Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]

Data: 2011-06-03 12:23:14
Autor: ja_76
Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]
Czesc.

Film chyba w³oski. Na pewno bardzo stary, powiedzmy z lat 60-tych. Matka zostawia dziecko na balkonie, to prawie wypada. Zwisa nad ziemi±. Ona je trzyma za d³onie, nie mo¿e go dosiêgn±æ. Pomaga im facet, który gdzie¶ na zewn±trz klei szyld na wystawie sklepu i widzi, co siê dzieje. Wiêcej nie wiem. Kto¶ ma jaki¶ pomys³?

Z góry dziêki

Data: 2011-06-03 13:02:54
Autor: Neko
Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]
U¿ytkownik "ja_76" <a1976@onet.pl> napisa³

[...]

Ten facet z szyldem to kojarzy mi sie albo z Rambo (w szyldzie mial wyrzutnie
pociskow kierowanych) albo Rocky (stal pod szyldem i wyznawal milosc Adrian)

Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]