Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?

Data: 2009-04-08 08:35:55
Autor: Wiki
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
Cześć. Mam starego Playa od baaardzo dawna i zastanawiam się nad przejściem na Play Fresh. Z tego co się orientowałam to warunki są te same, tyle że połączenia tańsze i konto ważne przez rok. W związku z tym pytanie. Czy są jakiekolwiek minusy rezygnowania ze starego Playa i przechodzenia na nowy? Chodzi mi oczywiście o przejście z tym samym numerem (kartą) czyli wysłanie odpowiedniego smsa.

Wiki

Data: 2009-04-08 10:50:22
Autor: ALEX Przekliniak
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
Wiki ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Brak dodatkowych złotych, przy doładowaniach od 50zł wzwyż. I to chyba wszystko.

--
ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-04-08 02:30:35
Autor: adp
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
> Cze . Mam starego Playa od baaardzo dawna i zastanawiam si nad
> przej ciem na Play Fresh. Z tego co si orientowa am to warunki s te
> same, tyle e po czenia ta sze i konto wa ne przez rok. W zwi zku z
> tym pytanie. Czy s jakiekolwiek minusy rezygnowania ze starego Playa
> i przechodzenia na nowy? Chodzi mi oczywi cie o przej cie z tym samym
> numerem (kart ) czyli wys anie odpowiedniego smsa.

Brak dodatkowych z otych, przy do adowaniach od 50z wzwy . I to chyba
wszystko.

Proste przeliczenie mowi, ze brak premii za doladowanie kladzie idee
Fresha u osob, ktore rozmawiaja wiecej niz 306 min/mc. Uwaga: nie
uwzgledniam tu pakietow na stacj i play. Jesli wiec rozmawiasz mniej,
powinno sie oplacic. A na pewno bedzie prosciej (plaska taryfa, brak
wygasajacej po 30 dniach premii).

Data: 2009-04-08 11:10:31
Autor: SDD

Użytkownik "ALEX Przekliniak" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:grhogo$45g$1inews.gazeta.pl...

Brak dodatkowych złotych, przy doładowaniach od 50zł wzwyż. I to chyba wszystko.

Jeszcze mozemy dorzucic jednorazowa 3 zlotowa oplate na aktywacje uslugi "Zbieraj minuty" - ktora raz polacona obowiazuje az do wyzerowanai konta (czyli w praktyce, przy rozsadnym korzystaniu na zawsze).
IMHO wiec nie ma si enad czym zastanawiac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-08 11:10:29
Autor: W
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
SDD wystukał, co następuje:

[...]

Wyzerowaniu konta czy minięciu okresu aktywnego konta (wydawało mi się, że to drugie)? Regulamin jest dziwny w tym zakresie... Raz mówi się o zawieszeniu połączeń wychodzacych a drugi raz o niemożnośi wykonywania połączeń...

7.   W przypadku zawieszenia połączeń wychodzących dla danego numeru MSISDN (numeru telefonu), usługa „Zbieraj Minuty w Play Fresh” zostaje wyłączona, a USytkownik traci przyznane minuty uzyskane w ramach usługi „Zbieraj minuty w Play Fresh”. 8.   O ile USytkownik nie zleci dezaktywacji usługi „Zbieraj minuty w Play Fresh” dzwoniąc do konsultanta Obsługi Klienta pod numerem *500 lub *502, lub nie straci moSliwości wykonywania połączeń wychodzących, to staje się ona usługą stałą. --

Data: 2009-04-08 17:19:02
Autor: dizel
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
On Wed, 8 Apr 2009 08:35:55 +0000 (UTC), "Wiki"
<wiki-1988.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Plusy starego playa:
-premia przy doładowaniu
-zbieraj minuty to usługa cennikowa a nie promocja jak we fresh
-do nie dawna możliwość aktywacji minut na deser po raz kolejny
-ostanio aktywacja po raz kolejny 10minut za 3 pln
Także i tak taniej niż we freshu
Od 2 dni zablokowali możliwość aktywacji pakietu 30 minut za 9 pln
czyli i tak większość będzie musiała na fresh przejść

Data: 2009-04-08 21:28:27
Autor: Tom Zbieg
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
Plusy starego playa:

Dodatkowo mozna aktywowac usluge:
- Pakiet 50 minut za 9 zł (do wszystkich sieci), co znacznie obniza
efektywna cene 1 minuty. Minuty wchodzą podobno na konto "Zbieraj Minuty",
wiec ich ważnosc mozna dowolnie wydluzac, odbierajac (przynajmniej 2-minutowe) rozmowy z innych sieci.

