Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?

Data: 2009-07-12 00:35:27
Autor: Ivam
Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
"magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> wrote in message news:h3b1ng$iuu$1news.onet.pl...
Przerabial ktos kiedys taki temat?

Nie;)

Da sie to jeszcze jakos legalnie zarejestrowac?

Tutaj lepsza nowina - kumpel tak robil, ale konieczne bylo zarejestrowanie jako zabytek. Nie jestem pewien formalnosci - odezwe sie do niego w jakichs normalnych godzinach i dam znac co i jak.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-07-12 23:00:33
Autor: magnes
Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?

Użytkownik "Ivam" :
Tutaj lepsza nowina - kumpel tak robil, ale konieczne bylo zarejestrowanie jako zabytek. Nie jestem pewien formalnosci - odezwe sie do niego w jakichs normalnych godzinach i dam znac co i jak.

Dzięki i czekam na info :-)

--
Pozdr.
magnes

Data: 2009-07-12 23:29:32
Autor: Ivam
Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
"magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> wrote in message news:h3dite$44p$1news.onet.pl...
Dzięki i czekam na info :-)

Nie moge sie do kolesia dodzwonic. Wysmarowalem maila, ale narazie cisza. Najwidoczniej zajety - w koncu wakacje. Jak bede cos wiedzial, to na 100% sie odezwe.

--
pzdr:
Ivam

Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?