Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami

Data: 2012-05-29 12:05:25
Autor: gringo
Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami
Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Tak, znaczy jeszcze nie uporano, ale w tej chwili na przykład 42 osoby zostały aresztowane z pseudokibców przez policję ze względu na inne przestępstwa, no żeby kogoś zaaresztować trzeba mieć określone poszlaki i podejrzenia o popełnieniu przestępstwa.

Data: 2012-05-29 12:30:15
Autor: kundel razor
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
[...]

Pzrestępców pisowskich trzeba zamykać! Ta zaraza znów się rozłazi po kraju!

Data: 2012-05-29 14:32:44
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:30,  kundel razor pisze:
> [...]
Pzrestępców pisowskich trzeba zamykać! Ta zaraza znów się rozłazi po kraju!

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

W 2007 pelomafia zdecydowanie popierala kiboli i z wzajemnoscia. Od
kiedyz to skonczyla sie ta ich milosc ? Od czasu "Tusek ty matole" ? ;-)

Data: 2012-05-29 16:14:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc4c1ef$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

W 2007 pelomafia zdecydowanie popierala kiboli i z wzajemnoscia. Od
kiedyz to skonczyla sie ta ich milosc ? Od czasu "Tusek ty matole" ? ;-)

Co ty świnipasie nie powiesz? Masz zaniki pamięci pgr-owski pajacu?

BomBel

Data: 2012-05-29 13:31:54
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-29 12:05, gringo pisze:
[...]

A po igrzyskach zostanie jak zwykle zwolniony. I niech mi ktoś powie, że dzisiejszy reżim nie prześladuje biednych Polaków z prawdziwej opozycji.

Akurat tych gangsterów nie zaliczyłam do grona "biednych Polaków". Tym nie mniej prawdą jest że najłatwiej w Polsce represjonować jest biednych ludzi którzy nie robią nikomu nic złego. I to właśnie nasze władze robią.

Data: 2012-05-29 13:57:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq2c3p$q30$1inews.gazeta.pl...
[...]

Staruch jest represjonowany? I oczywiście niewinny? A w ubiegłym roku otrzymał wyrok w zawiasach za niewinność?
Więzienia są pełne takich co siedzą za "niewinność"!

Data: 2012-05-29 14:39:21
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-29 14:08, gringo pisze:

Akurat tych gangsterów nie zaliczyłam do grona "biednych Polaków". Tym
nie mniej prawdą jest że najłatwiej w Polsce represjonować jest biednych
ludzi którzy nie robią nikomu nic złego. I to właśnie nasze władze robią.
================================
A co ty możesz o nich wiedzieć? Przecież procesu publicznego nigdy nie robią im.

Po prostu nie da się ukryć że na stadionach niektórzy handlują "dopingiem", i oni na pewno się nie przejmują tym czy do pierwszego będą mieli co do garnka włożyć, a więc nie "biedni Polacy". Jednak w większości przypadków ci dealerzy nie mają nic wspólnego z tymi co zwykło ich się nazywać "kibolami".

Data: 2012-05-29 13:34:19
Autor: White Power
jadrys <kkp@gazeta.pl> napisał(a):
Jednak w większości przypadków ci dealerzy nie mają nic wspólnego z tymi co zwykło ich się nazywać "kibolami".

Ciekawe kiedy się zrobi badania o prowadzeniu po pijaku przez kiboli.
Modne będzie sprawdzanie czy osoby które coś przeskrobały bywają na meczach piłkarskich.
Jak są powiązania narodowców z kibolami, dilerów z kibolami to trzeba czekać aż służby i wymiar sprawiedliwości ujawni kolejne szokujące powiązania.

Data: 2012-05-30 22:11:49
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-29 15:34, White Power pisze:

[...]

No właśnie, - tylko patrzeć jak wprowadzą zakaz prowadzenia auta po wyjściu ze stadionu po meczu.  I jestem gotów postawić sporą sumkę że ten pomysł spodka się z aprobatą wielu.. grzegorzy Z..

Data: 2012-05-29 15:18:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq2g28$7hg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niech się podzielą z biednymi? Ty już to zrobiłeś? Pochwal się!

Data: 2012-05-29 16:13:42
Autor: Leprechaun
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq2719$m4$1adenine.netfront.net...
[...]

Pierdzenie w kalesony. To kibol na usługach mafii.

BomBel

Data: 2012-05-31 08:23:38
Autor: stevep
Dnia 29-05-2012 o 18:50:53 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

=========================> Bardzo kulturalny i inteligentny, elokwentny chłopak, dlatego go  niszczą.  -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to  news@netfront.net -- -

To dlaczego nie wstąpi do PiS-u?
--
stevep

Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami