Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mająt ek narodowy!"..

Data: 2009-03-04 07:12:17
Autor: Tzva Adonai
Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mająt ek narodowy!"..
.... "który żeśmy wypracowali w czasach PRL"...

Dlaczego nikt tego dziada nie spytał, gdzie ten słynny "majątek
narodowy z czasów PRL" się podział?... I ile był wart w roku 1989r.
przed prywatyzacją...

I jeszcze dodał: "My nie przychodzimy na żebry, my upominamy się o
swoje"...

To ja się pytam, dlaczego do kurwy nędzy państwo upierdala mi połowę
wypłaty, skoro rzeczony dziad twierdzi, że pokolenia peerelowskie same
sobie zarobiły na emerytury?...

Data: 2009-03-04 16:16:17
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
... "który żeśmy wypracowali w czasach PRL"...

Dlaczego nikt tego dziada nie spytał, gdzie ten słynny "majątek
narodowy z czasów PRL" się podział?... I ile był wart w roku 1989r.
przed prywatyzacją...

Kurwa zapytaj się jebanego złodzieja Balcerowicza, co wytransferował do twoich pobratymców miliardy dolarów w latach 90-tych.

Data: 2009-03-04 07:19:11
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 16:16, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

Kurwa zapytaj się jebanego złodzieja Balcerowicza, co wytransferował do
twoich pobratymców miliardy dolarów w latach 90-tych.

Chuja wytransferował, głupia antysemicka szmato, to wy żeście chuja
wytworzyli, bo żyliście wedle zasady "czy się stoi, czy się leży...."..
Tak trudno się przyznać, żeście zamiast nowoczesnej Polski zbudowali
jeden, wielki, zacofany, śmierdzący, peerelowski, osyfiały burdel?...

Data: 2009-03-04 16:29:51
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
[...]

Jebać antysemitów i jebać złodzieji, niezależnie od narodowości.

Data: 2009-03-04 16:28:35
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
[...]

Ty jebana kurwo. A jak nazwiesz sytuację, w której ustalono stały kurs wobec dolara na ROK, po czym podwyższono odsetki z lokat do 80% i żydowskie hieny z NYC zleciały się do Polski niczym muchy do gówna lokując tutaj na ROK miliardy na lokatach?

Przecież to była czysta grabież polskiego majątku narodowego, drenowanie pieniędzy z polskiej gospodarki.

Jak taki żyd ulokował 1 mld USD na lokacie w Polskim banku to po roku wyjeżdzał z ZAGWARANTOWANYMI przez jebaną kurwę Balcerowicza 1.8 mld USD. Kurwa, lepszego interesu to oni nawet w Gabonie by nie zrobili.

Ale widocznie zastosowali się do rad Wałęsy Bolesława, który wprost powiedział na audiencji u amerykańskich żydów, że należy "robić interesy w Polsce, bo nie ma lepszego interesu niż na głupocie ludzkiej."

Kurwa, nie wierzycie? To popatrzcie i posłuchajcie:

http://www.youtube.com/watch?v=I-uho1f5ofc&feature=related

Data: 2009-03-04 07:35:58
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 16:28, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

Ty jebana kurwo. A jak nazwiesz sytuację, w której ustalono stały kurs
wobec dolara na ROK

Kretynie niedouczony, otóż wyjaśniam ci, że ustalenie stałego kursu
złotego wobec dolara na co najmniej roczny okres było warunkiem
uzyskania przez Polskę miliarda dolarów nieoprocentowanej pożyczki
stabilizacyjnej z Funduszu Walutowego.. Polska w ostatecznym
rozrachunku zyskała na tej operacji, a nie straciła, więc o czym ty
buraku pierdolisz?...

Data: 2009-03-04 16:39:04
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
[...]

Nie wiem, czy masz wyprany mózg czy należysz do tej jebanej złodziejskiej mafii, ale tylko idiota nie dostrzeże w tym mechanizmie misternego oszustwa pod przykrywką rzekomego warunku otrzymania pomocy.

