Stary kawaler

Data: 2009-09-16 19:22:01
Autor: boukun
Stary kawaler
Tak się zastanawiam, jak można, właściwie jak mogą normalni mężczyźni, bo z kobietami to wszystko jest możliwe, a więc, jak mogą normalni mężczyźni popierać jako swojego lidera faceta, który nigdy nie był z kobietą..., ani mężczyzną w żadnym związku partnerskim. Bo jeszcze jakby był z facetem, to może sobie ktoś tłumaczyć, że w ramach nowomodnej "tolerancji" nie widzi w tym nic zdrożnego. Taki burmistrz Berlina Klaus Wowereit jest też pedałem i jaki popularny... Ale u nas to nawet nie kobieciarz, nie pedał, taki nie mężczyzna... To kogo on chce prowadzić i jaki z niego przywódca?

boukun

Data: 2009-09-16 19:24:59
Autor: konserwator
Stary kawaler

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8r7h0$m92$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Niesiołoski?

Data: 2009-09-16 19:27:10
Autor: matador
Stary kawaler
konserwator pisze:

Niesiołoski?

Weź przestań, niedobrze mi się robi...

matador.

Data: 2009-09-16 19:29:30
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8r75m$9hd$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Miał kochankę... i ją sprzedał, bo widocznie była diabła warta...

boukun

Data: 2009-09-16 19:41:47
Autor: konserwator
Stary kawaler

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8r7v0$mub$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

a no faktycznie...
po tym juz zadna nie chciala kapusty...na obiad...

Data: 2009-09-16 19:57:16
Autor: awe
Stary kawaler

[...]

-- -- -- --
boukun a Tusk - jaki super mezus, a jakie ma dobre przylozenie w potyczkach mesko damskich z zona...tylko ona wie jak dobrze bije:-)
awe

Data: 2009-09-16 22:06:48
Autor: Adam
Stary kawaler

[...]

Jego zdaniem najlepsza baba to własna graba.
AC

Data: 2009-09-16 23:25:26
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Wed, 16 Sep 2009 19:29:30 +0200, boukun napisał(a):

Miał kochankę... i ją sprzedał, bo widocznie była diabła warta...

Taa, widocznie... Piękna wałkunska logika, bo żyje się raz...
Piotr

Data: 2009-09-17 00:17:09
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:muzwxndsrgo7$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś coś chciał powiedzieć, a wyszło jak zwykle, prymitywne gówno... Obudził się... głupek...

boukun

Data: 2009-09-17 11:09:14
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Thu, 17 Sep 2009 00:17:09 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Prymitywne gówno to leci wtedy, gdy tylko ryja uchylisz, hałsfrał...
Pult, pult, pult...
Piotr

Data: 2009-09-17 12:52:55
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Thu, 17 Sep 2009 12:38:32 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I znowu ryja uchyliłeś, hałsfrał...
Pult, pult, ci z pyska tłuczku...
Piotr

Data: 2009-09-17 13:17:00
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Thu, 17 Sep 2009 12:52:19 +0200, boukun napisał(a):

Obudził się... głupek...
 boukun

http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/2JIpSuvGGeP

Data: 2009-09-16 19:25:51
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
jako swojego lidera faceta, który nigdy nie był z kobietą...

Zapytaj fanów Dmowskiego....

Data: 2009-09-16 10:33:20
Autor: Antenka
Stary kawaler
On 16 Wrz, 19:25, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> jako swojego lidera faceta, który nigdy nie był z kobietą...

Zapytaj fanów Dmowskiego....

Ludzie wielcy, którzy mają do spełnienia misję dziejową - patrz Roman
Dmowski - nie mają czasu, żeby użerać się z zaniedbaną, wciąż
gderającą hausfrau, która nawet wodę przypali na gazie hihi i hordą
rozwrzeszczanych dzieciarów. Dobrze czynią, że nie dają się
zniewolić ;-).

Antenka

Data: 2009-09-16 19:35:57
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
Ludzie wielcy, którzy mają do spełnienia misję dziejową - patrz Roman
Dmowski - nie mają czasu, żeby użerać się z zaniedbaną, wciąż
gderającą hausfrau

Nie sądzę, żeby misja Dmowskiego była większa od tej, jaką posiadał Hitler,
który jednak miał kobietę (bez ślubu, ale mimo wszystko)... Dmowskiego za to
widywano wyłącznie w towarzystwie młodych chłopców...

Data: 2009-09-16 10:54:08
Autor: Antenka
Stary kawaler
widywano wyłącznie w towarzystwie młodych chłopców...

To akurat powinno cię ucieszyć, bo sam jesteś łasy na małych
chłopczyków zbokolu!!! Kłamstwa wypisujesz o R.D.!!! Owszem widywano,
go ale nie z chłopcami...Roman D. lubił Paryż - podobno :- /
A porównywanie Go z Kaczorami to zbrodnia! :-E

Antenka

Data: 2009-09-16 21:00:05
Autor: raff
Stary kawaler
Antenka pisze:
[...]

Raczej lubil to co tam jest w tym Paryzu.

R.

Data: 2009-09-17 02:16:27
Autor: Antenka
Stary kawaler
On 16 Wrz, 21:00, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> go ale nie z chłopcami...Roman D. lubił Paryż - podobno :- /

Raczej lubil to co tam jest w tym Paryzu.

To jednak był facetem

Antenka

Data: 2009-09-16 19:40:15
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000060.4ab121fdnewsgate.onet.pl...
[...]

Ewa Braun poślubiła Hitlera, krótko po tym, jak ten wydał rozkaz zamordowania jej szwagra...

boukun

Data: 2009-09-16 19:46:35
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
Ewa Braun poślubiła Hitlera, krótko po tym, jak ten wydał rozkaz zamordowania jej szwagra...

I krótko przed wzajemnym samobójstwem.. Ten związek od początku nacechowany był
perwersją.. Hitler poznał Ewę w zakładzie swojego prywatnego fotografa, podobno
po pierwszym spotkaniu wyprosił u niego dostęp do jej bielizny... Sporo o ich
pożyciu mówią też listy jakie Braun słała do Magdy Goebbels.. Skarżyła się w
nich, że nie ma z Adolfa żadnego pożytku, bo ten poprzestaje tylko na
fetyszach.. Najbardziej lubił, gdy Ewa siadała mu okrakiem na twarzy i gdy
oddawała na niego mocz...

Data: 2009-09-16 19:49:06
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000061.4ab1247bnewsgate.onet.pl...
[...]

To coś, jak książę Karol lubiący wąchać oszczane majtki Camili Parker....

boukun

Data: 2009-09-16 19:52:37
Autor: konserwator
Stary kawaler

[...]

ona tez byla zydowka?

Data: 2009-09-16 19:55:55
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
ona tez byla zydowka?

Nie wiem, nigdy nie wnikałem.. Jedno jest pewne: Hitler jako wysoki, przystojny,
niebieskooki i jasnowłosy Nordyk o wysportowanej sylwetce mógł być klasyfikowany
wyłącznie jako rasowy model...

Data: 2009-09-16 19:59:17
Autor: konserwator
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000064.4ab126abnewsgate.onet.pl...
[...]

z niego taki aryjczyk jak z ciebie...

Data: 2009-09-16 20:02:58
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
z niego taki aryjczyk jak z ciebie...

Nie ma czegoś takiego jak "aryjczyk", to ahistoryczny i pseudonaukowy frazes
spopularyzowany przez nazistów... Zgodnie z klasyfikacją naukową do "ludów
aryjskich" należałoby dziś w pierwszej kolejności zakwalifikować Romów i
Irańczyków... Jedynym naukowym kryterium podziału rasowego jaki mógłby zostać
użyty w zgodzie z dzisiejszymi zasadami antropologii i genetyki, to podział na
Nordyków i nie-Nordyków... Hitler Nordykiem z całą pewnością nie był...

Data: 2009-09-16 20:09:11
Autor: konserwator
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000065.4ab12852newsgate.onet.pl...
[...]

to oczywiste. Mial (podobno) babke zydowke wiec nie mogl byc

Data: 2009-09-16 20:47:59
Autor: boukun
Stary kawaler

[...]

Czysty Słowianin = Aryjczyk

Aus dem Ahnenpaß im Dritten Reich (z ksi??eczki przodków w Trzeciej
Rzeszy)

Der Rassengrundsatz (zasada rasowa - pojęcie rasy)

Die im nationalsozialistischen Denken verwurzelte Auffassung, daß es
oberste Pflicht eines Volkes ist, seine Rasse und sein Blut von
fremden Einflüssen rein zu halten und die in den Volkskörper
eingedrungenen fremden Bluteinschläge wieder auszumerzen, gründet sich
auf die wissenschaftliche Erkenntnisse der Erblehre und
Rassenforschung. Dem Denken des Nationalsozialismus entsprechend,
jedem anderen Volke volle Gerechtigkeit widerfahren zu lassen, ist
dabei niemals von höher- oder minderwertigen, sondern stets nur von
fremden Rasseneinschlägen die Rede.

Der Begriff der arischen Abstammung (pojecie aryjskiego pochodzenia)

Da nach den Ergebnissen der Rassenlehre das deutsche Volk neben dem
bestimmenden Einfluß der nordischen Rasse auch in geringem und
rechnungsmäßig nicht erfaßbarem Umfang andere mehr oder minder
verwandte Rassenbestandteile enthält, die auch die Bausteine der
europäischen Nachbarvölker sind, hat man für diesen übergeordneten
Begriff der Gesamtheit der im deutschen Volk enthaltenen Rassen die
Bezeichnung "arisch" (abweichend von der Sprachwissenschaft!) gewählt
und damit das deutsche und das diesem eng verwandte Blut zu einer
rassischen Einheit zusammengefaßt. Genau den gleichen Umfang hat der
Begriff "deutsches oder artverwandtes Blut" im Reichsbürgergesetz.

Arischer Abstammung (= "deutschblütig") ist demnach derjenige Mensch,
der frei von einem, vom deutschen Volk ausgesehen, fremdrassischen
Bluteinschlag ist. Als fremd gilt hier vor allem das Blut der auch im
europäischen Siedlungsraum lebenden Juden und Zigeuner, das der
asiatischen und afrikanischen Rassen und der Ureinwohner Australiens
und Amerikas (Indianer), während z.B. ein Engländer oder ein Schwede,
ein Franzose oder Tscheche, ein Pole oder Italiener, wenn er selbst
frei von solchen, auch ihm fremden Blutseinschlägen ist, als verwandt,
also als arisch gelten muß, mag er nun in seiner Heimat, in Ostasien
oder in Amerika wohnen oder mag er Bürger der USA oder eines
südamerikanischen Freistaates sein.

TŁUMACZENIE:

"Aryjskiego pochodzenia (=niemieckiej krwi) jest według tejże ten
czlowiek, który ze spojrzenia niemieckiego narodu wolny jest od obcych
rasowo domieszek krwi. Jako obcą uważa się tutaj przede wszystkim krew
tych także w europejskiej strefie osiedlenia żyjących Żydów i Cyganów,
tą z azjatyckich i afrykańskich ras i pierwotnych ludów Australii i
Ameryki (Indian), gdy natomiast na przykład Anglik albo Schwed,
Francuz albo Czech, Polak albo Włoch, jeśli on sam wolny jest od
tychże, także jemu obcych domieszek krwi, jako spokrewniony, a więc
jako aryjski (Aryjczyk) uważany musi być, nawet jeśli on tylko w
swojej ojczyźnie, we wschodniej Azji albo w Ameryce mieszka albo nawet
jeśli on obywatelem USA albo jednego z południowo amerykańskich Państw
jest."

