Staruch znalazł sobie obrońcę!!!

Data: 2012-12-16 18:13:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

Data: 2012-12-16 09:22:10
Autor: Marek
W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 18:13:04 UTC+1 użytkownik Andrzej Zbierzchowski napisał:
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))

-- Pozdrawiam!

Andrzej Zbierzchowski

Falszywy pies...
"Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

Data: 2012-12-16 23:23:41
Autor: Lorn
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
W dniu 2012-12-16 18:22, Marek pisze:
Falszywy pies...

Fałszywy katoliku...

Data: 2012-12-16 18:32:06
Autor: u2
W dniu 2012-12-16 18:13, Andrzej Zbierzchowski pisze:
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))

Ojciec Starucha pisywal w GW.

Data: 2012-12-16 09:51:24
Autor: Marek
W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 18:32:06 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2012-12-16 18:13, Andrzej Zbierzchowski pisze:

> I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))

Ojciec Starucha pisywal w GW.

A co pisal ?

Data: 2012-12-16 19:12:55
Autor: u2
W dniu 2012-12-16 18:51, Marek pisze:
[...]

Ostatnio pisal tak :

http://niezalezna.pl/29404-ojciec-piotra-staruchowicza-pisze-do-michnika

Szanowny Adamie,

 z przeraĹźeniem odkryłem, Ĺźe prawdopodobnie ktoś udaje dziennikarzy
kierowanej przez Ciebie „Gazety Wyborczej”. Pracowałem w niej i obaj
doskonale wiemy, że nie do pomyślenia jest, by dziennikarz Twojej gazety
nie stosował elementarnych zasad tej profesji: rzetelności, staranności,
udzielania głosu wszystkim stronom, niezniekształcania wypowiedzi,
niepolegania na jednym źródle (np. policyjnym), niepisania pod tezę,
niemieszania informacji z komentarzem, niewydawania wyroku przed
orzeczeniem sądu (pamiętam, że uczulała na to Helena Łuczywo).

 Co mnie zatem zaniepokoiło? No przecieĹź, Adamie, bądĹşmy szczerzy, ot,
chociażby – żaden dziennikarz „Gazety Wyborczej” nie nazwałby przecież
mojego syna, gdy nie był jeszcze nawet oskarżonym, a jedynie podejrzanym
w sprawie wynikającej z dziwnego sojuszu „Matołka” z „Koziołkiem”,
bandytą (bandyta – przestępca dokonujący napadów z bronią w ręku,
zabójstw innych ludzi – według „Słownika języka polskiego” na:
http://slowniki.gazeta.pl). Nikt z nich nie użyłby określenia „herszt
kiboli Legii” (herszt – przywódca bandy, szajki; źródło jak wyżej).
Żaden nie napisałby o moim synu, że jest szefem bojówki (bojówka –
oddział zbrojny organizacji konspiracyjnej; źródło j.w.). Czyli? Jak
nic, ktoś się podszywa.

 Pisałeś, Adamie, rok temu (oczywiście, w zupełnie innej sprawie, wiem):
„Wzory były znane i sprawdzone – procesy stalinowskie. Oczywiście była
to miniatura pierwowzoru – nie było przecież tortur, wyroków śmierci.
Jednak filozofia władzy była niezmienna – nie wystarczała kara więzienia
dla oskarżonych. Musieli oni przedtem być opluci, zohydzeni w oczach
społeczeństwa, wykluczeni ze wspólnoty narodowej.” I oczywiście, obaj
doskonale wiemy, że „GW” nigdy by się nie zniżyła do takich metod
względem „kiboli” i „Starucha”.

