"- herszt kiboli z "zylety" ( ten ktory niedawno wbiegl na boisko i spoliczkowal pilkarza) podczas demonstracji antyrzadowej, ktora odbyla sie pod stadionem Legii, nawolywal swoich kompanow do zachowania spokoju i do nie wywolywania burd.

Fakt nawolywania do spokojnego protestu zasluguje oczywiscie na aprobate. Jednak, czyz nie wyglada to wszysko na mediala "scieme" pod publike, ktora ma przeslonic wszystkim niewygodny fakt, ze kibice to wlasnie w duzym stopniu agresywni chuligani?

Bo przeciez trudno uwierzyc w to, ze "Staruch" nagle sie przeobrazil, i stal sie oredownikiem kulturalnego dopingu, a nawet trybunem ludowym prowadzacym masy w obywatelskim sprzeciwie wobec wladzy.

Warto zadac sobie w tym momencie pytanie ilu takich "staruchow" walczacych o sprawiedliwosc spoleczna i okazyjnie nakladajacych patriotyczne szaty, ma decydujacy wplyw na caly ruch kibicowski w Polsce?

Nie chce przy okazji kategorycznie odmawiac tym ludziom pewnej szczerosci w przezywaniu patriotycznych uniesien, jak chociazby podczas rocznic Powstania Warszawskiego, oraz pewnych racji w dazeniu do prawdy. Chce tylko podkreslic, ze wedlug mojego najglebszego przekonania, wyznawcy kultu agresji, i ci wykorzystujacy obrazliwe antysemickie przyspiewki w celu obrazania innych, a ktorych przeciez nie brakuje wsrod kibicow, nawiazuja w bezposredni sposob do nazistowskiej ideologii, przeciwko ktorej walczyli i gineli tak ponoc przez nich szanowani Powstancy Warszawscy.

Chcialoby sie wierzyc, ze demonstracje takie jak ta wczorajsza pod stadionem Legii, ktora rzeczywiscie przebiegala bez bandyckich incydentow, sa dobrym prognostykiem na przyszlosc, i spowoduja przyjmowanie przez kibicow bardziej dopuszczalnych norm zachowan, rowniez u osobnikow pokroju "Starucha". A nie sa wylacznie dorazna gra na zdobycie tak im potrzebnego obecnie poparcia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrhc

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:06:24
Autor: jadrys
"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwoś ć społeczną">
W dniu 2011-05-22 04:31, cirrus pisze:
# Otoz, niedalej jak wczoraj, slynny "Staruch"- herszt kiboli z "zylety" ( ten ktory niedawno wbiegl na boisko i spoliczkowal pilkarza)

Ten piłkarz swoją postawą na boisku sprowokował go.. I nie słyszałem żeby miał do "Starucha" jakieś pretensje o ten policzek.

Data: 2011-05-22 10:06:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irad3g$lgg$5news.onet.pl...
[...]

Jeśli nie będziesz zgadzał się z moimi poglądami i w efekcie dostaniesz ode mnie wpie...ol, to nie miej do mnie pretensji. To będzie twoja wina.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-23 22:11:45
Autor: jadrys
[...]

Jeżeli ty będziesz mi za coś konkretnego płacił a ja tą robotę będę olewał, to chyba nie mogę mieć pretensji o spoliczkowanie.

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
On Sun, 22 May 2011 09:06:24 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 04:31, cirrus pisze:
> # Otoz, niedalej jak wczoraj, slynny "Staruch"- herszt kiboli z > "zylety" ( ten ktory niedawno wbiegl na boisko i spoliczkowal pilkarza)

Ten pi³karz swoj± postaw± na boisku sprowokowa³ go.. I nie s³ysza³em ¿eby mia³ do "Starucha" jakie¶ pretensje o ten policzek.

 no nie! postawa go sprowokowal. a ten sru mu z liscia.
 pokombinuj z wyobraznia: boisko - trybuny. staruch - pilkarz.
 wyobraz sobie, powiedzmy, ze co dziesiatemu w naszym kraju
 nie podoba sie postawa np. rogalskiego. to luuu go w pape!
 akceptujesz takie zachowania?!!  czy ty dobrze sie czujesz?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 22:11:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 10:32, he®sk pisze:
[...]

A czego ty czepiasz się mnie? Przecież to ich wewnętrzna sprawa.. Staruch dał mu w ryj a on nie wnosi o to pretensji bo poczuł się winny, więc czego chcesz ode mnie?

Data: 2011-05-24 04:36:51
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1h$e0l$4news.onet.pl...
[...]

Mam nadzieje, że ty tez od kogos dostaniesz w ryj za wygadywanie bzdur.

--
stevep

Data: 2011-05-22 11:02:20
Autor: cirrus
[...]

Widocznie dobry z niego chrześcijanin i nadstawia drugi, a tak na poważnie woli się nie narażać na cios maczetą.

--
stevep

Data: 2011-05-23 22:11:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 11:02, cirrus pisze:
[...]

Wbrew pozorom, niektórzy piłkarze to uczciwi ludzie i potrafiący zrozumieć swój błąd. Wawrzyniak zrozumiał irytację tego co przyszedł na mecz..

Data: 2011-05-24 04:35:56
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1i$e0l$5news.onet.pl...
[...]

Raczej wolał się nie narażać podobnie jak Rzeźniczak.

--
stevep

"Staruch" jak jadrys walczy o "sprawiedliwo¶æ spo³eczn±">