Daß uns dabei z.B. für eine Eheschließung der deutsche Volksgenosse,
das Mädchen rein deutscher Abstammung nähersteht als ein anderer Arier
entfernterer Rassenverwandtschaft ist selbstverständlich.

In jedem Falle ist es Pflicht und Aufgabe des Einzelnen, den Nachweis
seiner arischen Abstammung entsprechend den für ihn geltenden
Bestimmungen zu führen, in vielen Fällen auch hinsichtlich des
Ehegatten.

[...]

Szczególnie ten pasaż jest "strach" tłumaczyć:

Ten w narodowo-socjalistycznym myśleniu zakorzeniony pogląd, że
najwyższym obowiązkiem jednego narodu jest, jego rasę i jego krew od
obcych wpływów czyste zachować i te w ciało narodu przedostane obce
domieszki krwi spowrotem wyplenić, ...

Brrr.,
dobrze, że ja zadbałem o czystość rasy i mam czysto aryjskie dzieci, w
przeciwieństwie do króla Kazimierza, którego wyporków w Polsce się
pełno poniewiera.

boukun

PS. Całości nie sposób tłumaczyć. Ktoś nieźle się musiał
napracować..., aby coś takiego wymyślić.

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/a5...

Data: 2009-09-16 21:01:47
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
Aus dem Ahnenpaß im Dritten Reich (z ksi??eczki przodków w Trzeciej
Rzeszy)

"Książeczka przodków", hehe, ty debilu korzystasz z jakiegoś ruskiego tłumacza
elektronicznego?... Ahnenpaß to dowód rasowego statusu wydawany w Trzeciej
Rzeszy w charakterze dowodu osobistego... Jeśli już chciałbyś przetłumaczyć to
dosłownie, to powinieneś raczej jako "paszport antenatów" lub "paszport
antenacki"... Ty masz bekon skrajne jazdy po bandzie, jeśli aktualnie nie
cytujesz esbeckich fałszywek, to zamieszczasz wyciągi z jakichś nazistowskich
prelekcji...

Data: 2009-09-16 21:05:20
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000070.4ab1361bnewsgate.onet.pl...
[...]

Ma być jak najbardziej zrozumiałe. Faktem jest, że według zasady rasowej Hitlera, Polacy są aryjczykami.

boukun

Data: 2009-09-16 12:16:52
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
On 16 Wrz, 21:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ma być jak najbardziej zrozumiałe. Faktem jest, że według zasady rasowej
Hitlera, Polacy są aryjczykami.

Normalnego człowieka niewiele obchodzi co myślał Hitler, ty widzę
bardzo w to wnikasz... Mam nadzieję, że tylko dla zgrywy...

Data: 2009-09-16 21:38:19
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:477c4086-d75f-4206-84e5-a4b86d1d7a1fs6g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
No wiesz co, na Freie Universitet Berlin do dzisiaj prowadzą badania antropologiczne i badają ludziom czaszki...

boukun

Data: 2009-09-17 07:07:55
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
No wiesz co, na Freie Universitet Berlin do dzisiaj prowadzą badania antropologiczne i badają ludziom czaszki...

Robią to też na każdym polskim wydziale antropologii.. Tyle że w odróżnieniu od
nazistów nie dzielą typów ludzkich na lepsze i gorsze.. Dokonywanie takich
podziałów opierając się na kryteriach rasowych to idiotyzm, wartość narodów
mierzy się dzisiaj według kryteriów obiektywnych... Przesądza o niej między
innymi zaawansowanie technologiczne, potencjał naukowy, stan gospodarki, rozwój
przemysłu, kultura społeczna, stopień zorganizowania, siła militarna i
wywiadowcza, opinia na forum międzynarodowym i udział w światowych rynkach...
Polscy "aryjczycy" znajdują się na ostatnich miejscach niemal w każdej z tych
dziedzin, nie zmieni tego żaden nazistowski bełkot...