Wiemy też obaj doskonale, że „Gazeta” konsekwentnie broni praw człowieka
– każdego człowieka – i heroicznie walczy z nadużyciami władzy –
wszelkiej władzy. Dlatego głęboko wierzę, że już przeprowadziła – jak
zawsze dogłębne – dziennikarskie śledztwo w sprawie pobicia mojego syna
przez umundurowanych neoubekĂłw podczas zatrzymania rok temu. I
sprawdziła, czy przypadkiem w Polsce nie stosuje się do dziś ubeckiej
metody „na kożuch” – na pewno dobrze pamiętasz, jak to komunistyczne
media posłusznie powielały ubeckie „ustalenia” o rzekomej kradzieży
kożucha przez znakomitą aktorkę i opozycjonistkę Halinę Mikołajską. I
wyjaśniła, czy do dzisiaj w Polsce prokurator daje oskarżonemu wybór:
nie przyznajesz się, to siedzisz dwa lata bez wyroku, przyznajesz się –
natychmiast wychodzisz. I zajęła się – sygnalizowanym zresztą onegdaj
przez Rzecznika Praw Obywatelskich – traktowaniem osadzonych w aresztach
śledczych, np. czy rzeczywiście na Białołęce stosuje się karę bicia
pałkami w pięty albo czy jeden z tamtejszych klawiszy wydaje rozkazy po
niemiecku (takie tam zabawne Raus, Schneller itp.). Jestem spokojny, Ĺźe
to zrobiła. Tylko może ktoś się podszywa pod redaktorów i utrudnia
publikację.

 Szanowny Adamie, czy nie powinieneś przypadkiem zainteresować
podszywaczami prokuratury?

 Jak zawsze serdeczny –
Wojtek Staruchowicz

 PS
 Nie wysyłam tego listu bezpośrednio do Ciebie, Adamie, ani do „GW”, bo
– wobec powyższego – nie mogę mieć przecież pewności, czy pod Twoje
nazwisko i pod adres na Czerskiej też się ktoś nie podszywa.

Data: 2012-12-16 20:11:41
Autor: sdf
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
co ty frajerze chcesz od pisiorów

Data: 2012-12-16 21:38:24
Autor: u2
W dniu 2012-12-16 20:11, sdf pisze:
co ty frajerze chcesz od pisiorów

Z tego co pisuje na psp wynika, ze ma poglady zblizone do pisiorow.

Data: 2012-12-16 20:47:04
Autor: Trybun
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
W dniu 2012-12-16 18:13, Andrzej Zbierzchowski pisze:
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))

A z jakiej to niby okazji "pisior" Każdy uczciwy człowiek opowie się po stronie "Starucha".

Data: 2012-12-17 17:57:07
Autor: Przemysław M.
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
Dnia Sun, 16 Dec 2012 20:47:04 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2012-12-16 18:13, Andrzej Zbierzchowski pisze:
I zostaů nim... Naůćcz!!! Czyý to nie pićkne? Naůćcz - pisior :)))

A z jakiej to niby okazji "pisior" Kaýdy uczciwy czůowiek opowie sić po stronie "Starucha".

Po stronie tego bandziora?! Uczciwy czůowiek? Puknij sić ty w ten komuszy
ůeb!

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-12-18 12:05:50
Autor: boukun
Staruch znalazů sobie obrońcć!!!
Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:kanivm$f8d$1dont-email.me...
[...]

Staruch jest represjinowany i siedzi za matoůa. Nie jest ten můody i elokwentny czůowiek ýadnym bandziorem, nie ma aktu oskarýenia...

boukun

Data: 2012-12-18 12:44:15
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-17 17:57, Przemysůaw M. pisze:

A z jakiej to niby okazji "pisior" Kaýdy uczciwy czůowiek opowie sić po
stronie "Starucha".
Po stronie tego bandziora?! Uczciwy czůowiek? Puknij sić ty w ten komuszy
ůeb!

A cóý takiego ten "bandzior" zrobiů ýe juý tyle czasu gnije w kryminale?

Tak nawiasem - ten policjant po cywilnemu, ucharakteryzowane na kibica, który to skopaů przechodnia na ulicy juý po wyroku, czy nadal czeka w areszcie na proces? I co z jergo przeůoýonym - czy juý na skrzyýowaniu kieruje ruchem?

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
  Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-12-21 17:54:26
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-12-18 12:44, Trybun pisze:
[...]

Juz dawno po wyroku. Dla skopanego. Za naruszenie nietykalności policyjnego buta przy pomocy nosa.

Data: 2012-12-16 23:16:42
Autor: Chiron
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kakvf1$dkh$1news.vectranet.pl...
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))
Co to znaczy "pisior"? Ja uważam, że staruch to po prostu więzień polityczny- i każdy uczciwy człowiek powinien się za nim wstawiać

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2012-12-16 23:21:32
Autor: Lorn
W dniu 2012-12-16 23:16, Chiron pisze:
[...]