Otóż tumanie zapluty mechanizm był dokładnie taki jak opisałeś: pieniądze trafiły do Polski po to, by je natychmiast z powrotem wytransferować z sowitą nawiązką w oparciu o mechanizm, który opisałem wcześniej.

Data: 2009-03-04 07:41:53
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 16:39, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

misternego oszustwa pod przykrywką rzekomego warunku otrzymania pomocy.

Udowodnij kretynie, że Polska na tym straciła...

Data: 2009-03-04 16:45:51
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
Udowodnij kretynie, że Polska na tym straciła...

Udowadniam to tak, że jesteśmy żebrakami Europy bez własnego przemysłu ani kapitału.

Udowodnij skrócony naplecie, że zyskała.

Data: 2009-03-04 07:51:28
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 16:45, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

Udowadniam to tak, że jesteśmy żebrakami Europy bez własnego przemysłu
ani kapitału.

Tak, wy Peerelczycy jesteście żebrakami, żerującymi na moich
podatkach... To prawda.. Przemysłem i kapitałem też nie dysponujecie,
fakt...

Data: 2009-03-04 16:56:04
Autor: Bad Behaviour
Tzva Adonai wrote:
[...]

Haha, dobre, ja PRL-czyk. Ja akurat jestem zaciekłym wrogiem wszelakiej maści komuny i nieróbstwa. Jako "My" miałem na myśli Polskę jako kraj oznaczony geograficznie i gospodarczo.

I proszę nie przypisywać mi łatki jakiegoś jebanego antysemity. Na przykład Krakowski Kazimierz jest moim ulubionym miejscem na ziemi, ze swoimi synagogami i żydowskimi knajpkami.

Data: 2009-03-04 08:15:59
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 16:56, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

Haha, dobre, ja PRL-czyk. Ja akurat jestem zaciekłym wrogiem wszelakiej

Balcerowicz cieszy się moim pełnym zaufaniem... Jaki miałby interes w
okradaniu kraju w którym żyje jego rodzina?.. Czy gdyby miał coś na
sumieniu, to można by go było spotkać na warszawskich ulicach bez
armii ochroniarzy, lub w niechronionej sali wykładowej?...
Nienawidzicie go dlatego, że z całą brutalnością precyzyjnych procesów
ekonomicznych unaocznił wam, ile naprawdę był wart wasz mityczny
"peerelowski majątek narodowy"..  I chwała mu za to, a wy powinniście
się wstydzić, że zamiast rzetelnie pracować, zwyczajnie się
opierdalaliście w majestacie prawa i okradaliście własnej zakłady
pracy... I jeszcze uważaliście to za dowód "osobistej zaradności"....

Data: 2009-03-04 17:56:31
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:fa9adf3c-7b05-4b30-b1a2-d8de221e0fcep36g2000prp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Żeby im się żyło w Polsce zawsze lepiej jak Polakom - Lewartow berele.

boukun

Data: 2009-03-04 09:08:57
Autor: Tzva Adonai
On 4 Mar, 17:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Żeby im się żyło w Polsce zawsze lepiej jak Polakom - Lewartow berele.

Balcerowicz aż do połowy lat 90tych żył w zwykłym blokowisku przy ul.
Krasnobrodzkiej na Bródnie... Dopiero w 1997 przeprowadził się do
skromnego domku na Zaciszu w którym żyje z rodziną aż do dziś.. Domek
Balcerowicza jest mniejszy i mniej wystawny od twojego, na którego
budowę chuj wie skąd wziąłeś pieniądze, prymitywny świnobiju... Są na
tym świecie ludzi, dla których pieniądze są tylko środkiem, a nie
celem, gdybyś nie urodził się plebejuszem, to miałbyś pewnie jakieś
szanse, żeby to zrozumieć...

