Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami

Data: 2012-05-29 16:13:42
Autor: Leprechaun
Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami
Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jq2719$m4$1adenine.netfront.net...
Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Tak, znaczy jeszcze nie uporano, ale w tej chwili na przykład 42 osoby zostały aresztowane z pseudokibców przez policję ze względu na inne przestępstwa, no żeby kogoś zaaresztować trzeba mieć określone poszlaki i podejrzenia o popełnieniu przestępstwa.

A po igrzyskach zostanie jak zwykle zwolniony. I niech mi ktoś powie, że dzisiejszy reżim nie prześladuje biednych Polaków z prawdziwej opozycji.

Pierdzenie w kalesony. To kibol na usługach mafii.

BomBel

Data: 2012-05-31 08:23:38
Autor: stevep
Dnia 29-05-2012 o 18:50:53 gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

[...]

=========================> Bardzo kulturalny i inteligentny, elokwentny chłopak, dlatego go  niszczą.  -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to  news@netfront.net -- -

To dlaczego nie wstąpi do PiS-u?
--
stevep

Staruch regularnie aresztowany przed igrzyskami