Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?

Data: 2009-03-16 19:46:46
Autor: Alex81
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?
In article <gpm5st$puu$1@inews.gazeta.pl>, adak61@gazeta.pl says...

Najmniej chciałbym go złomować i nie chodzi o to, że parę stów trzeba na to wydać, tylko było by mi trochę go szkoda, a jeśli ktoś miałby jeszcze coś z nim zrobić to by była najlepsza opcja.

Co robić? :-)
Wal na fso-ptk.pl - duża szansa że ktoś weźmie, do tego ruch w tym klubie jest dość spory :)

Ps. A ile się na nim nauczyłem! Walory edukacyjne - 100/100 ;-)
Ja przy moim niewiele, no cholera, nie chciał się psuć :>

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-16 19:58:22
Autor: ąćęłńóśźż
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować?
No mój tez mało, az mu się denko tłoka urwało przy zaledwie ok. 130 tys. km ;-))

Ale jak sobie przypominam, ile razy w polskich samochodach musiałem tłumiki wymieniać:  jak nie tylny, to srodkowy, jak nie środowy, to przedni, jak nie przedni, to "portki" (a może portki były w Dużaku?), jak nie portki, to wieszak, k.. mać :-/

A teraz od pięciu lat nie wiem, co to tłumik, co najwyżej jak przy...ę w jakis niski próg czy krawężnik.
JaC

-- -- -

Ja przy moim niewiele, no cholera, nie chciał się psuć

Data: 2009-03-16 20:01:58
Autor: Alex81
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?
In article <gpm7fl$g0d$1@news.wp.pl>, usunto@wp.eu says...
No mój tez mało, az mu się denko tłoka urwało przy zaledwie ok. 130 tys. km ;-))
To musiał staroć był, mój był (jest) z jednego z lepszych roczników :)

[...]
A tego to nie liczę, bo już umiałem wymieniać więc nic się nie nauczyłem. Jedno co to dowiedziałem się że porządnie dograny wydech + obróbka głowicy może nawet w Polonezie dać zaskakujące efekty (chociaż, z drugiej strony, może "zwłaszcza w Polonezie" ...).

A teraz od pięciu lat nie wiem, co to tłumik, co najwyżej jak przy....ę w jakis niski próg czy krawężnik.
A ja się pewnie dowiem, obecne jeździdło też nie słynie z trwałych wydechów, do tego zagazowane...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-16 23:52:22
Autor: Paweł Kulesza
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować?
A tego to nie liczę, bo już umiałem wymieniać więc nic się nie nauczyłem.

A to zależy:) U mnie przez 4 lata wymieniłem 1 raz cały wydech i był spokój (60kkm).

Jedno co to dowiedziałem się że porządnie dograny wydech + obróbka głowicy
może nawet w Polonezie dać zaskakujące efekty (chociaż, z drugiej strony, może
"zwłaszcza w Polonezie" ...).

A tu się zgodzę. Sam przy okazji robienia głowicy chciałem ją podrasować, ale jakoś nie wyszło:/

A to czym teraz śmigasz??

Data: 2009-03-17 06:35:26
Autor: Alex81
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?
In article <gpmkum$d6p$1@inews.gazeta.pl>, rokikulesza@nospam.wp.pl says...
A to zależy:) U mnie przez 4 lata wymieniłem 1 raz cały wydech i był spokój (60kkm).
Ja wymieniłem katalizator na przelotówkę z GLE, dałem kolektor rurowy z GSI i wymieniłem ostatni tłumik na serię bo się skończył - generalnie większości z tego nie musiałem robić ;)
 [ciach]
A to czym teraz śmigasz??
Poszedłem w kierunku obranym przez wielu dawnych posiadaczy Poloneza i kupiłem Lanosa. Nie powiem, jestem zadowolony :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-17 10:44:40
Autor: ąćęłńóśźż
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować?
Psychologowie okreslają to częste zjawisko jako "związek ofiary z katem" ;-))
JaC

-- -- -

Poszedłem w kierunku obranym przez wielu dawnych posiadaczy Poloneza i kupiłem Lanosa.

Data: 2009-03-17 10:52:46
Autor: Grejon
ąćęłńóśźż pisze:
Psychologowie okreslają to częste zjawisko jako "związek ofiary z katem" ;-))

Syndrom sztokholmski? :)

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-03-17 20:55:57
Autor: Alex81
Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?
In article <gpnrti$3kb$1@inews.gazeta.pl>, grejon83@gazeta.pl says...

ąćęłńóśźż pisze:
> Psychologowie okreslają to częste zjawisko jako "związek ofiary z katem" ;-))

Syndrom sztokholmski? :)

ROTFL :D

--
Pzdr
Alex

Stary Polonez: oddać, sprzedać, złomować ?