Stary monitor, nowa karta - slaby obraz

Data: 2010-10-22 11:38:14
Autor: Maciek
Stary monitor, nowa karta - slaby obraz

Mam problem z obrazem.

Wymienilem komputer, zostawiajac stary (ale jary, 3-letni, uzywany caly czas) monitor HP LP2065. W starym kompie mialem karte graficzna z gniazdem cyfrowym, a w nowym mam grafike na plycie z wyjsciem analogowym. Monitor ma wbudowany konwerter, tzn w zestawie z nim byl kabel z wtyczka DVI do monitora i wtyczka D-Sub do wesjcia w kompie. Tak tez to podlaczylem i dziala.

Nie widze zadnej *okreslonej* roznicy, migotania itp. ale oczy zaczely wychodzic mi z orbit po godzine pracy. Odswiezanie, jasnosc lamp i inne ustawienia monitora zostaly bez zmiany.

Czy to mozliwe, ze zintegrowany uklad graficzny na plycie Asus M2N68-AM SE2 pogarsza ktorys z parameteow obrazu?
Czy podlaczenie monitora do UPS moze powodowac jakies zaklocenia pracy?

--
Maciek

Data: 2010-10-22 12:21:16
Autor: miab
W dniu 2010-10-22 11:38, Maciek pisze:

[...]

Tak, ostrość. I nie ukaład a wyjscie analogowe.

> Czy podlaczenie monitora do UPS moze powodowac jakies zaklocenia pracy?

Nie sÄ…dzÄ™.

miab

Data: 2010-10-22 13:26:54
Autor: Maciek
Stary monitor, nowa karta - slaby obraz
Dnia Fri, 22 Oct 2010 12:21:16 +0200, miab napisał(a):

Tak, ostro¶ć. I nie ukaład a wyjscie analogowe.

No tak, to bylby ten nieuchwytny parametr... :/

Chyba trzeba sie przejsc po karte, bo szkoda oczu.

--
Maciek

Stary monitor, nowa karta - slaby obraz