Data: 2009-09-17 08:55:27
Autor: mundek
Stary kawaler
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.0000009a.4ab1c42bnewsgate.onet.pl...
[...]

Rozwój społeczny, być może kiedyś to zmieni.

"Polska jest ostatnie na globie społeczeństwo, a pierwszy naród"

"Jakiej-to podobna jędzy

Ludzkość, co płacze dziś i drwi;

- Jak historia?... wie tylko: krwi!...

Jak społeczność?... tylko: pieniędzy!..."

C.K. Norwid

Data: 2009-09-17 09:39:54
Autor: boukun
Stary kawaler

[...]

Wręcz odwrotnie, na Freie Universitet Berlin uczą jak rozpoznawać po budowie czaszki rasy ludzkie, jak je obmierzać itp. Całkiem jak za Hitlera...

boukun

Data: 2009-09-17 12:59:48
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Thu, 17 Sep 2009 09:39:54 +0200, boukun napisał(a):

Wręcz odwrotnie, na Freie Universitet Berlin uczą jak rozpoznawać po budowie czaszki rasy ludzkie, jak je obmierzać itp. Całkiem jak za Hitlera...

Zajmuje się tym antropologia, garkotłuku, a w szczególności
antropometria.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antropologia_%28nauka%29
Hitler tego nie wymyślił i nie tylko w Berlinie tego uczą...
Może lepiej przygotuj żeberka na gryla, albo ugotuj zupkę?
Piotr

Data: 2009-09-17 13:01:56
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k30cfdslxe63$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Obudził się... głupek... Głupi Piotruś tłumaczy rasitowskie nauki Niemiec, he, he, he.
Głupi Piotruś teraz pewno wytłumaczy wszystkim, gdzie jeszcze uczą jak rozpoznać po budowie czaszki Żyda?

boukun

Data: 2009-09-17 13:17:44
Autor: Piotr
Stary kawaler

Data: 2009-09-16 19:56:04
Autor: Andrzej Adam Filip
Stary kawaler
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> pisze:
[...]

Adolfa Ĺźadnego poĹźytku, bo ten poprzestaje tylko na
fetyszach.. Najbardziej lubił, gdy Ewa siadała mu okrakiem na twarzy i
gdy oddawała na niego mocz...

No popatrz jaka nędzna miernota (w twoich słowach) dokonała Holokaustu.

Czyż czyny czyste i szlachetne mogą nie być pokryte pyłem zawistnych
potwarzy?
  -- Wang Chong (ok. 27 - ok. 97)
http://groups.google.pl/groups?selm=7ws3938z6e-1-99G@david.huge.strangled.net

Data: 2009-09-16 20:09:38
Autor: Tzva Adonai
Stary kawaler
No popatrz jaka nÄ&#65533;dzna miernota (w twoich sĹ&#65533;owach) dokonaĹ&#65533;a Holokaustu.

Nie tylko miernota, ale też totalny nieudacznik, który przegrał wojnę... Na tym
świecie nie ma litości dla przegranych... Nawet skończony debil mający w ryzach
środki przymusu może dokonać masowego mordu na bezbronnych kobietach i
dzieciach, to tego nie potrzeba żadnego talentu... --

Data: 2009-09-16 20:42:54
Autor: Andrzej Adam Filip
Stary kawaler
[...]

Czy Żydzi przegrali tamtą wojnę?

Nawet skończony debil mający w ryzach środki przymusu może dokonać
masowego mordu na bezbronnych kobietach i dzieciach, to tego nie
potrzeba Ĺźadnego talentu...

Czy twoje rozważania odnoszą się również do IDF?
[ IDF - Israel "Defense" Forces ]

Nie strzelaj do muchy z działa.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)
http://groups.google.pl/groups?selm=5oitvmaelt-1-99G@david.huge.strangled.net

Data: 2009-09-16 19:59:21
Autor: awe
Stary kawaler

[...]

