Stary Japoniec czy m這dy Francuz?

Data: 2010-09-25 08:34:47
Autor: AA
Stary Japoniec czy m這dy Francuz?
- Nissan Primera 2000 1.8 ze sprawdzonym przebiegiem 110kkm

W rodzinie jest Primera z 1999r z silnikiem 1.6. Nie chce uogolniac, zwlaszcza ze do marki Nissan mam bardzo pozytywne nastawianie (znam z eksploatacji kilka innych modeli, lacznie z Datsunem), ale to auto zaliczylo 2x holowanie do warsztatu, 1x lawete i pelno drobnych usterek.
Co ciekawe kierowca nie szalal nim, a obecny przebieg to 130kkm. Problemy rozpoczely sie ~4-tego roku od kupna.

AA

Data: 2010-09-25 10:17:24
Autor: Dysiek
[...]

Mialem 2.0 automat (tip-tronic) z 2000. Silnikowo bez zarzutu - po dzwonie byl swap i silnik jezdzi do tej pory. Mam tylko zastrzezenia do trwlosci karoserii - zaczelo ja lapac na mocowaniu amorow z przodu.

Pozdrawiam
Dysiek

Stary Japoniec czy m這dy Francuz?