Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]

Data: 2011-06-03 13:11:53
Autor: ja_76

Data: 2011-06-03 13:57:19
Autor: Ghost
Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]

U¿ytkownik "ja_76" <a1976@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dd2.00000136.4de8c179newsgate.onet.pl...
&gt; &gt; Film chyba w³oski. Na pewno bardzo stary, powiedzmy z lat 60-tych. Matka
&gt; &gt; zostawia dziecko na balkonie, to prawie wypada. Zwisa nad ziemi±. Ona je
&gt; &gt; trzyma za d³onie, nie mo¿e go dosiêgn±æ. Pomaga im facet, który gdzie¶ na
&gt; &gt; zewn±trz klei szyld na wystawie sklepu i widzi, co siê dzieje. Wiêcej
&gt; &gt; nie wiem. Kto¶ ma jaki¶  pomys³?

&gt; Ten facet z szyldem to kojarzy mi sie albo z Rambo

Widzê, ¿e trwa nalot monotematycznych onianistów. Trudno, takie ¿ycie.

Raczej nanomozgich pryszczow.

Stary, chyba w³oski film [identyfikacja]