Pozdrawiam,
Tom Zbieg
--
http://tom.fotomaster.waw.pl/sms
Bramka SMS z dowolnym polem nadawcy.

Data: 2009-04-09 00:05:34
Autor: adp
[...]

Nie wydaje mi sie. Kazda minuta "zebrane" ma wlasny czas
przeterminowania (30. dzien po dniu naliczenia). Nie wazne, ile minut
pozniej zbierzesz - ta sie przeterminuje. Jak bys chcial w pelni
kontrolowac waznosc "zbieranych" minut, musialbys zapamietac daty
wszystkich naliczen tych minut....

Czy ktos sprawdzil, ze jest inaczej?

Data: 2009-04-09 13:21:01
Autor: Tom Zbieg
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
Nie wazne, ile minut pozniej zbierzesz - ta sie przeterminuje.

W przypadku pakietu "Zbieraj Minuty" w starym Play, jestem na 100% pewny, że minuty nie tracą ważności jeśli się przynajmniej raz na 30 dni odbierze rozmowę z obcej sieci, trwającą przynajmniej 2 minuty. Dowódem może być fakt, iż cały czas mam kilka godzin na koncie "Zbieraj Minuty", które zebrałem pod koniec zeszłego roku, kiedy to miałem bardzo dużo połączeń z obcych sieci, więc sie dużo uzbierało.

Tak więc ważność dotyczy całego pakietu "Zbieraj Minuty", a nie każdej minutki z osobna, co mnie bardzo cieszy.

Pozdrawiam,
Tom Zbieg
http://tom.fotomaster.waw.pl

Data: 2009-04-09 15:05:37
Autor: Kucing
Dnia Thu, 9 Apr 2009 13:21:01 +0200, Tom Zbieg napisał(a):

Tak więc ważność dotyczy całego pakietu "Zbieraj Minuty", a nie każdej minutki z osobna, co mnie bardzo cieszy.

Mnie się wydaje, że dokładnie tak samo jest w Play Fresh...

--
- Kucing -

Data: 2009-04-14 03:17:50
Autor: dizel
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
On Mon, 13 Apr 2009 12:28:12 -0700 (PDT), adp <adp@poczta.onet.pl>
wrote:

Z ta roznica, ze we Freshu mozna miec rownoczesnie pakiet 100 minut na
stacjonarna (i Play, co ma niewielkie znaczenie). No i tutaj juz nie
pamietam, ktore minuty beda naliczane w pierwszej kolejnosci:
"uzbierane" czy "pakietowe".
Gdyby taryfa chciala byc przyjazna dla uzytkownika, naliczanie
nastepowaloby dla stacjonarnych z minut "pakietowych", dla innych
(poza play) - z "uzbieranych". Ale tak dobrze to juz chyba nie ma :(

Najpierw schodzą minuty ze "zbieraj minuty" potem dopiero z pakietu i
to niezależnie gdzie dzwonisz

Data: 2009-04-14 13:50:37
Autor: Liwiusz
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
spider85@gmail.com pisze:

"zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

   Z czego wynika zakaz łączenia "zbieraj minut" i pakietu 5zł?

--
Liwiusz

Data: 2009-04-14 16:58:04
Autor: dizel
On Tue, 14 Apr 2009 04:41:45 -0700 (PDT), spider85@gmail.com wrote:

"zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
laczony z innymi pakietami; tak wiec albo 100 minut za 5zl
miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

To że promocja to się zgodzę ale że nie można łączyć promocji to nie
prawda. Chodzi o to że jak masz na przykład 10 minut w zbieraj minuty
i aktywny pakiet 100 minut do play i stacjonarne za 5pln to jak
zadzwonisz na telefon stacjonarny to nie pobiera kasy z pakietu za 5
pln tylko z tych 10minut ze zbieraj minuty. Chyba że będziesz miał w
zbieraj minuty 0 to wtedy pobiera odrazu z pakietu.

Data: 2009-04-15 00:36:04
Autor: Chris
Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 04:41:45 -0700 (PDT), spider85@gmail.com
napisał(a):

"zbieraj minuty" we Freshu to tylko promocyjny pakiet i nie moze byc
laczony z innymi pakietami;

Nieprawda!
Nie pakiet, tylko usługa! I można łączyć bez przeszkód!

tak wiec albo 100 minut za 5zl
miesiecznie, albo zbieranie minut spoza sieci (albo inna promocja)

A to ciekawe, bo ja mam i jedno i drugie!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Stary a nowy Play (Fresh), czy warto zamieniac?