Wstaw się... Poznamy twoją uczciwość :P :>

Data: 2012-12-17 17:27:55
Autor: u2
[...]

No niby Nałęcz w porządku, choć był w PZPR. Ale ja nie wierzę nikomu kto
był w PZPR i teraz jest na topie.

Data: 2012-12-17 17:45:27
Autor: Przemysław M.
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
Dnia Mon, 17 Dec 2012 17:27:55 +0100, u2 napisaů(a):

W dniu 2012-12-16 23:16, Chiron pisze:
Uýytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisaů w
wiadomoúci news:kakvf1$dkh$1news.vectranet.pl...
I zostaů nim... Naůćcz!!! Czyý to nie pićkne? Naůćcz - pisior :)))
Co to znaczy "pisior"? Ja uwaýam, ýe staruch to po prostu wićzień
polityczny- i kaýdy uczciwy czůowiek powinien sić za nim wstawiaă

No niby Naůćcz w porzŕdku, choă byů w PZPR. Ale ja nie wierzć nikomu kto
byů w PZPR i teraz jest na topie.

Jako agnostyk zapewne wierzysz Grzegorzowi Piotrowskiemu.

Data: 2012-12-17 19:36:22
Autor: Paweů
W dniu 17.12.2012 17:45, Przemysůaw M. pisze:
Dnia Mon, 17 Dec 2012 17:27:55 +0100, u2 napisaů(a):

Co to znaczy "pisior"? Ja uwaýam, ýe staruch to po prostu wićzień
polityczny- i kaýdy uczciwy czůowiek powinien sić za nim wstawiaă

hahaha, dobry ýart :)

--
paweů

Data: 2012-12-17 19:39:10
Autor: u2
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
W dniu 2012-12-17 19:36, Paweł pisze:
hahaha, dobry żart

GWno przesladuje kazdego kto sie wylamal z ich kurateli. Pan Wojtek
Staruchowicz nie jest wyjatkiem.

Data: 2012-12-17 19:46:34
Autor: Paweł
W dniu 17.12.2012 19:39, u2 pisze:
W dniu 2012-12-17 19:36, Paweł pisze:
hahaha, dobry żart

GWno przesladuje kazdego kto sie wylamal z ich kurateli. Pan Wojtek
Staruchowicz nie jest wyjatkiem.

dobra, pośmialiśmy się, ale co za dużo to niezdrowo :)

--
paweł

Data: 2012-12-17 19:55:15
Autor: u2
W dniu 2012-12-17 19:46, Paweł pisze:
dobra, pośmialiśmy się, ale co za dużo to niezdrowo

A coz takiego smiesznego w chorym na raka Michniku ?

Data: 2012-12-17 20:51:23
Autor: Paweł
W dniu 17.12.2012 19:55, u2 pisze:
W dniu 2012-12-17 19:46, Paweł pisze:
dobra, pośmialiśmy się, ale co za dużo to niezdrowo

A coz takiego smiesznego w chorym na raka Michniku ?

a czy ja coś o Michnku piszę? masz jakąś obsesję utuś.a staruch jest tak samo polityczny jak lenar, czy jak tam wołają na tego chłopaka z Poznania. albo ci goście z Krakowa, co się rżną nawzajem nożami.

--
paweł

Data: 2012-12-17 21:07:08
Autor: u2
W dniu 2012-12-17 20:51, Paweł pisze:
[...]