-- -- -- -- -
Ty cvel to tu robisz za pierwszego bibliozoofila. Zajmij sie lepiej zoofilia. A cod Hitlera to mial bardzo dobry gust, nie dosc ze czysta rasowo to jeszcze przebadal jej genealogie. Widac ze byl wybredny. Mozna powiedziec ze koneser
awe

Data: 2009-09-16 20:00:55
Autor: konserwator
Stary kawaler

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8r90r$oa$1news.onet.pl...

[...]

byla czysto rasowa Khazarka?

Data: 2009-09-16 20:25:23
Autor: awe
Stary kawaler

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8r9o3$pg2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
zastanow sie chlopie czy mozna byc czysto rasowym i Chazarem? To tak jakby zeby byc czystym trzeba by bylo sie ubrudzic.
awe

Data: 2009-09-16 22:28:31
Autor: VicAbarca
Stary kawaler
awe ďčřĺň:
byla czysto rasowa Khazarka?
-- -- -- -- -- -
zastanow sie chlopie czy mozna byc czysto rasowym i Chazarem? To tak jakby zeby byc czystym trzeba by bylo sie ubrudzic.

Ja p***, zaczelo sie od gejostwa Jaroslawa i przez gejostwo Romana plynnie przeszlo w chazarstwo Ewy...

--
Vic

Data: 2009-09-22 09:55:38
Autor: awe
Stary kawaler

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h8rics$7p4$1nemesis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

No tak sie konczy pisanie od dupie maryni
awe

Data: 2009-09-16 19:44:03
Autor: Andrzej Adam Filip
Stary kawaler
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
On 16 Wrz, 19:25, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> jako swojego lidera faceta, który nigdy nie był z kobietą...

Zapytaj fanĂłw Dmowskiego....

[...]

Niezłe :-)

Przyjaciel młodości jest jak skarb ukryty.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=ohs5v04how-1-99G@david.huge.strangled.net

Data: 2009-09-16 11:01:35
Autor: Antenka
Stary kawaler

Niezłe :-)

Wiem :-)

Antenka

Data: 2009-09-16 20:23:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Niezłe [was: Stary kawaler]
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Niezłe :-)

Wiem :-)

Antenka

A ty wiesz ile rzeczy ja wiem a "gupie ludziska" jakoś dziwnie nie? ;-)

W winie prawda.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)
http://groups.google.pl/groups?selm=l0v6437ry6-1-99G@david.huge.strangled.net

Data: 2009-09-16 19:30:34
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.0000005f.4ab11f9fnewsgate.onet.pl...
jako swojego lidera faceta, który nigdy nie był z kobietą...

Zapytaj fanów Dmowskiego....

To stare czasy... A poza tym, przywódcą i tak już być nie może...

boukun

Data: 2009-09-16 21:19:08
Autor: MH
Stary kawaler
[...]

Wniosek prosty : popierają babę ..

MH

Data: 2009-09-16 22:05:51
Autor: Adam
Stary kawaler

[...]

A może uważa, że jego związki partnerskie z kobietami to jego prywatna sprawa a nie Twój i innych zasrany interes?
AC

Data: 2009-09-16 22:32:14
Autor: boukun
Stary kawaler

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8rgjf$14g$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale jakie związki, o żadnych związkach nic nie wiadomo, to takie nienormalne... Każdy normalny człowiek ma jakieś związki, a ten jeden "przywódca" nie miał nigdy żadnych...

boukun

Data: 2009-09-16 23:30:39
Autor: Piotr
Stary kawaler
Dnia Wed, 16 Sep 2009 22:32:14 +0200, boukun napisał(a):

Ale jakie związki, o żadnych związkach nic nie wiadomo, to takie nienormalne... Każdy normalny człowiek ma jakieś związki, a ten jeden "przywódca" nie miał nigdy żadnych...

Też masz wałkun problem, może mu nie staje, albo nie umie kierować
plemnikami i mu uciekają do skarpety? Co to jest za problem? Wielu
politków bardziej kocha władzę niż chłopców, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-17 13:02:16
Autor: Piotr
Stary kawaler