Staruszek

Data: 2017-11-24 21:21:51
Autor: Jacek
Staruszek
W dniu 23.11.2017 o 11:51, J.F. pisze:
Uwaga - drastyczne
Ja tam powiem tak: nie wiek jest istotny, a sprawność.
Znam kilka młodych osób, które tak jeżdżą, że strach i kilka po 70-tce, jeżdżących dobrze i nie "kapeluszniczo".
Rozwijając temat - co byście powiedzieli na okresową weryfikację różnego rodzaju uprawnień? ;-)
Na przykład każdy co 10 lat zdaje ponownie maturę i jak nie zda, to traci świadectwo. Widząc poziom dyskusji na różnych forach rzeźnia by była straszna.
Jacek

Data: 2017-11-25 01:18:37
Autor: RadoslawF
Staruszek
W dniu 2017-11-24 o 21:21, Jacek pisze:

[...]

Jeśli to odbierze automatem dyplom uczelni wyższej to jestem za.
Ale politycy będą przeciw.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-11-26 21:24:13
Autor: Jacek
Staruszek
W dniu 25.11.2017 o 01:18, RadoslawF pisze:

Jeśli to odbierze automatem dyplom uczelni wyższej to jestem za.
Ale politycy będą przeciw.  :-)
Podejrzewam, że nie tylko politycy ;-)
Syn nie tak dawno zdawał maturę i pokusiłem się zrobić sobie też taki egzamin z matematyki rozszerzonej i powiem tylko, że zdałem ale szału z punktami nie było.
Jacek

Staruszek