Pojade bidzikiem : nie rznij glupa pawelku :)

Data: 2012-12-18 18:11:10
Autor: Paweł
W dniu 17.12.2012 21:07, u2 pisze:
[...]

o, i następna pokazówka Młodych Polskich Patriotów

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,13070642,Wpadli_uczestnicy_napadu_na_squat_Wagenburg__To_kibole.html#BoxWiadTxt
.. utuś, masz kolejnych pięciu politycznych
--
paweł

Data: 2012-12-18 18:17:35
Autor: u2
W dniu 2012-12-18 18:11, Paweł pisze:
Pojade bidzikiem : nie rznij glupa pawelku :)

o, i następna pokazówka Młodych Polskich Patriotów

Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

Data: 2012-12-18 18:34:14
Autor: Paweł
W dniu 18.12.2012 18:17, u2 pisze:
W dniu 2012-12-18 18:11, Paweł pisze:
Pojade bidzikiem : nie rznij glupa pawelku :)

o, i następna pokazówka Młodych Polskich Patriotów

Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

tzn czemu zaprzeczasz? nie było wjazdu? policja nikogo nie zatrzymała?
zatrzymała, ale to nie byli Młodzi Polscy Patrioci? czy może  oni tam
akurat przechodzili wracając z wolontariatu w Caritasie, zauważyli że
ktoś bije niewinnych ludzi i rzucili się na pomoc?

--
paweł

Data: 2012-12-18 18:44:00
Autor: u2
W dniu 2012-12-18 18:34, Paweł pisze:
Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

tzn czemu zaprzeczasz?

Niczemu nie zaprzeczam. Potwierdzam, ze jestes wiarygodny jak GWno :)

Data: 2012-12-18 19:10:10
Autor: Marek Woydak
On Tue, 18 Dec 2012 18:44:00 +0100, u2 wrote:

W dniu 2012-12-18 18:34, Paweł pisze:
Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

tzn czemu zaprzeczasz?

Niczemu nie zaprzeczam. Potwierdzam, ze jestes wiarygodny jak GWno :)

Wam to wiarygodne źródła informacji to: klecha, Radio Maryja, TV Trwam,
Gazeta Polska, Gośc Niedzielny i inne medialne odmóżdżanie głoszone za
przyzwoleniem Torunia. Solą w oczu jest wam GW. Pisze o takich jak wy
prawdę!

MW

Data: 2012-12-18 21:19:24
Autor: Paweł
W dniu 18.12.2012 18:44, u2 pisze:
W dniu 2012-12-18 18:34, Paweł pisze:
Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

tzn czemu zaprzeczasz?

Niczemu nie zaprzeczam. Potwierdzam, ze jestes wiarygodny jak GWno :)

ech, tuptuś tuptuś, biedactwo, ciężko musi się żyć z takimi fobiami jak
twoje. co ty zrobisz jak w GW napiszą że  śnieg spadł? na złość
wyjdziesz w krókich spodenkach?

--
paweł

Data: 2012-12-18 21:40:48
Autor: u2
W dniu 2012-12-18 21:19, Paweł pisze:
Niczemu nie zaprzeczam. Potwierdzam, ze jestes wiarygodny jak GWno :)

ech, tuptuś tuptuś, biedactwo, ciężko musi się żyć z takimi fobiami jak
twoje.

Oj tam pawlik, nie kazdy jest taki jak ty :)

Data: 2012-12-18 22:04:21
Autor: Paweł
W dniu 18.12.2012 21:40, u2 pisze:
[...]

:( i znowu, te przekomarzanki jak z podstawówki. postaraj się bardziej.
napisz ciętą ripostę. obnaż mizerię intelektualną adwersarza. jak na
razie jakieś takie mierne te twoje próby odgryzania się. poćwicz w
samotności, będę śledził z uwagą twoje postępy. na razie żegnam

--
paweł

Data: 2012-12-18 19:12:14
Autor: Marek Woydak
On Tue, 18 Dec 2012 18:17:35 +0100, u2 wrote:

W dniu 2012-12-18 18:11, Paweł pisze:
Pojade bidzikiem : nie rznij glupa pawelku :)

o, i następna pokazówka Młodych Polskich Patriotów

Jestes wiarygodny jak GWno pawlik :-)))

Ty jesteś wiarygodny jak Jarosław Kaczyński razem z Rydzykiem! ;-))

MW

Data: 2012-12-16 23:22:06
Autor: Lorn
Staruch znalazł sobie obrońcę!!!
W dniu 2012-12-16 18:13, Andrzej Zbierzchowski pisze:
I został nim... Nałęcz!!! Czyż to nie piękne? Nałęcz - pisior :)))

Możesz zapodać jakiegoś linka?

Staruch znalazł sobie obrońcę!!!