Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?

Data: 2009-07-12 03:28:23
Autor: Lewis
Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?

Użytkownik "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3b1ng$iuu$1news.onet.pl...
Witam.

Znajomy znajomego ma w piwnicy Jaskolke (MZ ES 250/1) i chce sie tego pozbyc po cenie zlomu. Lezy to w tej piwnicy (przywalone masa innych rupieci) ladne kilka lat wiec rewelacji nie ma, ale ze Jaskolka mi sie zawsze podobala to se pomyslalem, ze czemu by tego nie wziasc. Problem jest jednak taki, ze dokumentow na to nie ma. Wlasciciel piwnicy (starszy pan) dostal ja kiedys w rozliczeniu za robote ktora komus robil, ale umowy spisanej nie bylo. Dowodu rejestracyjnego tez nie ma, jest tylko stara tablica rejestracyjna.
Przerabial ktos kiedys taki temat? Da sie to jeszcze jakos legalnie zarejestrowac?

Mój brat przerabiał dokładnie taki sam temat z identycznym motocyklem była tylko stara blacha i informacja ze pojazd był wyrejestrowany. Z grubszego było tak ze zaszedł do WK i tam dogrzebali się do starych dokumentów w których były wszelkie dane potrzebne do rejestracji. A co do rejestracji jako zabytek unikaj jak ognia... Wcale nie ma takiego obowiązku.
Dobrze by było jak byś znał imię i nazwisko poprzedniego właściciela, zachodzisz do wydziału komunikacji ze starą blachą mówisz ze takie coś masz, postaraj sie zdobyć jakimś dziwnym sposobem umowę K-S, powinno sie udać bez większych problemów.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

Data: 2009-07-12 23:18:16
Autor: magnes
Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?

Użytkownik "Lewis"
Mój brat przerabiał dokładnie taki sam temat z identycznym motocyklem była tylko stara blacha i informacja ze pojazd był wyrejestrowany.

To i tak wiecej. W moim przypadku jest tylko blacha rejestracyjna (czarna).

Z grubszego było tak ze zaszedł do WK i tam dogrzebali się do starych dokumentów w których były wszelkie dane potrzebne do rejestracji.

Ale mial jakac umowe k-s z kims, czy nic?

Dobrze by było jak byś znał imię i nazwisko poprzedniego właściciela,

To chyba sie da ustalic.

zachodzisz do wydziału komunikacji ze starą blachą mówisz ze takie coś masz, postaraj sie zdobyć jakimś dziwnym sposobem umowę K-S,

Z obecnym wlascicielem to sie taka umowe da spisac, ale z poprzednim, czyli prawdopodobnie tym na kogo byla zarejestrowana (choc w sumie to tez nie jest pewne) to z cala pewnoscia nie.

powinno sie udać bez większych problemów.

No kurde jestem ciekaw, moje doswiadczenia z WK sa takie, ze wiem ze latwo nie bedzie :-/

--
Pozdr.
magnes

Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?