Stary OZMRiK Empiki i Amazony! ;-)

Data: 2018-04-27 10:02:55
Autor: A. Filip
Stary OZMRiK Empiki i Amazony! ;-)
Ten OZMRiK to się dopiero teraz wybudził ze snu zimowego [1]?
Polska premiera była w sierpniu 2017 [2]. światowa w 2010 [3].

[1] https://kultura.onet.pl/wiadomosci/omzrik-alarmuje-homofobiczna-ksiazka-rozpowszechniana-przez-empik/4hbs910
OMZRiK alarmuje: homofobiczna książka rozpowszechniana przez Empik
24 kwi, 15:51
Sieć księgarni Empik rozpowszechnia książkę, stygmatyzującą osoby
homoseksualne - alarmuje Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich
i Ksenofobicznych (OMZRiK). Chodzi o publikację "Walka o
normalność. Przewodnik do autoterapii homoseksualizmu" holenderskiego
psychologa Gerarda van den Aardwega. [...]

[2] http://www.empik.com/walka-o-normalnosc-przewodnik-do-autoterapii-homoseksualizmu,p1166716732,ebooki-i-mp3-p
Walka o normalność. Przewodnik do autoterapii homoseksualizmu (ebook)
Autor: van der Aardweg Gerard J.M.
Data premiery: 2017-08-23
Cena: 9.99 PLN

[3] https://www.amazon.com/Battle-Normality-Dr-Gerard-Aardweg-ebook/dp/B003UNLAR6
The Battle For Normality Kindle Edition
by Dr. Gerard van den Aardweg (Author)
Kindle $11.16;  Paperback $9.55 Publication Date: July 3, 2010

--
A. Filip

Data: 2018-04-27 04:38:04
Autor: japanizer
Stary OZMRiK właśnie się wybudził ze snu zim owego! Drżyjcie Empiki i Amazony! ;-)
On Friday, April 27, 2018 at 5:02:56 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> normalność. Przewodnik do autoterapii homoseksualizmu" holenderskiego
> psychologa Gerarda van den Aardwega. [...]

Kupiłeś, przeczytałeś, i nie pomogło? No widzisz.

Data: 2018-04-27 16:17:50
Autor: A. Filip
Stary OMZRiK Empiki i Amazony! ;-)
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

> psychologa Gerarda van den Aardwega. [...]

Kupiłeś, przeczytałeś, i nie pomogło? No widzisz.

Nie kupiłem, nie czuje potrzeby czytać, czuje wielką potrzebę wspomóc
wiekopomne wysiłki OMZRiK w jakże szerokim reklamowaniu tego "dzieła"
sprzedawanego w empik.com.  Przecież bez wysiłków OMZRiK bardzo wielu
ludzi by się nie dowiedziało o tym "dziele" i jego wielkim znaczeniu! :-)
"Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska."
Jak oni w kwietniu 2018 obudzili się w sprawie czegoś co empik sprzedaje
od sierpnia 2017 to albo są "organizacją leni" albo robią z igły widły
dopiero w momencie kiedy im wygodnie.

Data: 2018-04-27 07:52:58
Autor: japanizer
Stary OMZRiK właśnie się wybudził ze snu zim owego! Drżyjcie Empiki i Amazony! ;-)
On Friday, April 27, 2018 at 11:18:24 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Jak oni w kwietniu 2018 obudzili się w sprawie czegoś co empik sprzedaje
od sierpnia 2017 to albo są "organizacją leni" albo robią z igły widły

Serio każdego dnia przeglądasz internetowe księgarnie w poszukiwaniu cudownego leku na homoseksualizm? No no. Powodzenia. W tych katolickich możesz coś znaleźć, księża mają dużo doświadczeń, nie tylko pedofilskich.

Data: 2018-05-01 10:55:01
Autor: Pieniądze i Stołki
Stary ultracrepidarian Filip wybudził się ze snu zimowego! Drżyjcie Empiki i Amazony! ;-)
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

[...]

No i jak, pomogło ci żałosny ultracrepidarianie?

CL

Stary OZMRiK Empiki i Amazony! ;-)