Data: 2009-03-04 19:30:25
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:5b03680b-cc20-4cc4-a6c9-5b53bde3e700r29g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
Bo ja sam budowałem, własnymi rękami, na wszystkim się znam i wszystko umiem sam zrobić, a ten ciul na niczym się nie zna i nic nie umie. Mnie nikt kitu nie wciśnie, bo od elektroniki po gotowanie mam wszystko opanowane w jednym palcu i super zdolności. Technologie podejrzewałem latami na zachodzie, wyszkoliłem się i zrobiłem to sam, jak Adam Słodowy.

boukun

Data: 2009-03-05 01:41:47
Autor: Pit Kawalarz
Tzva Adonai wrote:

Balcerowicz cieszy się moim pełnym zaufaniem... Jaki miałby interes w
okradaniu kraju w którym żyje jego rodzina?..

Te, zaraz, bo siem pogubiłem. To w końcu on żyt czy cygan?
--
Pit

Data: 2009-03-04 17:18:03
Autor: bolek

Użytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisał w wiadomości news:49ae9b41$1news.home.net.pl...
Tzva Adonai wrote:
[...]

Daj sobie spokój z tym kretynem.
On udaje, że nie wie, że ten PRL nam zaprowadziły jego pociotki z NKWD.
A prywatyzację za psi grosz to też ich robota./tych pociotków ale już nie z NKWD/.
Teraz chcą ukraść resztę i dalej zwalać na PRL.

bolek

Data: 2009-03-04 17:24:44
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:153bd7e1-bc27-4dd9-aa12-763c034f3000h5g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Sam widzisz jaki z Szanownego przyglup,nawet nie wiesz ile czgo bylo i ile jest ato jest takie proste ze wszystko poszlo na zawlaszczenie i odprawy,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-04 17:58:12
Autor: boukun
[...]

Spytaj się Mazowieckiego, pierwszego złodzieja dobytku PRL-u z III RP.

boukun

Data: 2009-03-04 18:25:32
Autor: Spawacz
Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mają tek narodowy!"..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]
gdzie ten słynny "majątek
narodowy z czasów PRL" się podział?... I ile był wart w roku 1989r.
przed prywatyzacją...

Mniej więcej googol(10^100) Rubli Transferowych.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobisz?

boukun, ulżyło Ci?

--

Spawacz

Data: 2009-03-04 18:28:21
Autor: boukun

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:gomdhm$ol2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Moja odpowiedź do wątku na który odpowiadasz była tu:

Data: 2009-03-04 18:35:54
Autor: Spawacz
Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mają tek narodowy!"..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gome8f$poh$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Moja odpowiedź do wątku na który odpowiadasz była tu:

Spytaj się Mazowieckiego, pierwszego złodzieja dobytku PRL-u z III RP.

boukun

Nemaproblema.
Mniej więcej googol(10^100) Rubli Transferowych.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobisz?

boukun, a teraz ulżyło Ci?

--

Spawacz

Data: 2009-03-04 19:27:28
Autor: bolek

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:gome5t$raj$1inews.gazeta.pl...

[...]

A może by tak coś z sensem ?

Data: 2009-03-04 20:39:12
Autor: Spawacz
Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mają tek narodowy!"..

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomha8$hv6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A może by tak coś z sensem ?

Proszę bardzo. Jeśli dziś jest środa to jutro będzie czwartek.

--

Spawacz

Data: 2009-03-04 20:27:04
Autor: cirrus
[...]

A jakiego majątku dorobił się Mazowiecki? Wymień albo zeżryj swoj parszywy jęzor.

--
stevep

Data: 2009-03-04 21:17:48
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:gomige$h4u$1news.vectranet.pl...
[...]

Za Mazowieckiego był największy ruch w interesie, najwięcej było rozkradane majątku polskiego, bo najwięcej było jeszcze wtedy do ukradzenia. Wy7dawało się, że jest kolorowo, towar był dopiero sprowadzany wybrakowany z zachodu, ale dla nas to było dziwo...

boukun

Data: 2009-03-04 19:42:08
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

KOSTOWOŁ BYT 35-milijonowego NARODU TY GUPICIULU....!!!

Ale mie ta śMIERDZONCOKREJATURA znerwowała...!!!

Jakbyś tak teroski kole mie siedzioł, to chebabyś plecami pomiezył
wyłoscenie mojej ciupaski ty BENCWOLE KWADRATOWY...!!!

Stary dziad do Tuska: "Niech Pan szanuje nasz mająt ek narodowy!"..