Stary olej silnikowy

Data: 2009-10-11 11:58:05
Autor: J.F.
Stary olej silnikowy
On Sun, 11 Oct 2009 11:26:34 +0200,  AL wrote:
Druga sprawa: znalazlem jeszcze w garazu stary aukumulator samochodowy,

Trzymaj. Jak obecny zacznie szwankowac, to go wymienisz na nowy, nie
bedzie problemow z kaucja itp.

oraz akumulatory zelowe po UPS'ach.

Teoretycznie ten sam sklep, w praktyce to nie wiem.

Trzecia sprawa (nie samochodowo - ale jak juz to ciagne): stary sprzet komputerowy/elektronika - wywalilbym tez tego troche.

A to musisz szukac punktu zbiorki WEEE.

J.

Data: 2009-10-12 09:04:35
Autor: acelnószz
Stary olej silnikowy
Od mnie przy kupowaniu nowego aku samochodwego przyjeli na wymiane taki od ups-a.
JaC

-- -- -